طراحی سایت در ساری

طراحی سایت در ساری

طراحی سایت در ساری

اگر صاحب کسب و کار سنتی در ساری هستید. باید بدانید در آینده ای نه چندان دور کسب و کار شما دست خوش تغییراتی می شود. در صورتی که به جمع کسب و کارهای آنلاین نپیوندید باید در انتظار از دست دادن مشتری های خود در ساری باشید. طراحی سایت در ساری که توسط تیم لایت کمپانی انجام می شود این مکان را برای کسب و کارهای موجود در ساری به وجود آورده است که با قدمی کوچک تحولی مثبت در کسب و کار خود ایجاد کنید. در ادامه با لایت کمپانی همراه باشید تا با مراحل و هزینه طراحی سایت در ساری بیشتر آشنا شوید.

طراحی سایت در ساری

سایت چیست؟

در دنیای دیجیتالی امروز ضرورت داشتن یک وبسایت در فضای اینترنت بر کسی پوشیده نیست. هر کسب و کاری که فاقد وبسایت حرفه ای باشد، یک ابزار قدرتمند بازاریابی را در دنیای رقابتی امروز از دست داده است. بسیاری از مصرف کنندگان قبل از خرید یک محصول شروع به تحقیق در مورد آن در فضای اینترنت می کنند. اگر شما وبسایتی برای خود نداشته باشید بسیاری از این فرصت های کسب دارمد را از دست خواهید داد. بنابراین اگر وبسایتی راه اندازی نمایید که حتی قصد فروش اینترنتی محصولات و خدمات خود را در آن ندارید می تواند فرصتی برای شناخت کسب و کار و برند شما برای کاربرانی باشد که در نزدیکی منطقه شما زندگی می کنند و به دنبال خدمات و محصولات شما هستند.

album-art

طراحی سایت در لایت کمپانی
00:00

آیا داشتن یک سایت الزامی است ؟

همه ما از سرعت پیشرفت تکنولوژی خبر داریم. و چه بسا عقب ماندن از آن مساوی نابودی هر کسب و کاری خواهد بود .

با طراحی سایت در ساری به صورت حرفه ای می توانید سهم بیشتری از بازار را به خودتان اختصاص دهید.

پس در این زمینه درنگ نکنید و با قاطعیت در طراحی سایت در ساری تصمیم بگیرید و لایت کمپانی را انتخاب کنید.

چه  بسا که شما برای تبلیغ بیلبوردی ، کارت ویزیت و … خیلی هزینه کرده اید، و در بسیاری از موارد بازخورد بسیار کمی داشته اید. ولی در دنیای پیشرفته امروز که همه چی به سمت اینترنت رفته،شما با فروشگاه آنلاین و طراحی سایت در ساری اولین باشید. و از بازخورد بالا و جذب بالای مشتری مطمئن باشید.

ما با حداقل هزینه تمامی نیاز های شما را در برپایی معرفی شرکت یا کسب و کار ویا طراحی یک فروشگاه زیبا با طراحی سایت در ساری برطرف خواهیم کرد. همچنین متخصصین ما در امر تولید محتوا و سئو  در ساری همواره در تلاشند که  باعث شوند که شما به سرعت به یک سایت پربازدید در گوگل تبدیل شوید .

سئو در مازندران

قیمت طراحی سایت در ساری 

همانطور که می دانید ساری مرکز استان مازندران است. همین موضوع باعث شده بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک شروع به راه اندازی کسب و کارشان در این شهر بپردازند. حال بیایید چند مورد از مزایای داشتن سایت در ساری را برایتان بگوییم:

  1. کاهش هزینه
  2. کاهش زمان کار
  3. پیشرو بودن
  4. برند کردن کسب و کارتان
  5. بهترین تبلیغ
  6. کار کردن بدون محدودیت زمانی
  7. بازاریابی آسان
  8. افزاش درآمد بدون محدودیت زمان و مکان
  9. حراجی های گسترده
  10. به روزرسانی راحت تر اطلاعات

طراحی سایت ساری

آن دسته از صاحبان مشاغل که در منطقه شمال ایران و مازندران ساکن هستند و نمی‌دانند چطور به کسب و کار خود در فضای رقابتی اینترنت سروسامان دهند، نگران نباشند. شرکت لایت کمپانی قدم به قدم برای طراحی سایت در مازندران همراه شماست.

  • طراحی سایت واکنش گرا 

    اگر طراحی سایت در ساری، به صورت واکنشگرا انجام نشود مطمئنا شما تعداد زیادی از مخاطبان خود را از دست می‌دهید. با توجه به تحقیقات صورت گرفته 50 درصد از جستجو ها در اینترنت با استفاده از گوشی موبایل انجام می‌گیرد. و در صورت ریسپانسیو نبودن سایتتان شما این 50 درصد از مخاطب را از دست می‌دهید. قطعا تاکنون در هنگام جستجو در اینترنت به وب سایت هایی برخورد کردید که با صفحه نمایش موبایل و تبلت سازگاری ندارد و برای خواندن مطالب مجبور به زوم کردن صفحه هستید. ریسپانسیو بودن به این معنا می‌باشد که وب سایت به شکلی طراحی شده باشد که نسبت به صفحه نمایش های مختلف منطبق باشد و کاربر به راحتی بتواند به صفحات مختلف سایت دسترسی داشته باشد.

  •  سایت وردپرسی 

    با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس می‌توانید یک سایت کاملا حرفه ای را در کوتاه ترین زمان داشته باشید. اکنون به بیان چند مورد از مزایای طراحی وب سایت با وردپرس می‌پردازیم.

    • سایت هایی که با استفاده از وردپرس طراحی شده اند از امنیت خوبی برخوردار هستند.
    • شما قابلیت این را دارید که تغییرات متنوعی را با استفاده از افزدون افزونه در وب سایت وردپرسی خود داشته باشید.
    • در صورتی که هر گونه مشکلی در وب سایت شما به وجود بیاید به راحتی می‌توان آن ها را شناسایی کرد و به رفع آن پرداخت.
    • با استفاده از تنظیمات وردپرس به سهولت می‌توان استاندارد های سئو را پیاده سازی کرد.
    • سایت های وردپرس به دلیل داشتن یک محیط کاملا کاربر پسند نحوه کار مدیر سایت را بسیار آسان کرده اند.

 

  • بهینه سازی وب سایت

    با استفاده از سئو شما می‌توانید رتبه خود را در گوگل افزایش دهید، تا وب سایت شما در لینک های ابتدائی موتور جستجو نمایش پیدا کند. تکنیک های مختلفی وجود دارند که موجب بهینه سازی وب سایت شما می‌شوند. پیاده سازی برخی از این تکنیک ها در داخل سایت صورت می‌گیرد.

قیمت طراحی سایت در ساری

چگونه می توانم شرکت های معتبر طراحی سایت در ساری را بیابیم؟

به روش های مختلفی می توان لیست شرکت های طراحی سایت در ساری را بدست آورد. اما لزوما همه شرکت های طراحی وب سایت هم ردیف و هم سطح نیستند. لذا بعد از استخراج لیست شرکت های طراحی وب سایت در ساری، بایست وقت بگذارید و آنها را بررسی کنید. ملاک های بررسی عبارتند از :

  • ببینید سایت خود شرکت طراح وب در ساری، چقدر حرفه ای و با شعور کار شده است؟
  • ببینید سایت خودشان را چقدر جامع طراحی کرده اند و آیا پاسخ سوالات مختلف شما را به سایت شان ارجاع میدهند(که این حالت خوب و درست است) و یا سوالات شما را به تفصیل پشت تلفن جواب میدهند(که این بد است)
  • ببینید فرایند ارزیابی زمان و هزینه پروژه طراحی سایت شما را چقدر با شعور و منظم و دقیق و سریع طراح کرده اند؟
  • ببینید آیا در ساعات اولیه صبح و ساعات آخر عصر بنا به نورم ساعات کاری در ساری، به درستی و آن تایم پاسخگو هستند؟

شرکت طراحی سایت در ساری

برای پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت خوب در ساری، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید:

۱- جستجو در اینترنت: با جستجو در موتورهای جستجو مثل گوگل و بینگ، می‌توانید لیستی از شرکت‌های طراحی سایت را به دست آورید. در این راه بهتر است ابتدا برای جستجوی شرکت های طراحی سایت در نزدیکی شما شروع کنید و سپس بر اساس نیاز خود آن را تغییر دهید.

۲- مشاوره با دوستان و آشنایان: اگر دوستان و آشنایی از خدمات شرکتی در زمینه طراحی سایت استفاده کرده‌اند، می‌توانید از تجربه آن‌ها استفاده کنید.

۳- بررسی نمونه کارها: بررسی نمونه کارهای شرکت‌های طراحی سایت، به شما کمک می‌کند تا کیفیت کار آن‌ها را بررسی کنید.

۴- بررسی نظرات

چرا طراحی سایت در ساری با شرکت لایت کمپانی؟

شرکت لایت کمپانی درساری برایتان تمام اصول اهمیت طراحی وب سایت در ساری را انجام می دهد. در زیر برایتان از اهمیت آن توضیح می دهیم:

  • تیم طراحی ما برای هر پروژه تمامیه پس زمینه ها و عکس ها، بنرها را طراحی می کند. این کار برای سئو سایت بسیار مهم است زیرا در سئو کپی بودن عکس ضرر دارد.
  • تمامی مدارک به نام خریدار و پرونده ی خریدار ارسال می گردد.
  • تمامی مراحل قانونی می باشد، برای مثال؛ درگاه پرداخت و اینماد( نماد اعتماد اکترونیک) توسط شرکت لایت کمپانی دربابل انجام می شود.
  • قالب ها نباید  به هیچ وجه از پیش ساخته باشند.
  • پشتیبانی رایگان

طراحی سایت فروشگاهی در ساری

با توجه به افزایش روز افزون خرید اینترنتی و تمایل هر چه بیشتر مردم به خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین بهترین راه برای توسعه ی کسب و کارتان سفارش طراحی سایت فروشگاهی در ساری است. با سفارش سایت فروشگاهی در ساری علاوه بر تبلیغات گسترده ای که از طریق سئو سایت شما، برای کسب و کارتان می شود. به مرور زمان باعث اعتماد سازی و برند شدن شما می شود .برای اطلاعات بیشتر  به مقاله طراحی سایت فروشگاهی مراجعه کنید.

طراحی سایت فروشگاهی ساری

شرکت طراحی سایت در ساری

تیم برنامه نویسی لایت در مازندران به پشتوانه سالها تجربه در زمینه برنامه نویسی وب و موبایل، در کنار بکارگیری نیروهای متخصص و حرفه‌ای، امکان ارائه تمامی خدمات برنامه نویسی وبسایت و برنامه نویسی موبایل در تمامی شهرهای مازندران از جمله ساری، بابل،طراحی سایت حرفه ای آمل، بهشهر، نوشهر، چالوس، رامسر، نور، تنکابن، قائمشهر، نکا، محمودآباد را دارد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت در ساری با شماره 44156021-011 تماس حاصل نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *