burger-app-food-delivery-ui-case-study-tubik-800x533.jpg.pagespeed.ce.3ZPgQJneK7

سفارش و طراحی اپلیکیشن رستوران

طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

امروزه با افزایش استفاده مردم از تلفن‌های همراه، طراحی اپلیکیشن برای هر کسب و کار الزامی است. در زمینه رستوران، فست فود و کیترینگ‌ها با یک بازار یابی اصولی و حرفه ای میتوان به مشتری های داءمی و وفادار دست پیدا کرد. با طراحی اپلیکیشن رستوران می‌توانید یک ارتباط دائمی و رایگان با مشتریان خود داشته باشید. از اهداف  ساخت برنامه رستوران میتوان به دسترسی سریع و اسان مشتری به منو،قیمت غذا،رزرو و سفارش غذا اشاره کرد. اپلیکیشن رستوران می‌تواند نماینده خوبی برای تبلیغ رستوران شما باشد.شرکت لایت کمپانی تیمی درجه یک و حرفه ای از مشاوران فنی و حرفه ای را ایجاد کرده است که پاسخگوی نیازهای شما باشد. کافی است شماره تلفن خود را وارد کنید تا از خدمات و مشاوره رایگان تیم مشاوره بهره مند شوید.

اپلیکیشن رستوران

چرا به طراحی اپ رستوران نیاز داریم؟

رستوران ها،فست فود هاو کیترینگ ها تنها چندتا از مشاغلی هستند که از ظهور اپ موبایل سود بیشتری برده اند.  سهم بازار برنامه‌های مرتبط با رستوران یکی از بالاترین نرخ های رشد را نشان می‌دهد. طراحی اپلیکیشن رستوران نه تنها به مشتریان شما اجازه می دهد از خدمات شما استفاده کنند بلکه به کسب و کار رستوران شما کمک می‌کند تا برند شما یک تصویر تجاری با نام تجاری قدرتمند در ذهن کاربران باقی بگذارد.

مزایای طراحی اپلیکیشن رستوران

از فواید طراحی اپلیکیشن رستوران میتوان به راحتی مشتریان،جذب آسان تر مشتری،اجرای کمپین خاص بازاریابی،اشتباهات و مشکلات کمتر،ساده سازی فرایند سفارش،دریافت نظرات و رتبه های برتر و اشاره کرد.

اپلیکیشن رستوران-لایت کمپانیچرا طراحی اپلیکیشن سفارش غذا؟

علاوه بر کسب و کار محلی ، صاحبان رستوران‌ها می‌توانند برای حفظ مشتریان محلی خود، کسب و کار  آنلاین خود را راه اندازی کرده و برای بدست اوردن رضایت مشتریان آنلاین خود تلاش کنند. طراحی اپلیکیشن رستوران سفارش غذا برای مشتریان باعث صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین اعتبار نام تجاری شما می‌شود که باعث جذب مشتریان بیشتر و سودآوری بیشتر می‌شود. طراحی برنامه ای شبیه اسنپ فود که این روزها بسیار معروف  است و استفاده از آن به وطور روز افزون در حال افزایش است. با توجه به مزایای نامحدود برنامه Snapfood، ایجاد یک برنامه مشابه بسیار سودآور خواهد بود.

سفارش طراحی اپلیکیشن رستوران

اگر از برنامه نویسی Android و IOS اطلاع داشته باشید، می‌توانید برنامه سفارش رستوران و غذا را برای خود طراحی کنید. یکی دیگر از راه‌های طراحی برنامه استفاده از برنامه ساز(app maker) است که نیازی به علم برنامه نویسی ندارد. البته برنامه‌هایی که با این متد ساخته میشود می‌شوند معمولاً بسیار مبتدی و غیر حرفه ای هستند.

اگر می‌خواهید یک رستوران کاملاً حرفه‌ای و اپلیکیشن سفارش غذا برای یک شرکت بزرگ تهیه کنید، باید از یک توسعه دهنده موفق اپلیکیشن سفارش دهید.

همینطور دوره های اموزش برنامه نویسی در سایت لایت کالج قابل دسترسی است.

انواع طراحی اپلیکیشن ها

اپلیکیشن رستوران-لایت کمپانیاپ اسنپ فود

اسنپ فود یکی از محبوب‌ترین و معروف ترین برنامه‌های سفارش غذا است که ویژگی‌های زیادی دارد. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به جستجوی رستوران‌های نزدیک، مشاهده منوهای رستوران، تصویر غذا، دیدگاه کاربران، رتبه بندی هر رستوران، تنوع زیاد غذا، ردیابی سفارشات فوری، تخفیفات ویژه برای هر غذا، افزودن رستوران جدید، همکاری با سوپر مارکت ها و کافه‌ها، میوه فروشی‌ها، نانوایی‌ها، فیلترهای مختلف برای سهولت جستجو، آدرس فروشگاه‌ها، پشتیبانی آنلاین و غیره اشاره کرد.

 

اپلیکیشن رستوران طراحی اپلیکیشن شبیه چیلیوری

چیلیوری هم یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای سفارش غذا در بین ایرانیان است. چیلیوری همچنین شامل ویژگی‌هایی مانند رتبه بندی رستوران، جستجوی مکان، تخفیف در رستوران‌های اطراف مشتری، دیدگاه  مشتری، پشتیبانی آنلاین، بازخورد مشتری، روش‌های مختلف پرداخت، امکان تحویل در محل رستوران توسط مشتری، زمان تضمین شده برای تحویل غذا، و تضمین کیفیت خدمات و ذخیره رستوران‌های مورد علاقه در مشخصات مشتری، راهنمای خرید و راهنمای پرداخت آنلاین، سؤالات متداول و غیره است.

اپلیکیشن رستورانطراحی اپ شبیه ریحون

اپلیکیشن ریحون یکی از بهترین برنامه‌های جستجوی رستوران‌ها است که بر تخفیف رستوران‌ها تمرکز می‌کند. این بدان معناست که روزی نیست که تخفیف ریحون وجود نداشته باشد! ریحون شامل ویژگی‌هایی مانند انواع رستوران‌ها و غذا، روش‌های مختلف پرداخت، تمرکز بر تخفیف از رستوران‌های مختلف، قابلیت مشاهده منو با تصاویر، دستور العمل های آشپزی برای کاربران، توانایی مقایسه قیمت در رستوران‌های مختلف، بهترین رستوران‌ها در یک ماه بر اساس امتیاز مشتری و پشتیبانی هنگام سفارش غذای آنلاین، فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی وغیره است.

طراحی اپ سفارش غذا اختصاصی

علاوه بر اپلیکیشن رستوران یاب، نوع دیگری از نرم افزار رستوران وجود دارد که مختص هر رستوران یا فست فود است. در دنیای تکنولوژی امروز، که زمان ارزش زیادی برای انسان‌ها دارد داشتن نرم افزارهای موبایلی از نیازهای اساسی هر کسب و کار است. امروزه هر رستوران برای خود اپلیکیشنی دارد که امکانات زیادی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. تیم ویستا مفتخر است طراحی اپلیکیشن با نام و لوگوی اختصاصی برند شما را انجام دهد. این وجه تمایز بزرگی بین شما و رقبایتان ایجاد می‌کند. داشتن یک اپلیکیشن رستوران خوب می‌تواند باعث وفاداری مشتریانتان شود و از این رو فروشتان را چند برابر می‌کند. نرم افزارهای سفارش گیر رستوران گزینه بسیار خوبی برای صاحبان رستوران است.

اپلیکیشن رستوران-لایت کمپانی

هزینه ساخت و طراحی نرم افزار سفارش غذا

در حال حاضر طراحی اپلیکیشن و خدمات  تیم قدرتمند لایت کمپانی به 3 روش ارائه میشود تا  شما بتوانید با توجه به نیاز و بودجه خود به بهترین خدمات و طراحی اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید که عبارتند از:

طراحی برنامه پایه که شامل:

دیزاین اختصاصی و حرفه ای،پنل مدیریتی حرفه ای،قابل اجرا در android و ios ،یکسال پشتیبانی رایگان لایت کمپانی ،اتصال به درگاه پرداخت،قابلیت توسعه پذیری،امکان رزرو میز ،افزودن دیدگاه و ریتینگ مشتریان ،درج منو غذاها به همراه قیمت، امکان جستجو و فیلتر کردن،درج اطلاعات رستوران و انواع روش های پرداخت میشود.

سفارش اپ رستوران

داشبورد اختصاصی،پنل مدیریتی حرفه ای،قابل اجرا در اندروید و ios،یکسال پشتیبانی  رایگان لایت کمپانی،اتصال به درگاه های پرداخت،ایجاد فروم برای مشتریان،امکان ثبت نام با شماره موبایل،آاماده سازی سفارش در تایم سفارشی،طراحی اختصاصی منو غذا،تمامی امکانات اپلیکیشن پایه ،تمامی امکانات اپ رستوران مخصوص ،امکان رزرو جای پارک میشود.

طراحی اپلیکیشن رستوران اختصاصی،ارسال تیکت و پشتیبانی آنلاین،طراحی سایت اختصاصی،سرعت بارگزاری بالای صفحات،یکسال پشتیبانی رایگان،همگام سازی اپلیکیشن و سایت،قابلیت ریسپانسیو بودن سایت،تمامی امکانات سایت رستورانی ،تمامی امکانات اپلیکیشن پایه،جستجوی حرفه ای در سایت ،درج امکانات سفارش در سایت،تمامی امکانات اپلیکیشن حرفه ای میشود. 

 

 

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *