سفارش سئو

سفارش سئو

برای شما چقدر مهم است که در زمان جستجوی کاربران در اینترنت، سایت شما مقصد آنها باشد؟ یکی از کارهای مهم و اساسی برای بهبود جایگاه سایت در بین نتایج موتورهای جستجو، سفارش سئو است.  با ما همراه باشید تا بدانید سئو چیست و با مزایای سئو و کاربرد های مهم آن آشنا شوید.

 

(Seo) سئو چیست؟ Search Engine Optimization

در تعریف سئو باید گفت معنی سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو. سئو در واقع بالا بردن کیفیت و بهبود عملکرد سایت  بر اساس معیارهای موتورهای جستجو است.

یک سایت با سئو خوب از نظر موتورهای جستجو رتبه بالایی می گیرد و با توجه به  سرچ کاربر در نتایج نمایش داده می شود. فاکتورهایی که مد نظر موتور جستجو است شامل متون استفاده شده، سرعت سایت، لینک های وروردی و خروجی، چیدمان مناسب ساختار سایت و … می شود. این شاخص‌ها برای رتبه دهی موتور جستجو به یک سایت موثر است. این بهینه‌سازی‌ها به نحوی می‌تواند به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک کند و سایت شما را در بهترین و بالاترین رده‌های جستجوی گوگل، نگه دارد.

سئو سایت

اهداف سئو

اهداف شما از سفارش سئو سایت می‌تواند متفاوت باشد. بهینه‌سازی موتورهای جستجو می‌تواند به بازاریابی و کسب و کار شما کمک کند.

دستیابی به بالاترین رتبه در جستجوی گوگل  نیز از اهداف سئو است که به افزایش میزان رونق کسب و کارهای اینترنتی کمک می‌کند. باید ابتدا جایگاه خود را در میان رقبای خود پیدا کنید و در نهایت آن را تثبیت نمایید. این تثبیت می‌تواند به برند سازی کسب و کار شما و افزایش میزان شناخت مردم از آن، کمک کند.

به شما پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات در حوزه بهبود سئوی سایت مقاله ما را مطالعه نمایید.

سفارش سئوی سایت

مزایای سفارش سئو سایت 

با استفاده از بهینه سازی سایت می توانید بازدید سایت خود را چند برابر کرده و اعتماد مخاطب را جلب کنید. اینکه با کلمات سرچ شده سایت شما در بین نتایج گوگل نمایش داده شود از هر تبلیغ دیگری بهتر است و می توانید بدون هزینه گزاف تبلیغات، مخاطبان بهتری را برای سایت خود جذب کنید. حال این افزایش بازدید نتیجه متفاوتی را با توجه به نوع عملکرد هر وب سایت به همراه خواهد داشت:

  • افزایش فروش آنلاین برای یک سایت فروشگاهی
  • معرفی محصولات و خدمات به کاربران بیشتر برای یک سایت خدماتی
  • افزایش کلیک لینک‌های یک سایت خبری و در نتیجه جذب ترافیک بالای سایت

تاثیر سئو در افزایش بازدید و فروش

افزایش فروش یک کسب‌ و‌ کار چه به صورت غیرحضوری و آنلاین یا به روش‌های دیگر در یک سایت فروشگاهی، یکی از مهمترین اثرات سئو وب سایت خواهد بود. سئو با افزایش بازدیدکنندگان سایت و هدایت ترافیک به سایت‌ها یکی از دلایل این افزایش فروش خواهد بود. در نتیجه اغلب صاحبان وب سایت ها که در بازار رقابتی مایل به پیشرو بودن هستند از این ویژگی مهم استقبال می‌کنند و همواره برای بهبود جایگاه و سئوی سایت هزینه می‌کنند و برنامه‌ای بلند مدت دارند.

برای وضوح این مسئله یک جستجوی گوگل انجام دهید، در صورتی که لینک سایت شما در صفحه اول گوگل نباشد، به این معنا است که میزان بازدید‌کننده و ترافیک سایت شما پایین است. در حالی که بسیاری از سایت‌ها در تلاش هستند تا از هر شگردی برای سئو و نزدیک شدن به صفحه اول جستجو گوگل، استفاده کنند.

سفارش سئو سایتسفارش سئو سایت

شاید در ابتدا فکر کسب رتبه اول در جستجوی گوگل ناممکن باشد اما، شما با کمی درایت می‌توانید به این نتیجه دست یابید. کسب رتبه اول و یا صفحه اول در جستجوی گوگل، زمانی ممکن خواهد شد که شما سایت خود را به طور مداوم، بهینه‌سازی نمایید. با سفارش سئو این بهینه‌سازی‌ها به نحوی انجام می شود که به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک کند و سایت شما را در بهترین و بالاترین رده‌های جستجوی گوگل، نگه دارد.

در این مسیر حتما با متخصصین سئو و افرادی که تجربه‌های موفقی در بهبود SEO وب سایت ها داشته اند در ارتباط باشید. چون هر گونه اشتباه در این زمینه ممکن است به جای هدایت سایت به صفحات اول موتورهای جستجو، منجر به افت آن و در نتیجه اثرات منفی شود. پس حتما در این مسیر با تیمی حرفه ای و کاردرست مشورت کنید.

همراهان گرامی برای آشنایی بیشتر با گروه تخصصی لایت کمپانی ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

هزینه سئو سایت

هزینه خدمات سئو سایت بر اساس عوامل مختلفی از جمله موارد زیر محاسبه می شود:

  • حجم و پیچیدگی سایت: هرچه حجم سایت بزرگتر و پیچیده تر باشد، هزینه خدمات سئو نیز بیشتر خواهد بود.
  • نوع کسب و کار: برخی از کسب و کارها، مانند کسب و کارهایی که در زمینه خدمات هستند، به سئو بیشتری نیاز دارند تا کسب و کارهایی که در زمینه محصولات هستند.
  • رقابت در صنعت: هرچه رقابت در صنعت بیشتر باشد، هزینه خدمات سئو نیز بیشتر خواهد بود.
  • سطح تجربه و تخصص شرکت سئو: شرکت های سئو با تجربه و تخصص بیشتر، معمولاً هزینه های بالاتری را برای خدمات خود دریافت می کنند.
  • مدت زمان قرارداد: شرکت های سئو معمولاً برای قراردادهای بلند مدت، هزینه های کمتری را دریافت می کنند.

در مجموع، هزینه خدمات سئو می تواند از چند میلیون تومان تا چندین میلیون تومان متغیر باشد. بهتر است درانتخاب یک شرکت سئو،دقت لازم را داشته باشید تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

چطور به کمک استراتژی‌های سئو فروشتان را چند برابر کنید؟

مطمئنا قبلا به روش‌هایی برای افزایش فروش خود فکر کرده اید. تبلیغات و ارائه تخفیف‌های مختلف به مشتریان راه خوبی برای فروش بیشتر است. همچنین ممکن است از ابزارهای مختلف بازاریابی دیجیتال برای حمایت از تلاش‌های بازاریابی خود استفاده کرده باشید.

اگر به دنبال راه‌های دیگری برای افزایش فروش تجارت الکترونیک خود هستید، باید بخش‌بندی دیجیتال مارکتینگ را در نظر بگیرید. همچنین اگر می‌خواهید فروش کسب ‌و کارتان را افزایش دهید، می‌توانید سفارش سئو را امتحان کنید.

لایت کمپانی، شرکت سئو سایت با توجه به بررسی های که در حوزه کاری شما انجام میدهد بهترین تدوین استراتژی را برایتان پیاده سازی خواهد کرد.

  • استفاده از کلمات کلیدی مناسب
  • تولید محتوای عالی و یکتا
  • ارائه توضیحات واضح و کامل درباره محصولات
  • بهینه سازی تصاویر محصولات
  • بهینه سازی سایت(سئو تکنیکال)
  • بهینه سازی سایت برای موبایل، دسکتاپ، تبلت…(رسپانسیو بودن سایت)
  • برندینگ با شبکه های اجتماعی
  • تدوین استراتژی  برای لینک سازی های داخلی و خارجی
  • ….

همه موارد بالا تنها بخشی از مراحل سفارش سئو در لایت کمپانی می باشد.

همین حالا برای دریافت مشاوره رایگان برای سفارش سئو سایت با کارشناسان سئو ما تماس حاصل فرمایید.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *