طراحی سایت برای شالیکوبی

طراحی سایت برای شالیکوبی

مازندران اولین تامین کننده برنج کشور است. و میزان زمین های زیر کشت و تعداد شالیکوبی های سطح استان مازندران از تمام استان های دیگر بیشتر است. و با توجه به تعدد کشت کاران این محصول و شالیکوبی های متعدد رقابت بالاترین نسبت به هر جای دیگر کشور در مازندران بر سر بدست آورن بازار برنج وجود دارد. امروزه یکی از برترین راهکار های بدست آوردن بازار حضور فعال یک کسب و کار در اینترنت است. شرکت لایت کمپانی شما را در زمینه طراحی سایت برای شالیکوبی و بازاریابی اینترنتی همراهی خواهد کرد.

فرصت طلایی  فروش آنلاین برنج

با یک سرچ ساده متوجه می شوید که هنوز رقیب جدی ای در بازار فروش آنلاین برنج وجود ندارد. با توجه به خلوت بودن این فضا، راه اندازی سایت آنلاین فروش برنج بسیار سودمند خواهد بود. اگر بتوانید با طراحی وبسایت فروش برنج قبل از رقبا حضور قوی ای در بستر گوگل داشته باشید، فروش خوبی را تجربه خواهید کرد. اکثر تجار و شالیکوبی های برنج هنوز از تماس تلفنی و روش های قدیمی برای جذب و مدیریت مشتری استفاده می کنند و داشتن سایت اختصاصی باعث دریافت ورودی خوبی از طرف گوگل می شود.

پیشنهاد می کنیم اگر توانایی تامین برنج برای مشتری هایتان را دارید، از این فرصت طلایی استفاده کنید و زودتر از دیگران سایت شالیکوبی خود را راه اندازی کنید.

مزیت های داشتن سایت برای شالیکوبی

  1. داشتن یک وبسایت خوب و جذاب قدمی بزرگ در زمینه تبلیغات کسب و کار شما خواهد بود. شما بوسیله طراحی وبسایت برای کسب خود یک هویت آنلاین می سازید می سازید. و با شناخته شدن نزد کاربران فراوان صفحات وب اعتباری دو چندان را برای کسب و کار خود بدست می آورید.
  2. شما با داشتن یک سایت میتوانید از بسیاری از تبلیغات اعم از چاپ بنر و پخش آگهی و… برای یک شالیکوبی را کم کنید و از طریق سرمایه گذاری بر روی وبسایت خود به تبلیغاتی کارآمد برای کار و اشتغال خود و بپردازید.
  3. با داشتن یک دامنه اینترنتی، دسترسی مشتریانتان به شما بسیار راحت تر می شود. و همچنین برای جلب اعتماد مشتریان احتمالی جدید شما شانس بسیار بیشتری را خواهید داشت.
  4. شما میتوانید از طریق اینترنت بازار هدفی بسیار بزرگ تر داشته باشد و برای فروش محصول خودتان محدود به محیط جغرافیایی خودتان نباشید. با طراحی یک سایت مناسب میتوانید در همه جای ایران بازار بدست آورید.

  5.  با ارائه مطالب جدید در سایت خود میتوانید جذب مشتری بهتری داشته باشید. و بیشتر و بیشتر در ذهن مشتریان خودتان خواهید ماند.

  6. با داشتن یک وبسایت برای شالیکوبی خود میتوانید ارتباطی دو جانبه با مشتریان خود داشته باشید و مشتریانتان در مواجهه با شما فقط شنونده نباشند.
  7. بدون محدودیت زمانی و مکانی برنج بفروشید. مشتری شما می تواند از هزار کیلومتر دورتر، در هر ساعتی از شبانه روز از شما برنج بخرد!

سایت برای شالیکوبی


پس فرصت و زمان را از دست ندهید و به فکر راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کار خود باشید. ساخت آن را هزینه اضافی برای خود ندانید زیرا آینده برای کسانی است که از امروز به فکر هستند.


بازاریابی اینترنتی

به هر عنوان بازاریابی اینترنتی از ملزومات هر نوع کسب‌وکاری است، حتی اگر چندان بزرگ نباشند و در سطح محلی فعالیت کنند(مانند شالیکوبی ها که طرف بحث ما هستند). با داشتن حضوری مؤثر در اینترنت می‌توان تخصص و حوزهٔ کاری خود را به دیگران معرفی کرد، به مشتری‌های راغب جدید دست یافت و به فروش و عرضهٔ محصولات و خدمات پرداخت. این‌ها همه در حالی است که با داشتن اطلاعات کافی و بدون نیاز به کمک افراد متخصص در زمینهٔ بازاریابی می‌توان به تمامی اهداف یاد شده دست یافت.

گسترش فضای وب و استفاده از بازاریابی آنلاین سبب می‌شود کاربران بتوانند به راحتی یک کلیک، با محصول شما آشنا شوند و بعد از طی فانل فروش محصول موردنظر را خریداری کنند.

طراحی سایت برای شالیکوبی

شرکت لایت کمپانی شما شالیکوبان عزیز را در طراحی و آموزشِ مدیریت کردن یک وبسایت خوب همراهی خواهد کرد. تا بدین وسیله شما حضور خود را برای اطلاع رسانی و تبلیغ و جذب  بازار های آنلاین شروع کنید.

لایت کمپانی طراحی سایت شما را ساده، جذاب و سریع انجام خواهد داد. و پس از تحویل آن به شما بنا به درخواستتان با پشتیبانی و کمک جهت پیشرفت شما در زمینه بازاریابی آنلاین شما را همراهی خواهد کرد.

محصول شما امروز در بازار های اینترنتی هنوز درگیر رقابت سنگینی نشده است و شما با حضور در سطح وب پیش از رقبایتان شانس زیادی برای اول بودن در این زمینه را خواهید داشت. مسلما امروز بهتر از فرداست.

 

پشتیبانی و آموزش

علاوه بر طراحی وبسایت ما آموزش کامل استفاده از سایت را هم در اختیار شما قرار می دهیم. آموزش استفاده از سایت شالیکوبی به صورت رایگان انجام می گیرد. در این آموزش که به شما یا به یکی از کارمندان شما داده می شود می توانید موارد زیر را اجرایی کنید:

  • اضافه کردن محصول
  • تغییر قیمت و موجودی محصولات
  • تغییر اطلاعات محصولات
  • وارد کردن خبر جدید
  • اعمال کد تخفیف
  • و…

 


تجربه داشتن یک سایت خوب با ما

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *