الگوریتم رقص گوگل چیست؟

الگوریتم رقص گوگل چیست؟

الگوریتم رقص گوگل چیست؟ در رقص گوگل چه باید کرد؟ در رقص گوگل چه چیزمهم است؟

بعد از اینکه جهش ناگهانی در رتبه وبسایتتون مشاهده کردید، بهتره کمی برای جشن خوشحالی صبوری کنید. چرا که ممکنه دلیل این اتفاق چیزی جز رقص گوگل نباشه.و احتمال داره به زودی به جایگاه قبلی تون پیش از این اتفاق برگردید.

الگوریتم رقص گوگل ازجمله الگوریتم های ناشناخته و تاثیرگذار است که نیاز است به خوبی معرفی شود.تا هم صاحبان کسب و کار های آنلاین و هم متخصصان سئو سایت بتوانند.از آن بیشترین بهره ممکن را ببرند.

الگوریتم رقص گوگل چیست؟

در رقص گوگل چه چیزمهم است؟

به بالا و پایین شدن لینک براساس کلمه کلیدی در نتایج گوگل، الگوریتم رقص گوگل می گویند.

این الگوریتم گوگل جایگاه سایت (با کلمه کلیدی هدف) را در نتایج گوگل به صورت کوتاه مدت تغییر می دهد.وهدفش بررسی میزان رضایت کاربران از وبسایت شماست.

چرا در گوگل از الگوریتم رقص گوگل استفاده می شود؟

الگوریتم رقص گوگل تصمیمی است که این موتور جستجو برای ارائه فرصت یکسان به وبسایت ها گرفته است.هر روز صفحات اینترنتی جدیدی منتشر می‌شوند و ربات‌های گوگل آن‌ها را آنالیز می‌کنند. هریک از این صفحات در عبارت کلیدی مشخصی کاندید می‌شوند.تا زمانیکه کاربر آن عبارت را جستجو کرد به او نمایش داده شوند.و عملکردشان را در رتبه های بالای نتایج یک کلمه کلیدی به نمایش بگذارند.

در رقص گوگل چه چیزمهم است؟

الگوریتم رقص گوگل چیست؟

اصلی ترین معیار گوگل برای ارزش گذاری وبسایت ها از نظر این موتور جستجو، رضایت کاربران است. بنابراین برای اینکه بتوانیم از الگوریتم رقص گوگل خارج شویم.و بهترین امتیاز را از این الگوریتم بگیریم، باید به قانون گوگل، یعنی رضایت کاربر اهمیت بدهیم.

برخی از عواملی که در جلب رضایت کاربران اهمیت دارند، شامل:

  • سرعت وبسایت
  • نمایش صحیح در گوشی های موبایل
  • صفحات و محتوای با کیفیت
  • استفاده از عنوان های جذاب
  • لینک سازی داخلی مناسب و جالب
  • نظرخواهی از کاربران در مورد محتوا
  • و سایر کارهایی که به ماندگاری کاربر در سایت شما نرخ کلیک امتیاز توسط کاربران.و البته اشتراک گذاری محتوای شما توسط آنها کمک میکند.

در رقص گوگل چه باید کرد؟

در رقص گوگل چه باید کرد؟

بعد از این اتفاق صرفا باید منتظر بمانید تا گوگل جایگاه جدیدتان را به شما اعلام کند.

جایگاه جدید شما وابستگی مستقیمی به میزان آمادگی شما برای این الگوریتم خواهد داشت.

به عبارتی گوگل با قرار دادن شما در صفحه اول نتایج، محتوای شما رو میسنجد.و در صورتی که از این آزمون گوگل سربلند بیرون بیایید جایگاه شما بهبود پیدا میکند. در غیر این صورت اگر در هر یک از معیارهایی که عنوان کردیم.نتوانستید خودی نشان دهید به جایگاه قبلی بر میگردید.

واما نکته پایانی

هدف اصلی گوگل از تغییر دادن رتبه سایت شما به صورت ناگهانی،.تنها به چالش کشیدن محتوای سایت و تعیین جایگاه واقعی آن است.

پس از همین حالا آماده باشید و اصول و معیارهایی که از نظر گوگل برای رتبه بندی سایت ها اهمیت دارد.را رعایت کنید تا زمانیکه به آزمون رقص گوگل دعوت شدید بهترین نمایش خود را به اجرا بگذارید.و جایگاه ساییتان بهبود پیدا کند.


برای خواندن مقاله های بیشتر به اینجا  سر بزنید.

برای خواندن خلاصه متن به اینجا سر بزنید.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *