طراحی سایت وردپرسی ساری

طراحی سایت وردپرس در ساری

اکثر کسب و کار ها برای فروش و درآمد بیشتر به سایت نیاز دارند. وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا است که بسیار در جهان پرطرفدار بوده و سایت های زیادی با استفاده از وردپرس طراحی شده است. طراحی سایت در ساری برای مشاغل گسترده ای که در این شهر وجود دارد بسیار پرکاربرد است. در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی سایت وردپرس در ساری به شما مطالبی ارائه دهیم تا شما بتوانید به راحتی برای کسب و کار خود سایت طراحی کنید.

طراحی سایت وردپرس در ساری

مزایای طراحی سایت وردپرس در ساری

قطعاً طراحی سایت با استفاده از وردپرس مزایای زیادی دارد که در این بخش ما می خواهیم به برخی از آنها بپردازیم.

افزایش اعتبار

همانطور که در ابتدا گفتیم طراحی سایت باعث افزایش اعتبار می شود. اگر مخاطب به شما اعتماد کند صد در صد از شما خرید می کند و باعث افزایش فروش شما می شود.

فروش بیشتر

طراحی سایت باعث فروش بیشتر می شود. برای مثال شما فرض کنید در ساری یک فروشگاه پوشاک دارید. طبیعتاً مشتریان شما افراد ساکن در شهر ساری هستند اما با طراحی سایت می توانید از تمام ایران مشتری جذب کنید.

پشتیبانی بهتر

با طراحی سایت در هر ساعت از شبانه روز می توانید محصولات خود را بفروشید و به تمام سوالات مشتریان پاسخ دهید و این کار باعث جلب اعتماد مشتریان می شود.

هزینه کمتر

برای پیشرفت در کسب و کار باید هزینه های خود را کم کنید و فقط به موفقیت فکر کنید. طراحی سایت هم به شما کمک می کند که هزینه های خود را کاهش دهید و باعث پیشرفت کسب و کارتان می شود.

افزایش درامد با طراحی سایت در ساری
افزایش درامد با طراحی سایت در ساری

قیمت کمتر طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس نسبت به کدنویسی کمتر است. این اختلاف قیمت به دلیل زمانی است که از طراح می گیرد. برای مثال اگر شما یک سایت کدنویسی بخواهید زمان بیشتری طراح برای ساخت آن می گذارد و همچنین زحمت بیشتری نسبت به سایت های وردپرسی دارد و به همین دلایل قیمت آن افزایش می یابد. اما سایت های وردپرسی زمان کمتری از طراح می گیرد و قیمت آن کمتر است.

قیمت طراحی سایت وردپرس در ساری

نمیتوان بصورت دقیق قیمت سایت را اعلام کرد و قیمت سایت بستگی به امکانات دارد. هرچه امکانات بیشتر باشد هزینه هم افزایش می یابد. برای مثال اگر سایت چند زبانه می خواهید و یا سایت کدنویسی می خواهید طبیعتاً قیمت آن افزایش می یابد. برای مشاهده قیمت طراحی سایت می توانید از صفحه ی مشاهده هزینه سایت بازدید کنید. در ادامه قصد داریم برخی از امکاناتی که باعث افزایش قیمت سایت می شود را بیان کنیم.

طراحی سایت در ساری

امکانات که باعث افزایش قیمت می شود چیست؟

عوامل تاثیرگذار بر افزایش قیمت طراحی سایت را ادامه با هم بررسی می کنیم:

سئو

سئو بر افزایش فروش بسیار تأثیر گذار است. در واقع می توان اینطور گفت که سایتی که سئو نداشته باشد هیچ فروشی ندارد. سئو به سایت شما کمک میکند که با رتبه بندی بهتری در گوگل قرار بگیرد. در ادامه بیشتر در این مورد توضیح می دهیم.

هاست و دامنه

هاست دامنه بر روی قیمت طراحی سایت تأثیر گذار است. اگر می خواهید دامنه com. داشته باشید باید هزینه بیشتری نسبت به دامنه های ir. پرداخت کنید. همچنین برای هاست هرچه فضای آن بیشتر باشد قیمت آن افزایش می یابد.

قالب

بعد از هاست و دامنه نوبت به قالب می رسد. قالب ها بستگی به امکاناتشان قیمت آن ها متفاوت می شود. هرچه قالب دارای امکانات بیشتر و جذابیت بیشتر باشد قیمت آن افزایش پیدا می کند.

دسته بندی محصولات

دسته بندی درست محصولات به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی بتواند محصول مورد نظر خودش را پیدا و خریداری کند. این کار در فروش بسیار تأثیر گذار است.

اینها فقط برخی از امکاناتی است که بر افزایش قیمت سایت تأثیر گذار هستند.

طراحی سایت ریسپانسیو در ساری

رسپاسیو سازی در طراحی سایت وردپرس در ساری

ریسپانسیو سازی در طراحی سایت بسیار نقش مهمی دارد و می توان گفت که یکی از مهمترین امکانات در هر وبسایتی ریسپانسیو سازی است. شاید تا به حال برای شما این سوال پیش آمده که ریسپانسیو سازی و یا واکنشگرا بودن سایت چیست؟ واکنشگرا یعنی سایت شما در هر صفحه ی نمایشگری مانند موبایل، تبلت و کامپیوتر به شکل مناسبی نمایش داده شود و اکثر سایت ها این قابلیت را دارند. برای اطلاعات بیشتر مقاله ی  طراحی سایت ریسپانسیو در مازندران را بخوانید.

سئو در طراحی سایت وردپرس در ساری

همانطور که گفتیم سئو در طراحی سایت بسیار مهم است. اگر به دنبال طراحی سایت هستید احتملاً تا به حال اسم سئو به گوشتان خورده است و برای شما سوال شده است که سئو چیست؟ سئو به سایت شما کمک میکند که سایت شما در جستجوی گوگل در رتبه بندی بهتری قرار بگیرد. برای مثال فرض کنید یک سایت فروش موبایل در ساری دارید و اگر کاربری وارد گوگل شود و فروش موبایل در ساری را سرچ کند اگر سایت شما بین چند سایت برتر باشد می تواند فروش شما را چندین برابر کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد سئو سایت می توانید با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید.

طراحی سایت ارزان در ساری

پشتیبانی طراحی سایت ورپرس در ساری

اگر می خواهید یک سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کنید ابتدا یک شرکت طراحی سایت با تجربه انتخاب کنید. هر سایتی بعد از طراحی نیاز به پشتیبانی دارد تا در هنگام وقوع مشکلات آنها را برطرف کند. پس بهتر است یک شرکت طراحی سایت با تجربه و کاردرست برای طراحی سایت کسب و کار خود انتخاب کنید. شرکت طراحی سایت لایت کمپانی به شما یک سال پشتیبانی رایگان هدیه می دهد که هر زمان که سایت شما دچار مشکلی شد سریعاً به آن رسیدگی کند.

طراحی سایت وردپرس در ساری با لایت کمپانی

از شما ممنونیم که تا آخر همراه ما بودید و امیدواریم که مقاله ی طراحی سایت وردپرس در ساری برای شما مفید بوده باشد. تیم لایت کمپانی با بیش از چندین سال سابقه در حوزه طراحی سایت و سئو به شما این امکان را می دهد که کسب و کار خود را ارتقا دهید. لایت کمپانی تمام پشتیبانی سایت شما را بر عهده می گیرد تا شما نگران سایت نباشید و تمام تمرکز خود را برای پیشرفت کسب و کار خود بگذارید. لایت کمپانی بهترین شرکت طراحی سایت در مازندران

با لایت کمپانی در اینستاگرام همراه باشید.

Tags: No tags

2 Responses

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *