سئو در قائمشهر

سئو در قائمشهر

روزانه افراد زیادی کالا یا خدمات مورد نیاز خود را در گوگل جستجو می‌کنند. سئو سایت باعث می‌شود تا سایت شما جزو اولین سایت‌هایی باشد که در نتیجه جستجو به مخاطبان نمایش داده می‌شود. انتخاب شرکت سئو در قائمشهر یک تصمیم مهم در مسیر فروش موفق وب سایت است. با انتخاب یک شرکت سئو غیرحرفه‌ای، علاوه بر به خطر انداختن برندینگ کسب‌وکار، هزینه‌ی زیادی هم برای جبران اشتباهات شرکت سئوکار متقبل می‌شویم. بهتر است از همان ابتدا با تحقیق و بررسی، متخصصین با تجربه‌ای برای این کار انتخاب کنیم.

سئو (SEO) چیست؟

سئو (SEO) Search engine optimization، به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است. همانطور که می دانید گوگل بزرگترین موتور جستجو به شمار می‌آید، سئو سایت به زبان ساده یعنی آن را بر اساس قوانینی که گوگل تعیین کرده طراحی کنید. در ازای این‌کار، گوگل هم به سایت شما رتبه خوبی میدهد. و آن را در اولین نتایج جستجو، به مخاطبان نشان دهد. نمایش سایت شما به عنوان اولین سایت ها به مخاطبان باعث افزایش اعتبار، دیده شدن، کسب درآمد و فروش بیشتر خواهد شد.

در دنیای امروز 85 درصد از خریدها به صورت اینترنتی و از وب سایت‌ها انجام می‌شوند. سئو سایت باعث بیشتر دیده شدن وبسایت شما توسط مشتریان می‌شود. در این شرایط،‌ لازم است تاثیر سئو در فروش اینترنتی را جدی گرفت!

سئو سایت در مازندران

اینستاگرام لایت کمپانی

چرا باید سئو در قائمشهر را انتخاب کنیم؟

بیایید این بخش را با یک نمونه آغاز کنیم، مطمئنا مغازه‌‌ای در بازارهای شهرستان قائمشهر بهترین فروش را دارد که در جای خوبی قرار گرفته باشد. به عبارتی، اگر مغازه‌‌ای در معرض دید تعداد افراد بیشتری باشد نسبت به مغازه‌‌ای دورافتاده که بازدیدکننده‌‌ای ندارد، فروش بیشتری دارد. اما برای فروشندگان آنلاین که فروششان از طریق سایت انجام می‌شود فروش چگونه است؟ اینجاست که اهمیت سئوسایت در قائمشهر مشخص می شود.

مزایای سئو در قائمشهر

زمان دیدن نتایج سئو، به چه چیزی بستگی دارد؟

جالب است بدانید زمان لازم برای دیدن نتایج سئو و بهبود رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو کاملاً متغیر است و به عوامل بسیاری بستگی دارد. از جمله، میزان فعالیت رقبا، حوزۀ فعالیت و تعداد رقبا. اگر در یک بازار پر رقابت هستید، طبیعتا زمان لازم برای به نتیجه رسیدن بیشتر خواهد بود. همچنین شما مخاطبان گرامی باید به این نکته توجه داشته باشید که سئو یک فرآیند مستمر است و بهتر است به طور منظم و دوره ای به بهبود و بهبود رتبه سایت خود بپردازید.

هزینه سئو سایت در قائمشهر

هزینه سئو سایت به مجموعه‌ای از عوامل مختلف بستگی دارد که در طراحی و بهینه‌سازی سایت شما تاثیرگذار هستند. به دلیل اختلافات موجود در هر سفارش سئو، هزینه‌های سئو ممکن است در برخی موارد به صورت ماهیانه (اقساطی) محاسبه شود. در هر صورت، هزینه سئو سایت بستگی به نیازها و بودجه شما دارد.

 جایگاه فعلی سایت در گوگل، میزان سختی کلمه، نوع طراحی سایت و همچنین استراتژی تعیین شده برای اجرای روند سئو سایت شما بر روی هزینه ماهانه یا سالانه شما تاثیر گذار است.

چرا لایت کمپانی را برای خدمات سئو در مازندران انتخاب کنیم؟

شما همراهان گرامی میتوانید در مسیر پر پیچ و خم خدمات سئو در مازندران، با خیال راحت به کارهای دیگرتان بپردازید. ماموریت ما این است که شما را در صدر قرار دهیم،‌ چه در گوگل و چه در میان رقبایتان!

تیم لایت کمپانی به صورت ماهانه، شما را در جریان جزئیات فرآیند سئو سایت‌تان قرار می‌دهد. گزارشی کامل و واضح از کلمات کلیدی کارشده، رتبه های کلمات کلیدی مشخص شده، تعداد مقالات و همچنین آماری دقیق از وضعیت سایت شما در گوگل به شما ارائه می دهد.

 

مراحل سئو سایت

مراحل سئو در قائمشهر

در لایت کمپانی استراتژی سئوی شما، کاملا متناسب با کسب و کارتان پیاده سازی می‌شود. چون ما این موضوع را به خوبی درک کرده ایم که کسب و کار شما با سایر کسب و کارها متفاوت است.

موارد زیر مهم‌ترین فعالیت‌هایی هستند که در تدوین استراتژی سئو انجام می‌شوند:
  1. نیازسنجی دقیق
  2.  آنالیز سایت و رقبا
  3. انتخاب کلیدواژه مناسب

 

موارد زیر مهم‌ترین فعالیت‌هایی هستند که در سئو داخلی On Page انجام می‌شوند:
  1. بهینه سازی تصاویر و دیگر مدیاها
  2. لینک سازی داخلی
  3. تولید محتوای اختصاصی

 

موارد زیر مهم‌ترین فعالیت‌هایی هستند که در سئو خارجی Off Page انجام می‌شوند:
  1.  ساخت وبلاگ
  2. سوشال سیگنال
  3. اجرای کمپین رپورتاژ

 

 مهم‌ترین فعالیت‌هایی  که در سئو تکنیکال انجام می‌شوند:
  1.  تامین امنیت سایت
  2. ریسپانسیو بودن سایت
  3. افزایش سرعت سایت
سئو در مازندران

 

مواردی مهمی که در پروپوزال رایگان لایت کمپانی مشاهده خواهید کرد

  • برگزاری جلسه مشاوره سئو با مدیر سئو و کارشناس فروش و کارفرما
  • آنالیز سایت شما و سایت رقبا
  • شرح نیاز سایت شما در طول پروژه سئو 
  • انتخاب کلیدواژه ها و تحلیل بر روی آن ها
  • میزان جستجوی کلیدواژه‌های حوزه کاری شما و بررسی سختی کلمات
  • برآورد قیمت سئو سایت
  • ارائه نمونه‌کارهای پیشین و نتایج آن‌ها
  • شرح روند انجام پروژه
  • اخلاق کاری 
  • نحوه پرداخت
  • موارد قانونی

 

خدمات سئو در قائمشهر

ما در خدمات سئو در قائمشهر، با استفاده از روش ها و استانداردهای گوگل ترافیک سایت شما را افزایش می دهیم. همچنین با روش اصولی  ما،  شما در مدت زمان طولانی میتوانید در رتبه های برتر گوگل حضور داشته باشید. همراهان گرامی ، شما می توانید علاوه بر دریافت خدمات سئو، از خدمات سفارش تولید محتوا تیم لایت کمپانی نیز بهرمند شوید تا محتواهای مناسب کاربر و گوگل برای شما تولید شود.

 اگر یک کسب و کار محلی هستید، باید متوجه این موضوع باشید که دسترسی اینترنت و استفاده از خدمات فضای مجازی در شهرهای پیشرفته، نرخ بالایی دارد. در نتیجه شما می توانید با راه اندازی این نوع پلتفرم های فضای مجازی در شهرهای بزرگ مشتریان بیشتری داشته باشید.
Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *