طراحی اپ در محمود آباد

طراحی اپ در محمود آباد

 

 


هر روزی که میگذرد کاربرد اپلیکیشن ها بیشتر و فراگیر تر می شود. برای تبلیغ و معرفی یک کسب و کار، ارائه خدمات و ارتباط بهتر با مشتریان نیاز به یک اپ که به خوبی و طراحی شده باشد هر روزه رو به افزایش است. تیم لایت کمپانی ایده های فراوانی برای طراحی اپ در محمود آباد و شهر های دیگر توریستی استان مازندران و سراسر کشود دارد.

اپلیکیشن چیست؟

ساده بگوییم، اپلیکیشن ها برنامه هایی هستند که شما در گوشی هوشمند خودتان روزانه از آنها استفاده می کنید. که شما آنها را با نام های برنامه کاربردی یا نرم افزار کاربردی هم می شناسید. همانطور که شما برای انجام امورتان در کامپیوتر نیاز به  برنامه های مختلف دارید، گوشی های همراه، تبلت و آی پدها هم برنامه های مختلفی دارند که به آنها اپلیکیشن گفته می شود. در واقع اپلیکیشن یک بسته نرم افزاری رایانه ای است که کار خاصی را برای شما انجام می دهد. برای مثال نرم‌افزار اکسل، ورد، فتوشاپ، گوگل کروم، فایرفاکس و یا بازی‌های کامپیوتری همگی اپلیکیشن هستند.

اپلیکیشن

اپلیکیشن اندروید؛ فراگیر ترین

از آنجایی که سیستم بیشتر موبایل‌ها و تبلت‌ها اندروید است ما بیشتر با اپلیکیشن‌های اندرویدی آشنا هستیم اما یک اپلیکیشن، می‌تواند برای پلتفرم‌ها و سیستم‌های مختلف طراحی و تولید شود و هر کدام برنامه‌نویسی ویژه خود را دارد که گاهی به آن «نسخه» هم می‌گویند؛ مثلاً یک اپلیکیشن نسخه اندروید، نسخه آی اُ اِس، نسخه ویندوزفون، نسخه رایانه ویندوزی، نسخه رایانه مکینتاش، نسخه تحت وب و … را میتواند دارا باشد. اندرود از همه فراگیر تر است!

اگر شما میخواهید که اپلیکیشن‌تان بیشترین بازدهی و کاربر را داشته باشد، پیشنهاد ما به شما طراحی اپ اندرویدی و اپلیکیشن تحت وب می باشد. که طراحی این هر دو را لایت کمپانی به نحو احسن برایتان انجام خواهد داد.

تفاوت های وب اپلیکیشن با اپ

اپ ها نیاز به دانلود شدن و نصب شدن دارند و اگر برای اندروید طراحی شده باشند فقط روی موبایل های اندرویدی  نصب می شوند.  وب اپلیکیشن ها نیازی به نصب ندارند، اما برای استفاده از آنها باید به اینترنت متصل باشید و بصورت آفلاین به آنها دسترسی نخواهید داشت.

گسترش بازار هدف با طراحی اپ

مزیت طراحی اپلیکیشن

داشتن اپ برای یک کسب و کار مزیت های فراوانی دارد. در ادامه به مزایای آن میپردازیم.

  • کاهش هزینه های تبلیغات

در صورت داشتن یک اپلیکیشن بسیاری از هزینه های تبلیغاتی مانند سئو، ارسال اس ام اس، ایمیل مارکتینگ و دیگر تبلیغات میتواند برای شما بطور گسترده ای کاهش پیدا کند.  و شما در بازارهای جدیدی مثل استورهای اپلیکیشن موبایل می توانید ظاهر شوید و در آنجا مشتریان جدیدی را بدون صرف هزینه تبلیغاتی به دست بیاورید.

  • ارتباط آسان تر با کاربران

مشتریان شما به راحتی خواهند توانست با شما ارتباط بگیرند و دیگر نیازی نیست که برای این کار مرورگر را باز کنند و آدرس وب سایت شما را وارد کنند. و در صورت وجود یک اپ به سریع ترین طریق به شما دسترسی خواهند داشت. شما با طراحی یک اپلیکیشن همیشه همراه مشتریانتان خواهید بود. و آنها به راحتی می توانند از طریق یک تلفن همراه که دائما در دسترسشان است از شما پشتیبانی بگیرند و  محصول و خدمات مورد نیازشان را در کمترین زمان و ساده ترین راه بدست آورند.

و در نهایت اگر صاحب کسب و کاری هستید و در فکر رشد آن کسب و کار هستید، اگر اپلیکیشن نداشته باشید به زودی یکی از مزیت های مهم جهان امروز را برای کسب و کارتان  از دست خواهید داد. دنیای کسب و کار رو به پیشرفت است و اگر شما  روی موج این پیشرفت نباشید قطعا عقب خواهید ماند! با طراحی اپلیکیشن میتوانید قدمی مهم در زمینه بازرایابی کسب وکار خود  بردارید.

طراحی اپ

برای طراحی اپلیکیشن؛ چرا ما؟

چرا لایت کمپانی؟ ما برای شما یک قالب گرافیکی اختصاصی طراحی خواهیم کرد. و با هزینه ای مناسب و زمانی کوتاه و معقول یک اپ کامل، کاربردی، سریع و سبک را در اختیارتان قرار خواهیم داد. و همچنین برای فراگیر تر شدن اپ شما بنابر سفارشتان نسخه‌‌ی وب اپلیکیشن آن را نیز برایتان طراحی خواهیم کرد. لایت کمپانی از اپ شما در صورت درخواستتان پشتیبلانی خواهد کرد و هر گاه که بخواهید بنابر نظرتان در آن تغییراتی را اعمال خواهد کرد.

طراحی اپ در محمود آباد

شهر های توریستی همیشه شهر فرصت ها خواهند بود. اپلیکیشن های تحت وب و اپ ها می توانند کاربرد های فراوانی برای رستوران ها، هتل ها، اماکن اقامتی، فروشگاه ها، مراکز خرید، مراکز توریستی و… داشته باشند. صاحبین کسب و کار میتوانند با داشتن اپ ها و وب اپ ها چشم اندازی به بازاری بزرگ تر و بازاریابی ای آسان تر داشته باشند.

 

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *