سفارش سایت

طراحی سایت پوشاک

 

 

افزایش فروش، جذب مشتری و رونق کسب و کار از دیرباز جز دغدغه های اصلی بشر بوده است. با ورود اینترنت به دنیای کسب و کار، بسیاری از تاجران، کاسبان و کسانی که محصول یا خدمتی را به دیگران عرضه می کردند، دست از تجارت سنتی برداشتند و به سوی کسب و کار آنلاین سوق پیدا کرده اند. در این مقاله با ما همراه شوید تا اینکه بدانیم چرا ما باید طراحی سایت پوشاک، فروشگاه اینترنتی مختص خودمان را سفارش بدهیم.

 

چرا هر کسب و کاری باید یک وبسایت داشته باشد؟طراحی سایت فروشگاهی

1. داشتن وبسایت به کسب و کار شما اعتبار می بخشد.

اعتبار نقش مهمی در توسعه کسب و کار و افزایش سهم از بازار دارد. در واقع شما با ایجاد وبسایت برای کسب و کارتان، به مشتری های خود نشان می دهید که در کارتان حرفه ای هستید.

اگر با شرکت‌های خارجی در ارتباط باشید حتما متوجه اهمیت وبسایت برای آن‌ها شده‌اید. در واقع می‌توان گفت ملاک اعتبار شرکت یا کسب و کار شما داشتن سایت با اطلاعات کافی از شماست. گروه تخصص لایت کمپانی به شما می گوید که چگونه  یک وبسایت حرفه ای  تأثیر اولیه خوبی بر بازدیدکننده گان دارد و آنها اطمینان مضاعفی نسبت به شما، محصولات و خدماتتان پیدا می کنند.

مشتریان شما می توانند از طریق وبسایت به راحتی به اطلاعات کسب و کار شما دست پیدا کنند و هر گونه سؤال و ابهامی را با شما در میان بگذارند.

2. راه اندازی وبسایت، مشتری‌های شما را دو چندان می‌کند.

در واقع زمانی که یک نفر محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را جست‌وجو می‌کند، اگر وبسایت شما فعال و بهینه سازی (سئو یا SEO) شده باشد در نتایج جست و جوی گوگل جزو اولین سایت هایی است که به مخاطبان پیشنهاد داده می شود. همین موضوع باعث دیده شدن بیشتر وبسایت شما، بالا رفتن تعداد مشتریان و در نتیجه افزایش فروش و رونق در کسب و کارتان می شود.

3. می توانید برند اختصاصی خود را از طریق یک وبسایت ساده ثبت کنید.

برندسازی می تواند شما را از رقبایتان متمایز کند. این اقدام بدون وبسایت بسیار دشوار است، چرا که مشتریان نمی توانند به اطلاعاتی که از کسب و کار شما نیاز دارند به راحتی دست پیدا کنند.

4. با وبسایت می توانید محصولات، خدمات و پیشنهادهای ویژه‌تان را به طور آنلاین در معرض دید همگان قرار دهید.

5. با ایجاد یک وبسایت برای کسب و کار خود، می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید.

با یک مثال ساده درک این مطلب برایتان راحت تر خواهد بود.  فرض کنید در یک جمعی از دوستان قرار گرفته‌اید و درباره کسب‌وکار خود  توضیح می‌دهید. دوستان شما تمایل دارند بیشتر درباره خدمات و یا محصولات‌تان اطلاعات داشته باشند. حال شما یا باید وقت بگذارید و هر کدام از محصولات یا خدماتتان را توضیح دهید و یا خیلی ساده تنها آدرس وبسایت‌تان را به آن‌ها معرفی کنید تا خودشان بتوانند به این اطلاعات دست پیدا کنند.

در دنیای امروز بی شک یکی از مهم ترین دلایل پیشی گرفتن یک کسب و کار نسبت به رقبای خود، داشتن وبسایت باشد. شما با سفارش یک سایت حرفه ای این امکان را به مشتریان خود می دهید تا بتوانند به راحتی به اطلاعات محصولات و خدمات شما دست پیدا کرده و شانس فروش بالاتر را برای شما به ارمغان بیاورند. و چنانچه کسب و کار شما فاقد وبسایت باشد، مطمئناْ این رقیب شماست که توسط یک مشتری آنلاین انتخاب می شود.

در واقع امروزه بازار هر کسب و کاری فقط به منطقه یا مناطق اطراف آن محدود نیست. اگر نمی خواهید در عصر دیجیتال از بازار جهانی محروم باشید کسب و کار خود را با سفارش یک وبسایت، آنلاین کنید.

در ادامه همره ما باشید تا از کاربردها و مزیت های لازمه داشتن یک سایت فروشگاهی برایتان بگوییم.

طراحی سایت

چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

جالب است بدانید ما در حیطه کاری خود، خیلی از افراد را دیده‌ایم که می‌گویند م همین الان هم درآمد خوبی از کسب و کار سنتی خودم داریم و نیازی به فعالیت در اینترنت نداریم. خیلی از کسب و کارهای سنتی دیگر هم همین فکر را می‌کردند اما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدند که باید در اینترنت هم حضور داشته باشند. شاید تا الان خیلی ضرورت داشتن فروشگاه اینترنتی را احساس نکرده باشید، اما خرید اینترنتی روزبه‌روز بیشتر می‌شود و در آینده حتماً به سایت فروشگاهی نیاز پیدا می‌کنید.

از همین حالا باید به فکر تأسیس فروشگاه اینترنتی خود باشید. هر چه زودتر سایت فروشگاهی خودتان را راه‌اندازی کنید، زودتر هم به درآمد می‌رسید. تجربه ما در لایت کمپانی این را ثابت کرده که  درآمد شما از سایت به‌قدری زیاد شود که دیگر نیازی به فروشگاه فیزیکی نداشته باشید و آن را تعطیل کنید.

چند دلیل برای طراحی سایت پوشاک:سفارش سایت پوشاک

  • فروش محصول به همه نقاط ایران بدون محدودیت زمانی
  • هزینه های بسیار پایین فروشگاه اینترنتی
  • آنلاین بودن و تعطیل نشدن فروشگاه اینترنتی
  • دسترسی راحت مشتریان
  • کنترل راحت تر و عدم ازدحام جمعیت
  • مدیریت فروشگاه اینترنتی از هر کجای دنیا
  • نداشتن محدودیت برای تعداد محصول

هنوز فروشگاه اینترنتی خودتان را سفارش نداده اید؟!

مهم‌ترین دلیل برای ایجاد فروشگاه اینترنتی، وارد شدن به منبع نامحدود مشتری است. ما در گروه لایت کمپانی این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی مراحل  سفارش طراحی سایت پوشاک از جمله  طراحی ظاهری، طراحی تکنیکال، سئو قدرتمند، بهینه سازی تجربه کاربر و همچنین اعمال ویژگی هایی از قبیل:

  • مدیریت مشتریان،کالاها و سفارشات
  • سبد های رها شده
  • تعریف جشنواره ها و تخفیف های متعدد
  • گزارش های متعدد
  • انواع درگاه ها ی پرداخت
  • ساخت وبلاگ
  • چت آنلاین
  • امنیت سایت

توسط کارشناسان و طراحان خبره انجام می شود.

سپاسگزاریم که تا انتها همراه ما بودید.  در این مقاله تلاش کردیم به‌ صورت مفصل به این سوال پاسخ دهیم که چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم. اما اگر هنوز سوالاتی در ذهن شما در رابطه با طراحی سایت است که پاسخ آن را پیدا نکرده اید با تیم پشتیبانی لایت کمپانی در تماس باشید.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *