طراحی سایت صنایع دستی

طراحی سایت صنایع دستی

طراحی سایت صنایع دستی

صنایع دستی انتقال دهنده فرهنگ وتاریخ یک مرز وبوم است. در حال حاضر افراد زیادی هستند که صنایع دستی تولید میکنند اما فروش بسیار کمی دارند. و ما به شما سفارش طراحی سایت صنایع دستی را توصیه میکنیم تا فروش محصولتان را چند برابر کنید. .وب سایت خرید آنلاین صنایع دستی نوعی تجارت الکترونیکی است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا به طور مستقیم کالاها (که دست ساز هستند) یا خدمات را از یک فروشنده خریداری کنند. بدون شک وبسایت خرید و فروش را برای فروشنده و خریدار ساده تر میکند.

طراحی سایت طراحی سایت فروشگاه صنایع دستی

صنایع دستی از محبوب ترین ملزوماتی است که در صورت فراهم بودن شرایط فروش آنلاین آن، می توان شاهد افزایش چشمگیر میزان فروش محصولات نیز بود. طراحی وب سایت صنایع دستی ساده ترین راه برای جذب حداکثری مخاطبان و علاقه مندان صنایع دستی است. وب سایت فروشگاه صنایع دستی همچنین می تواند پل ارتباطی خوبی برای جذب مخاطبین علاقه مند به این ملزومات از سراسر دنیا به شمار آید. در ادامه این مقاله با لایت کمپانی همراه بمانید.

برای طراحی یک سایت فروشگاهی صنایع دستی، می‌توان با توجه به نیازهای خود، از چند روش مختلف استفاده کنید. یکی از روش‌هایی که برای شما مناسب است، استفاده از سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی می‌باشد. به عنوان مثال، شما می‌توانید از پلتفرم‌های مانند WooCommerce(ووکامرس) استفاده کنید که هر دو این سیستم‌ها به شما امکان فروش محصولات از طریق یک فروشگاه آنلاین را می‌دهند.

با استفاده از این سیستم‌های مدیریت محتوا، می‌توانید محصولات خود را به راحتی به فروش برسانید و در همان زمان، از امکانات متنوعی که این سیستم‌ها به شما می‌دهند، مانند طراحی قالب و جلوه‌های ویژه، بهره‌مند شوید.

همچنین، شما می‌توانید با استفاده از خدمات شرکت طراحی سایت لایت کمپانی، یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای صنایع دستی سفارش دهید.  تفکر خلاقیت و توانایی طراحی وب سایت شما به عهده تیم پشتیبان، طراحان و برنامه نویسان ما قرار می‌گیرد.

 

طراحی سایت فروشگاه صنایع دستی چه امکاناتی دارد؟

برای طراحی یک سایت فروشگاهی صنایع دستی، نیاز به یک طراحی مناسب، با دسترسی آسان به محصولات و شیوه‌های پرداخت و ارسال متنوع، می‌باشد. همچنین، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجوی اینترنتی و حفاظت از اطلاعات مشتریان نیز بسیار حائز اهمیت است. در ادامه مواردی را که باید در طراحی یک وب سایت صنایع دستی به آن توجه داشت را بیان می کنیم.

معرفی فروشگاه یا کارگاه

شما باید در سایت خود، فروشگاه یا کارگاه خود را معرفی کنید تا خریدار بهتر شما را بشناسد  بیشتر با شما و نحوه کار شما آشنا شود. استفاده از تصاویر با کیفیت تیم کسب و کارتان، تجهیزات، محل کارتان و یا معرفی محصولات به صورت ویدئو میتواند در معرفی برند شما تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.

استفاده از نقشه گوگل

با نمایش مکان دقیق فروشگاه یا کارگاه خود می توانید مشتریان بیشتری را به صورت حضوری جذب کنید. فرض کنید شما فروشگاه یا کارگاه صنایع دستی در شهر آمل دارید، حال با داشتن یک سایت صنایع دستی، گردشگران تنها با کمی جستجو در اینترنت می توانند سایت شما را پیدا کرده و با کمک نقشه گوگل بصورت حضوری از شما خرید کنند.

درج تصاویر و ویدیو ازمحیط کارگاه و فروشگاه

زمانی که شما قصد فروش محصولی را در یک فروشگاه اینترنتی دارید، لازم است که از محصولات خودتان تصاویرو ویدیو با کیفیت به نمایش بگذارید. یک فروشگاه فروش صنایع دستی اینترنتی باید این امکان را به شما بدهد که علاوه بر تصاویر هر محصول برای فروش، امکان نمایش تصاویر و ویدیو  از فرایند کار در کارگاه و ساخت محصول در قالب تصویر و ویدیو به شما نمایش دهد.

دسته بندی مناسب محصولات در طراحی سایت صنایه دستی

صنایع دستی در هر کشور، شهر و…  تنوع بالایی دارد.  زمانی که کاربر وارد سایت میشود تا یک محصولی را خریداری کند چون صنایع دستی تنوع بسیار زیادی دارد باید بتواند به راحتی کالای مورد نیاز خود را پیدا کند و سفارش دهد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که مراحل خرید را بریا مشتریان تا حد امکان کوتاه کنید.

پشتیبانی قوی

یک  وب سایت موفق و حرفه ای باید پشتیبانی خوب و قوی داشته باشد تا کاربر هر وقت به مشکلی مواجه شد از پشتیبانی کمک بگیرد. و در کمترین زمان ممکن پاسخ را دریافت کند.

درگاه پرداخت آنلاین

درگاه پرداخت آنلاین به این منظور است که کاربر بتواند در سایت محصول مورد نیاز خد را خریداری کند. با داشتن اینماد و درگاه پرداخت امن مشتریان به راحتی به شما و فروشگاه آنلاین شما اعتماد خواهند کرد.

طراحی ریسپانسیو

واکنشگرا بودن سایت به معنای سازگاری سایت و نمایش صحیح و دقیق آن در دستگاه‌های مختلفی مثل رایانه، موبایل و تبلت است؛ زیرا کاربران از طریق دستگاه‌‌های مختلفی وارد سایت شما می‌شوند و به همین دلیل باید وب سایت خود را برای نمایش و بارگذاری صحیح در تمامی دستگاه‌ها بهینه سازی کنید.

طراحی وبسایت صنایه دستی بر اساس اصل سئو

سئو موضوعی وسیع و چند وجهی است. معماری سایت، سئو داخلی، سئو خارجی، تکنیکال سئو، لینک سازی و کانتنت، موضوعاتی هستند که مفهوم سئو را در بر می‌گیرند. در یک سایت فروشگاهی،  تمام این موارد باید استفاده شوند.

 ودر آخریکی از مهم ترین نکته انتخاب امکانات حرفه ای برای وب سایت، پیدا کردن بهترین  شرکت طراحی سایت است. کارشناسان طراحی سایت در لایت کمپانی با توجه به نیازهای کاربران ، امکانات پیشرفته ای را برای طراحی سایت ساخته است.

بهترین شرکت طراحی سایت صنایع دستی

بهترین شرکت طراحی سایت صنایع دستی چه نام دارد؟ میزان رضایت مشتریان از یک وبسایت باعث میشود که سایت از رقبا خودش موفقیت بیشتری کسب کند .ارائه نمونه کار های جذاب وپشتیبانی قوی وتیم کدنویسی طراح و خلاق چند تا از معیار های بهترین شرکت طراحی سایت است.

ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی وب سایت عبارتند از:

1. توانایی طراحی وب سایت با رویکرد حرفه‌ای و مطابق با استانداردهای جدید طراحی وب

2. توانایی طراحی وب سایت با رعایت اصول طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) برای ایجاد کاربری راحت و جذاب برای کاربران

3. توانایی طراحی وب سایت با رعایت نیازهای مشتری و مخاطبان هدف

4. توانایی طراحی وب سایت با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و قابل انعطاف

5. توانایی ارائه خدمات پس از فروش مناسب و حرفه‌ای شامل به روزرسانی و پشتیبانی سایت

6. داشتن تیمی متخصص و حرفه‌ای در زمینه طراحی و توسعه وب سایت

7. قیمت مناسب و رقابتی برای خدمات ارائه شده

8. قابلیت ارائه خدمات مرتبط با توسعه و بهینه‌سازی سایت، افزایش سئو و بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) و بهینه‌سازی تجربه کاربری (UXO)

9. تضمین امنیت و حریم خصوصی در طراحی و توسعه سایت.

 

قیمت طراحی سایت صنایع دستی

ارزیابی دقیق زمان و هزینه برای پروژه‌های طراحی سایت یک فروشگاه اینترنتی کالاهای صنایع دستی برای صاحبان فروشگاه بسیار مهم است زیرا این ارزیابی به آن‌ها امکان می‌دهد که بتوانند منابع مالی و زمانی خود را به طور کارآمد مدیریت کنند و از هدر رفتن این منابع جلوگیری نمایند. مطمئنا تعرفه طراحی سایت های فروشگاهی با توجه به امکانات و نوع پیاده سازی آن متفاوت است.

 اهمیت سفارش طراحی سایت صنایع دستی

طراحی سایت صنایع دستی میتواند گامی نو برای معرفی بهتر صنایع دستی به ایران و جهان است. فروش محصولاتی که با عنوان صنایع دستی طراحی و تولید شده اند از طریق درگاه های آنلاین باعث جلب توجه بیتشر کاربرانی می شود که به خرید اینترنتی صنایع دستی علاقه دارند. کسب درآمد بدون محدودیت زمانی ومکانی را تجربه کنید.

 

نکاتی برای بالا بردن فروش در فروشگاه اینترنتی صنایع دستی

برای فروش اینترنتی صنایع دستی باید سایت ظاهر جذاب داشته باشد تا بیننده جذب شود و از ظاهر سایت خسته نشود. توضیحات و بیوگرافی درمورد خودتان و سابقه کاری خود را در سایت قرار بدهید و به مخاطب اطلاعات دقیقی بدهید و مسیر خرید مشتری را مشخص کنید.

برای بالا بردن فروش درطراحی سایت صنایع دستی می‌توانید به نکات زیر توجه کنید:

1- ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه: ارائه تخفیف‌های ویژه، کد تخفیف، بسته‌ هدیه و… به مشتریان می‌تواند موجب جذب آن‌ها به خرید و افزایش فروش شود.

2- به روز بودن محصولات: مطمئن شوید که محصولاتی که در فروشگاه می‌فروشید، به روز باشند و با نیازهای مشتریان همخوانی دارند.

3- کیفیت خدمات پس از فروش: بهتر است به خریداران خود، خدمات پس از فروشی با کیفیت ارائه دهید تا اعتماد آن‌ها به شما افزایش یابد.

4- بررسی نظرات مشتریان: پاسخگویی به نظرات و پیشنهادات مشتریان و اعمال تغییرات لازم در فروشگاه شما، می‌تواند به افزایش رضایت مشتری و در نتیجه افزایش فروش کمک کند.

5- تبلیغات: برای جذب مشتریان جدید می‌توانید از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یا سایر روش‌های تبلیغاتی استفاده کنید.

برای آشنایی بیستر با دنیای دیجیتال مارکتینگ ما را در اینستاگرام همراهی کنید.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *