طراحی سایت در آمل

طراحی سایت آموزشی در آمل

طراحی سایت آموزشی در آمل

یادگیری چیز جدید همانطور که ممکن است هیجان انگیز و امیدوارکننده به نظر برسد، یکی از سخت ترین کارهایی است که هر یک از ما در مقطعی از زندگی مجبور به انجام آن بوده ایم. به همین دلیل است که یادگیری جذاب، سرگرم کننده بسیار مهم است. اگر چیزی برای آموزش دارید و به دنبال شرکت طراحی سایت آموزشی  در آمل هستید،  حتما  تا انتها با لایت کمپانی همراه باشید :

طراحی سایت

 

دقیقاً منظور ما از وب سایت آموزشی چیست؟

آموزش آنلاین درست مثل یادگیری حضوری است! فقط به جای نشستن در یک کلاس درس ناراحت کننده یا خسته کننده، می توانید این کار را با یک دستگاه الکترونیکی از هر کجا که دوست دارید و در هر زمانی که بخواهید انجام دهید. وب‌سایت‌های آموزش الکترونیکی آموزش آنلاین را از طریق دستگاه‌هایی مانند رایانه، لپ‌تاپ، تبلت یا تلفن ارائه می‌کنند.

برای طراحی وب سایت آموزشی خود چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

قبل از اینکه طراحی وب سایت آموزش الکترونیکی خود را سفارش دهید، مطمئن شوید که موارد زیر را با طراح یا توسعه دهنده خود در میان بگذارید:

طراحی سایت آموزشی  وردپرسی یا برنامه نویسی

تصمیم خود را در مورد اینکه چگونه می خواهید وب سایت خود را مدیریت کنید و می خواهید چقدر پیچیده باشد، تعیین کنید.  اگر فقط دوره‌ها را در قالب‌های فایل می‌فروشید، می‌توانید از یک CMS ساده‌تر مثل وردپرس استفاده کنید.

با این حال، اگر به یک سیستم پیچیده‌تر نیاز دارید که دانش‌آموزان را ثبت‌نام کند و به آنها یک کلاس مجازی کامل بدهد، بهتر است از طراحی سایت برنامه نویسی استفاده کنید. هر کدام را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که کار کردن با آن برای شما انعطاف پذیر و راحت است. شما و همکارانتان باید بتوانید بدون زحمت داده ها و محتوای خود را در وب سایت خود وارد، حذف، اصلاح و به روز کنید.

فرآیند ثبت نام در سایت آموزشی 

دانش‌آموزان باید بتوانند تمام مراحل ثبت‌نام در یک دوره، از جمله ساختن نمایه‌های خود را بدون مشکل انجام دهند. روند ثبت نام را برای بازدیدکنندگان وب سایت خود آسان کنید وگرنه ممکن است در معرض خطر از دست دادن آنها باشید.

ویژگی های ارتباطی در سایت 

دانش آموزان باید بتوانند سوالات، نگرانی ها و بازخورد خود را به راحتی و سریع بیان کنند. بهتر است دو نوع ارتباط، یکی برای دانش آموز-مربی و دیگری برای دانش آموز-دانشجو، در قالب چت روم یا انجمن آنلاین باشد.  سایت لایت کالج که توسط طراحی سایت آموزشی در آمل انجام شده است و در زمینه ی آموزش برنامه نویسی و icdl  در حال حاضر فعالیت می کند.

طراحی سایت آموزشی در آمل
سایت آموزشی لایت کالج طراحی شده توسط لایت کمپانی

گواهینامه ها و نشان ها

اگرچه به اندازه خود یادگیری مهم نیست، دریافت گواهینامه ها یا نشان هایی برای نشان دادن موفقیت آمیز یک دوره توسط کاربران آموزش الکترونیکی بسیار قدردانی می شود. این امکان را به وب سایت آموزش الکترونیکی خود اضافه کنید. با سفارش طراحی سایت آموزشی در آمل به شرکت لایت کمپانی تمام موارد ذکر شده برای داشتن یک سایت آموزشی   را خواهید داشت.

سیستم بازخورد

بازخورد ماهیت عصر جدید است. مطمئن شوید که یک سیستم معتبر برای دریافت بازخورد مثبت و منفی از کاربران خود دارید. از این بازخورد برای بهبود بیشتر دوره های خود استفاده کنید.

تبلیغات

تبلیغات هر از گاهی برای به دست آوردن کاربران بیشتر و افزایش فروش شما مفید است. امکان راه های  تبلیغاتی به وب سایت خود را در نظر بگیرید. یکی از بهترین روش های تبلیغات برای سایت ها ، سئو است. برای اطلاع بیشتر از طراحی سایت در آمل و سفارش سئو سایت  در آمل از  بر روی لینک زیر کلیک کنید.

⇐⇐⇐سئو در آمل 

مروری بر برنامه درسی

بیشتر دانش آموزان از دیدن برنامه درسی آماده برای یادگیری چیزی در پیش خواهند گرفت قدردانی می کنند. یک برنامه درسی کامل برای هر دوره نمایش دهید که هر مرحله از راه را برای دانش آموزان ترسیم می کند.

تجربه کاربری (UX) و UI

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما، ناوبری آن، رابط کاربری آن، و فرآیندهای دانش آموزان به خوبی فکر شده و استفاده از آن آسان است. این یک تجربه کاربری دلپذیر را برای زبان آموزان شما تضمین می کند. اگر کاربران در یافتن محل ثبت نام یا یافتن ماژول های قبلی مشکل دارند، بعید است که دانشجوی شما بمانند.

سایت آموزشی پالیز
سایت آموزشی پالیز اسکین کیر طراحی شده توسط لایت کمپانی

طراحی و زیبایی شناسی

برای اینکه یادگیری را جذاب کنید، یک وب سایت فوق العاده زیبا به آنها بدهید. ما چیز پیچیده ای نمی گوییم، بلکه چیزی است که کاربران دوست دارند و از دیدن آن لذت می برند. برای مثال، از آنجایی که سایت‌های آموزش الکترونیکی تماماً در مورد یادگیری هستند، رنگ‌هایی را انتخاب کنید که اثرات روان‌شناختی تسکین‌دهنده دارند یا آن‌هایی که تمرکز را افزایش می‌دهند.

سرعت سایت آموزشی 

مردم در چند سال گذشته بی تاب شده اند. در واقع آمارها نشان می دهد که دامنه توجه کاربران اینترنت از 12 ثانیه در سال 2000 به هشت ثانیه امروز کاهش یافته است. این بدان معنی است که شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا بازدیدکنندگان خود را تحت تأثیر قرار دهید و آنها را به دانش آموزان واقعی تبدیل کنید. اطمینان حاصل کنید که سرعت بارگذاری وب سایت شما هم در دستگاه های تلفن همراه و هم در رایانه های رومیزی قابل قبول است.

سئو دوستانه

وب سایت آموزش الکترونیکی شما باید سئو پسند باشد، به این معنی که باید به کاربران و همچنین گوگل آنچه نیاز دارند ارائه دهد. برای اینکه آن را سئو دوستانه کنید، مراقب باشید:

  • سرعت بارگذاری وب سایت
  • عناوین صفحات وب
  • URL ها
  • توضیحات صفحه
  • متن جایگزین برای تصاویر
  • فشرده سازی و بهینه سازی ویدئو و تصویر

پاسخگویی در سایت آموزشی

این یک مورد کاملاً واضح است و احتمالاً قبلاً آن را می دانید، اما این واقعیت را که بسیار مهم است تغییر نمی دهد. حدود 60 درصد از کاربران، کاربران موبایل هستند. همچنین یکی از مزایای اصلی وب سایت های آموزش الکترونیکی امکان یادگیری در هر مکان و هر زمان از طریق دستگاه های تلفن همراه است. بنابراین مطمئن شوید که وب سایت شما در همه دستگاه ها خوب به نظر می رسد و به همه اندازه ها و وضوح صفحه نمایش به خوبی پاسخ می دهد.

طراحی سایت آموزشی  در آمل با لایت کمپانی

ممنون که تا انتها با لایت کمپانی همراه بودید. شرکت لایت کمپانی با سالها تجربه و اعضای متخصص در زمینه ی طراحی سایت آموزشی، فروشگاهی،   آموزشی، طراحی اپلیکیشن  و سئو فعالیت دارد. سایت های  آموزشی متعددی توسط این شرکت طراحی شده اند  که در نمونه کارهای سایت لایت کمپانی وجود دارد.  به راحتی می توانید از طریق راه های ارتباطی سفارش طراحی سایت آموزشی در آمل را  به این شرکت بسپارید.

لایت کمپانی 

قدم های هوشمند تو 

 

 

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *