طراحی اپلیکیشن در تنکابن

طراحی اپلیکیشن در تنکابن

اپلیکیشن که امروزبه آن اپ میگویند نوعی از نرم افزار است که می توان آن را برروی تبلت،گوشی های هوشمند، لپ تاپ و سایر سیستم های و دستگاه های الکترونیکی نصب و اجرا کرد. برای  بیشتر با آن آشنا می شویم. گروه تخصصی برنامه نویسی لایت کمپانی برای پیاده سازی و طراحی اپلیکیشن در تنکابن استراتژی ها ویژه ای را در نظر می گیرد.

اپلیکیشن ها کابردهای بسیاری دارد که امروزه کمک بسیاری به انسان ها کرده است. برای مثال امروزه دیگر نیازی نیست برای واریز کردن پول و یا بعضی از کارهای بانکی به بانک مراجعه کنید. می توانید اپلیکیشن های مرتبط موجود مانند آپ و بسیاری از همراه بانک ها کارهای بانکی خودرا انجام دهید که این باعث می شود هم در وقت صرفه جوبی شود و هم راحت تر کارهای بانکی خودرا انجام دهید.

طراحی سایت در مازندران

انواع اپلیکیشن از نظر فنی

طراحی اپلیکیشن ها در مازندران در زمینه های مختلف انواع و کارایی های تعددی نیز دارند که در این بخش به آنها می پردازیم:

1-اپلیکیشن های بازی در تنکابن

این اپلیکیشن ها معادل بازی های رایانه ای هستند که امروز به طرز شگفت انگیزی مخاطب دارد. به طوری که این اپلیکیشن یک سوم از کل دانلود اپلیکیشن هارا تشکیل میدهد.  این نوع از اپلیکیشن امروزه بیشتر مورد استفاده نوجوانان و جوانان و گاهی هم بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد.

2-اپلیکیشن های افزایش بهره وری

این اپلیکیشن برای بهبود کارایی کسب و کار با آسان کردن کارهای مختلف مثل رزرو هتل، بلیط های مسافرت،ارسال کردن ایمیل و….مورد استفاده قرار می گیرد. که امروزه با توجه به رشد و سرعت ورود دنیای دیجیتال به زندگی ما بسیار کاربردی هستند.

3-اپلیکیشن های آموزشی

این دسته از اپلیکیشن به ما این کمک را می کند که توانایی ها و اطلاعات جدیدی کسب کنیم و اطلاعات و توانایی های قبلی خودمان را به روز کنیم.

برای مثال برنامه های آموزشی زبان های مختلف و یا برنامه های آموزشی دروس تحصیلی و … این اپلیکیشن های تحت وب یا نسخه موبایلی در آموزشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها و افرادی که در این حوزه فعالیت دارند بسیار پرطرفدار می باشد.

4-اپلیکیشن های سبک زندگی و سرگرمی

این اپلیکیشنن ها یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها به شمار می رود که به سبک زندگی شخصی و اجتماعی می پردازد. مانند برنامه های رژیم غذایی،ورزش،برقراری ارتباط در رسانه های اجتماعی و…. .

از شناخته شده ترین اپلیکیشن ها در این سبک می توان به نتفلیکس،فیس بوک و یا تیک تاک اشاره کرد.

مراحل طراحی اپلیکیشن در تنکابن

مراحل طراحی اپلیکیشن در تنکابن

مزایای طراحی اپلیکیشن در مازندران

ازمزایای طراحی اپلیکیشن می توان به آن اشاره کرد با همه دستگاه ها سازگار بوده و می توان در بازه‌های زمانی آن را به روز کرده و قابل استفاده برای اشخاص مختلف می باشد. از دیگر مزایای طراحی اپلیکیشن می توان به افزایش بازاریابی مستقیم اشاره کرد که در پی آن باعث افزایش مشتری و افزایش فروش می شود.

با این کار مشتری‌ها هفت روز هفته و بصورت 24 ساعت و هر زمان که اراده کنند میتوانند با فروشنده در ارتباط باشند و سفارش خود را فراهم کنند.

ازسوی دیگر شما از طریق سفارش اپلیکیشن میتوانید اعتبار و ارزش برند خود را بالا ببرید. چگونه؟

شما می توانید از طریق این اپلیکیشن ها برند خودرا به بهترین و حرفه ای ترین شکل به دیگران معرفی کنید. هر چند اعتبار و ارزش کار شما بیشترباشد، کسب و مار شما نیز رونق بیشتری خواهد داشت.

پس به طور کلی می توان گفت مزایای طراحی اپلیکیشن شامل:

1-خدمات رسانی بهتر و راحت تر به مشتری

2-دردسترس مشتری بئدن به صورت 24 ساعته

3-رشد برند تجاری خود

4- افزایش تعداد راه های ارتباطی

و…

هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل در تنکابن

هزینه طراحی اپلیکیشن به شرایط و موارد مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها مدت زمانی است که برنامه نویس برای آن صرف می کند.

برای مثال برنامه نویسی برای اپلیکیشن های اندروید راحت تر است و به همین دلیل طراحی اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید هزینه کمتری نسبت به سیستم عامل ios دارد که همین موضوع باعث شده است که تعداد افرادی که به سمت طراحی اپلیکیشن برای انروید بروند بیشتر از ios باشد.

مورد دیگر امکانات موجود در اپلیکیشن است. امروزه اکثر کسب و کار ها برای پیشرفت کار و افزایش فروشی سعی میکنند که اپلیکیشن هایی با کیفیت بسیار بالا طراحی کنند.

درصورتی که کسب و کاری هزینه کمی برای طراحی اپلیکیشن خود در نظر بگیرد اپلیکیشن کیفیت مناسب را نخواهد داشت که این کار باعث عدم موفقیت در کسب و کار می شود. عوامل دیگری که می تواند بر قیمت اپلیکیشن تاثیر بگذارند می توان به سایز پروژه،ماژول ها،طراحی برای چه نوع سیستم عاملی و…. اشاره کرد.

پشتیبانی مهم ترین نکته در ساخت و اجرای اپلیکیشن 

پشتیبانی و به روزرسانی اپلیکیشن یکی از مباحث مهم در طراحی اپلیکیشن است. به هین دلیل مهم است که هر کسب و کاری در بازه های زمانی معین نیاز به به روز رسانی اطلاعات قبلی خود دارد و باید در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت به روز رسانی انجام شود.

بنابراین رضایت مشتریان ازعوامل مهم در پشتیبانی سایت است. و از مهم ترین وظایف گروه پشتیبانی می توان به ارتباط سریع و رفع به موقع مشکلات اشاره کرد. ازآنجایی که امروزه به روز بودن در اینترنت لازمه هر کاری است باید اپلیکیشن را به در صورت نیاز و در بهترین زمان به روز رسانی کرد که این کار به وسیله یک تیم پشتیبانی قوی امکان پذیر است.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *