سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

 

 

خیلی از ما به فکر سفارش طراحی سایت  شخصی یا فروشگاه اینترنتی می‌افتیم. اما چرا؟ فقط برای اینکه دیگران هم به فکر آن هستند؟ چون موفقیت سایت هایی مثل دیجی‌کالا را دیده‌ایم؟ نه! از نظر ما این کافی نیست. ما باید جوابی قانع‌کننده برای خودمان داشته باشیم. باید دقیق‌تر فواید داشتن یک  سایت را بررسی کنیم و ببینیم آیا برای کسب و کار ما هم مفید خواهد بود یا نه؟

با این نگاه بود که تصمیم گرفتیم این مقاله را بنویسیم تا فرصتی باشد که مزایا و فواید ساختن یک سایت را بهتر بررسی کنیم.

چرا پرسیدن سوال “چرا من به سایت نیاز دارم” اهمیت دارد؟

با پرسیدن این سوال خود را به چالش بکشید. ممکن است پاسخ  شما هم مانند اکثر مردم “چون تمام آدم‌های دیگر همین کار را می‌کنند” باشد. عمیق تر به موضوع نگاه کنید و تنها این جواب برایتان کافی نباشد.

شما وقتی بدانید که فواید و مزایای داشتن یک سایت برای شما چیست و چه هدفی را از آن دنبال می‌کند، قطعا سایتی موفق تر خواهید داشت. به کمک این نگاه ریشه‌ای، از اشتباهات ما کاسته می‌شود و شانس موفقیت ما بیشتر خواهد بود.

سفارش طراحی سایت

“بیل گیتس”

اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور ندارد، پس به زودی از صحنه کسب و کار محو خواهد شد.

دلایل راه اندازی وسفارش طراحی سایت

1.به خوبی معرفی شوید و اعتبار کسب کنید.

طراحی یک سایت به شما این فرصت را می‌دهد تا خودتان را به طور کامل معرفی کنید و خدمات و مزایای کارتان را با مخاطبان مطرح کنید. با توجه به افزایش  سرعت فراگیر شدن فضای مجازی، اغراق نیست اگر بگوییم که داشتن یک  سایت، باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما خواهد شد و به کمک آن، مخاطبان راحت‌تر به شما اعتماد خواهند کرد.

2.مشتریان جدید داشته باشید / کسب و کاری راه بیندازید.

طبق آمار، بیش از چهار میلیارد نفر در سراسر جهان، هر روز از اینترنت استفاده می‌کنند. حدودا 90% از این افراد، تا به حال از اینترنت خرید کرده‌اند یا با یک شرکت از طریق اینترنت در ارتباط هستند. اما در ایران چطور؟ جالب است بدانید که بیش از 56 میلیون نفر از جمعیت ایران، از اینترنت استفاده می‌کنند.

این اعداد و ارقام یک پیام مهم برای همه ما دارند: اینترنت یک فرصت استثنایی برای جذب مشتری است. بازار بزرگی که بهتر است آن را از دست ندهید. پس اگر یک کسب و کار دارید و می‌خواهید مشتریان بیشتری داشته باشید، یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، ساختن یک وب‌سایت است.

3.وب سایت یک راه ارزان برای دیده شدن است.

راه اندازی یک مغازه برای شما بسیار پرهزینه خواهد بود. مساله فقط اجاره یک مکان با هزینه‌های میلیونی ماهیانه نیست، بلکه باید به دکور مغازه و تجهیزات فکر کنید. بعد از آن هم مساله تبلیغات پیش می‌آید.

اما در مورد وب‌سایت این موضوع صادق نیست. چرا که شما می‌توانید با هزینه‌ای به مراتب کمتر، سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را به طور کامل راه بیندازید. برای جذب مخاطب هم لزومی ندارد که حتماً به سراغ تبلیغات پر خرج بروید. کافی است مطالب مفیدی در سایت خود قرار دهید تا بتوانید کاربرانی را از طریق گوگل به سایت خود جذب کنید. به علاوه، می‌توانید در سایت های مختلف اینترنتی، خودتان را رایگان معرفی نمایید.

4.با سفارش طراحی سایت درخت‌های این جهان را نجات دهید.

تمام شرکت‌ها، ادارات، فروشگاه‌ها و کسب و کارها روزانه حجم زیادی از کاغذ را هدر می‌دهند. انواع اقسام بروشورهای آموزشی، تبلیغاتی، مناسبتی و …. داشتن یک وب‌سایت، راهی است برای نجات درخت‌هایی که به کاغذهای بروشور تبدیل و در نهایت روانۀ سطل زباله می‌شوند.

اگر هم نمی‌خواهید به درختان فکر کنید، به هزینه و انرژی خودتان فکر کنید که  بعد از چاپ بروشورها باید به فکر توزیع و پخش آن بیافتید. با داشتن یک وبسایت به راحتی تمام این هزینه‌ها را می‌توانید دور بزنید. مشتریان بالقوۀ شما می‌توانند به طور آنلاین از تمام محصولات و خدمات شما آگاه شوند و در سایت شما در مورد آنها بخواند.

اکنون برای سفارش طراحی سایت چه کنم؟

همانطور که دیدید، داشتن یک  سایت می‌تواند سود بسیار زیادی برای شما داشته باشد. ساختن سایت راهی کم هزینه برای دیده شدن، افزایش درآمد و ارتباط  مستمر با  مشتریان شماست. اما اگر هنوز هم مطمئن نیستید، پیشنهاد می‌کنم قبل از سفارش طراحی سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

تعرفه سفارش طراحی سایت

اگر هم که برای سفارش طراحی سایت خود عجله دارید، پس بهتر است به سراغ صفحه بسته ها و هزینه های طراحی سایت ما بروید. همین حالا، وب سایت خود را با همکاری و مشاوره  گروه  تخصصی لایت کمپانی  بسازید.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *