طراحی سایت حرفه ای | ویژگی‌های یک وبسایت موفق | اصول طراحی سایت | طراحی وبسایت حرفه ای| لایت کمپانی

شاخصه های اصلی طراحی سایت حرفه ای

 

 

طراحی سایت حرفه ای از مهم ترین روش های معرفی مشاغل و محصولات و خدمات شما می‌باشد. طراحی وبسایت حرفه ای می تواند باعث برندسازی و رونق کسب و کار شما شود. از این رو آشنایی با اصول طراحی سایت راهگشاست.  با گروه لایت کمپانی همراه بشین تا نکاتی رو براتون بگیم که سایت حرفه ای شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

ویژگی های اصلی طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت نیازی است که اگر امروز برای رفع آن اقدام نکنید، شاید فردا دیر باشد. در دنیایی که هر روز افراد قدرتمند در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار به فضای دیجیتال وارد می‌شوند، هر روز که زودتر وارد فضای دیجیتال شوید، تلاش‌هایتان زودتر نتیجه خواهد داد. اما زودتر وارد شدن شرط کافی برای موفق ‌شدن در این حوزه نیست، بلکه کیفیت و حرفه‌ای ‌بودن تاثیر به مراتب بیشتری در موفقیت شما خواهد داشت. از این رو طراحی وب سایت حرفه‌ای موضوعی است که نباید از آن غافل شوید.

در این مطلب  به شماری از ویژگی های اصلی یک طراحی سایت حرفه ای و مناسب اشاره می کنیم:

طراحی سایت حرفه ای | ویژگی‌های یک وبسایت موفق | اصول طراحی سایت | طراحی وبسایت حرفه ای| لایت کمپانیطراحی رسپانسیو ( واکنش گرا) از نکات مهم طراحی سایت حرفه ای

منظور از طراحی ریسپانسیو این است که وبسایت به گونه ای طراحی شود.که در نمایشگر تمام موبایل ها و تبلت ها به درستی نمایش داده شود،.بدون این که اختلالی در ظاهر آن ایجاد شود.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

رعایت اصول سئو یا بهینه سازی موجب می‌شود وبسایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بالاتری داشته باشد. و به این ترتیب آمار بازدید وبسایتتان افزایش پیدا می‌کند.

در دسترس بودن اطلاعات تماس با ما

در طرا حی سایت اطلاعات تماس با ما را در دسترس و در معرض دید کاربر قرار دهید.تا افراد به راحتی بتوانند به اطلاعات تماس شما دسترسی پیدا کنند.

 ظاهر مناسب از ویژگی های اصلی طراحی سایت حرفه ای

ظاهر اولین چیزی است که در سایت مشاهده می‌شود.یک وبسایت حرفه ای باید ظاهری منحصر به فرد داشته باشد و اصول روانشناسی در آن رعایت شده باشد. تناسب در رنگ‌ها، خوانایی محتوا، دسترسی راحت به تمام محتوا‌ها،.استفاده از فونت‌های مناسب، وجود تصاویر کم حجم و جذاب و… در ظاهر سایت تاثیر بسزایی دارد.

طراحی سایت حرفه ای | ویژگی‌های یک وبسایت موفق | اصول طراحی سایت | طراحی وبسایت حرفه ای| لایت کمپانیدامنه مناسب

 

برای داشتن وب سایت حرفه ای، انتخاب درست دامنه می تواند اثر مثبت داشته باشد. دامنه ای انتخاب کنید که مرتبط با نام شرکت یا معرفی کننده نوع فعالیت شما باشد. همچنین این نکته مهم است که دامنه ی شما در سطح وب به راحتی یافته شود. داشتن دامنه ای مناسب میتواند شما را در ذهن مخاطبین ماندگار کند.

امکان جستجو سریع

یکی از نکات مهم در وب سایت حرفه ای، امکان جستجوی راحت و سریع در داخل سایت است. کادر جستجوی وبسایت را در جای درستی قرار دهید وعملکرد جستجوی وبسایت را بهینه کنید. رعایت این نکته میتواند باعث افزایش احتمال بازدید مجدد از سایت شود.

طراحی سایت حرفه ای | ویژگی‌های یک وبسایت موفق | اصول طراحی سایت | طراحی وبسایت حرفه ای| لایت کمپانیبالا بودن سرعت بارگذاری صفحات وب سایت

بالا بودن سرعت وبسایت یکی از ویژگی‌ سایت حرفه ای به شمار می رود. اما اگر وب سایت شما از سرعت خوبی برخوردار نباشد به مرور زمان مخاطبان خود را از دست خواهید داد.

سازگاری با همه مرورگرها

در  طراحی سایت، دقت کنید که قالب سایتتان با همه مرورگر ها سازگاری داشته باشد. این موضوع باعث می شود کاربران بتوانند به راحتی با هر مرورگری وارد سایت شما شوند.

دسته بندی موضوعات سایت از نکات تاثیرگذار طراحی سایت حرفه ای

برای اینکه ساختار منظم تری در سایتتان ایجاد نمایید.و طبقه بندی مطالب می توانید از بخش دسته ها استفاده کنید. توجه کنید که چه دسته بندی هایی برای وبسایتتان مناسب تر است.ومطالبتان را طبق همان دسته بندی ها منتشر کنید. دسته بندی مطالب مباعث می شود بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند مطالب مورد نظرشان را بیابند.

تامین امنیت سایت

تامین امنیت سایت نکته بسیار مهمی است و یکی از عوامل  ثبات یک وب سایت است. اگر امنیت سایت به درستی تامین شود، زمانی که سایت تحت حمله قرار بگیرد حمله  ناموفق خواهد بود  اما اگر موارد امنیتی رعایت نشود، آسیب پذیری سایت بسیار بالا خواهد بود.

در این مطلب به اهمیت آشنایی با اصول طراحی وبسایت حرفه ای و شماری از ویژگی‌  سایت حرفه ای اشاره کردیم. برای آشنایی با روش های افزایش سرعت سایت کلیک کنید.

سایت حرفه ای، سئو موفق

بسیاری از المان‌های طراحی سایت بر نحوه کار سایت و چگونگی انتشار محتوا در آن تاثیر دارند. از این‌رو بر قابلیت خزش‌ شدن صفحات و ایندکس‌ آنها در موتورهای جستجو هم اثرگذارند. چنانچه طراحی سایت شما با اصول سئو هم‌خوانی نداشته باشد، برای مثال سرعت سایت را کاهش دهد یا موبایل‌فرندلی نباشد، از همان ابتدا مسیر سختی برای دیده‌ شدن سایت‌تان درموتورهای جستجو خواهید داشت.

ارتباط بهتر با مشتری با طراحی سایت حرفه ای

یکی از راه‌هایی که کاربر رفتار شما با مشتریان خود را پیش‌بینی می‌کنند، توجهی است که به سایت‌تان نشان داده‌اید. در واقع وقتی شما تلاشی برای داشتن یک سایت حرفه‌ای نکرده باشید، کاربران سایت هم با خود می‌گویند قرار نیست وقت چندانی هم برای کمک به آنها صرف کنید. برعکس، یک ظاهر درخشان، بروز و جذاب برای سایت در حکم خوش‌آمدگویی به کاربران و مشتریان جدید است. ظاهر سایت را تصویر خود در دنیای دیجیتال بدانید. همانطور که به ظاهر فیزیکی مغازه یا شرکت خود رسیدگی می‌کنید، باید برای سایت هم یک طراحی حرفه‌ای و جذاب در نظر بگیرید.

تصور کاربر از کسب‌وکار شما را می‌سازد

مطمئنا کاربرانی که به سایت شما وارد می‌شوند، اولین چیزی که از کسب‌وکارتان ما می‌بینند، صفحه اول سایت شما است. درنتیجه طراحی سایت تاثیر مهمی در تصور ذهنی آنها از کل کسب‌وکار شما خواهد داشت. اگر سایت‌تان ظاهری جذاب و بروز نداشته باشد، تصور خوبی برای کاربران ایجاد نکرده و در تبدیل آنها به مشتری موفق نخواهد بود. وقتی کاربر با سایت ارتباط برقرار نکند، بلافاصله آن را می‌بندد و به سراغ سایت دیگری می‌رود. طراحی سایت حرفه‌ ای از این رو اهمیت پیدا می‌کند که نقش مهمی در برندسازی شما دارد. تصویر اولیه‌ای که افراد از کسب‌وکار شما در سایت‌تان می‌بینند، نقش اصلی را در ترغیب آنها به ماندن در سایت و تعامل با آن یا خارج‌ شدن از سایت و رفتن به سمت رقبا ایفا می‌کند.

 

چرا طراحی سایت حرفه‌ای توسط لایت کمپانی؟

همان‌طور که گفته شد امروزه تنها داشتن یک سایت برای کسب‌وکارها کافی نیست، بلکه باید بوسیله سایت برای برندسازی و افزایش فروش تلاش کرد. هرچند استفاده از سایت‌ها و قالب‌های آماده هزینه شما را برای طراحی سایت کمتر می‌کنند، اما معمولا نمی‌توانند شما را به اهداف نهایی خود برسانند. حتی ممکن است در آینده مجبور شوید هزینه‌های اضافی زیادی هم برای جبران مشکلات ایجادشده انجام دهید. در عوض با سرمایه‌گذاری روی ساخت سایت حرفه‌ای، نه‌تنها هزینه‌های خود را بهینه کرده و از هزینه‌های اضافی بعدی دور می‌مانید، بلکه کیفیت برند خود را ارتقا داده و سریع‌تر به اهداف خود می‌رسید.

شرکت لایت کمپانی با سابقه طولانی در زمینه طراحی سایت و سئو به شما در رسیدن به اهدافتان از طریق دیجیتال مارکتینگ کمک می‌کند. ساخت سایت حرفه‌ای در شرکت لایت کمپانی با توجه به اصول حرفه‌ای طراحی سایت و کلیه ویژگی‌های موردنیاز شما انجام می‌شود. به علاوه با تجربه‌ای که این ما در حوزه سئو دارد، اقدامات لازم برای دیده ‌شدن سایت در نتایج جستجو را هم در طراحی آن لحاظ می‌کند.  همین حالا برای سفارش سایت کسب و کارت دست به کار شو و با ما تماس بگیر

برای اطلاع از جشنواره های تخفیف ما را در شبکه های اجتماعی همراهی کنید.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *