ترفندهای افزایش فروش اینترنتی | روشهای افزایش جذب مشتری | افزایش فروش آنلاین | لایت کمپانی

11ترفند بسیار کاربردی افزایش فروش اینترنتی-قسمت دوم

امروزه با توجه به گسترش اینترنت و اهمیت تجارت آنلاین، افزایش فروش آنلاین و جذب مشتری، دغدغه اصلی صاحبان فروشگاه‌‌های اینترنتی است که در فضای مجازی اقدام به فروش محصولات خود می کنند. بنابراین آشنایی با ترفندهای افزایش فروش آنلاین و جذب مشتری از ملزومات موفقیت در کسب‌و‌کار است.در ادامه به معرفی سایر ترفندهای افزایش فروش اینترنتی  و جذب مشتری کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه های آنلاین می پردازیم.

8-مشتریان خود را بعد از خرید فراموش نکنید

مشتریان خود را بعد از اینکه پرداخت محصول را انجام دادند فراموش نکنید.

یکی از مهمترین دلایلی که باعث وفاداری مشتری برای سایت شما می شود،.تمرکز شما بر روی خدمات به مشتری و پیگیری سفارشاتشان است.

فراموش کردن و بی توجهی به مشتریان بعد از اتمام سفارش یکی از عادات بدی است.که خیلی از فروشگاه های آنلاین مرتکب می شوند. این بی توجهی ها باعث می شود احتمال تبدیل شدن مشتریانی که اولین سفارش را دریافت می کنند.به مشتریان ثابت کمتر شود.

شما میتوانید از این فرصت استفاده کنید.و با مجموعه پیگیری های بعد از خرید، کاری کنید.که مشتری تجربه خوبی نسبت به خرید از سایت شما داشته باشد. در این صورت همین مشتریان میتوانند مبلغ سایت شما، در میان دوستان و آشنایانش باشد.

همچنین میتوانید برای مشتریانی که در گذشته از شما خرید کردند،.یک مسیر بازگشت ایجاد کنید و ایمیلی حاوی پیشنهاداتی برای ایجاد انگیزه خرید مجدد ارسال کنید.

ترفندهای افزایش فروش اینترنتی | روشهای افزایش جذب مشتری | افزایش فروش آنلاین | لایت کمپانی9-در فروش محصولات و خدمات خود صادق باشید، مهم ترین نکته افزایش فروش اینترنتی

 

تجارت خود را بر مبنای صداقت ایجاد کنید. در همه ی بخش های تجارت خود، در صفحه اصلی سایت خود و در تبلیغات الکترونیکی، ایمیل های تبلیغاتی و… صادق باشید،.از هر گونه بزرگنمایی پرهیز کنید و هیچ وقت ادعایی نکنید که نتوانید آن را انجام دهید. رعایت صداقت در محتواهای تبلیغاتی موجب اعتبار  کسب و کار شما، تقویت اعتماد کاربران به برند شما و در نتیجه افزایش فروش اینترنتی و جذب مشتری خواهد بود.

10-به پرسونای خریدار (Buyer Persona) توجه کنید

ترفندهای افزایش فروش اینترنتی | روشهای افزایش جذب مشتری | افزایش فروش آنلاین | لایت کمپانی

پرسونای خریدار یک نمایش کلی از یک مشتری ایده‌آل است. این مفهوم به شما کمک می‌کند تا مشتریان احتمالی خود را بهتر بشناسید. نیازها، خواسته‌ها و رفتارهای وی را بهتر پیش بینی کنید.و اطمینان حاصل کنید که همه فعالیت‌هایی که برای جذب و خدمت رسانی به مخاطبان انجام می‌دهید،.واقعاً با نیازهای آن‌ها تناسب دارد.

این یک روش کاربردی برای وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین، برای شناسایی و هدف قرار دادن مخاطبینی می باشد.که می توانند مستقیماً به افزایش فروش شما کمک کنند. در این روش وب مسترها از طریق یک فرم و قالب پیش فرض، شروع به جمع آوری اطلاعات از یک خریدار فرضی می کنند.و این اطلاعات را در یک فرم تکمیل می کنند. اطلاعات به دست آمده نهایی در واقع مشتری هدفمند شما خواهد بود. این اطلاعات شامل مشخصات فردی یک خریدار، علائق، شغل و … می شود.

11-تا حد امکان هزینه ارسال محصولات را رایگان کنید، موثرترین روش افزایش فروش اینترنتی

ترفندهای افزایش فروش اینترنتی | روشهای افزایش جذب مشتری | افزایش فروش آنلاین | لایت کمپانی

مجموعه هایی می توانند در قسمت فروش خود موفق باشند که برای مشتریان خود ارزش قائل شوند. ارسال رایگان یکی از موضوعاتی است که در اکثر فروشگاه های آنلاین در حال انجام است.وتاثیر مستقیم در افزایش فروش آنلاین و جذب مشتری فروشگاه های آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی دارد. هزینه حمل برای مشتریان ناخوشایند است. بیشتر مشتریان حتی راضی اند محصولی را گران تر خریداری کنند.ولی هزینه حمل را پرداخت نکنند.

در صورت امکان هزینه حمل را رایگان قرار دهید.و اگر هم میخواهید هزینه حمل را دریافت کنید.حتما در مورد هزینه حمل و نقل از همان ابتدای فرآیند خرید به صورت شفاف صحبت کنید. چون، اگر مشتریان تا پایان مراحل سفارش آنلاین پیش بروند.و در انتها متوجه شوند که مبلغ قابل توجهی را باید به صورت جداگانه به عنوان هزینه حمل و نقل پرداخت کنند،.در این صورت احتمال انصراف آنها از خرید وجود دارد.

برای آشنایی با سایر ترفندهای افزایش فروش اینترنتی اینجا کلیک کنید.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *