طراحی سایت کاریابی

طراحی سایت کاریابی در ساری

طراحی سایت کاریابی در ساری یکی از زمینه های طراحی سایت اختصاصی است. در چند سال اخیر سایت های کاریابی زیادی به وجود آمده اند که استقبال زیادی از آنها شده است. در این سایت ها کارفرما ها آگهی های استخدامی خود را قرار می دهند و کارجو ها می توانند به راحتی شغل مورد علاقه خودشان را پیدا کنند. اگر تمایل دارید  شما هم یک سایت کاریابی داشته باشید پس در ادامه همراه ما باشید. اگر به دنبال شرکت طراحی سایت در ساری هستید تا سفارش طراحی سایت کاریابی خود را دهید در ادامه با ما همراه باشید:

طراحی سایت کاریابی در ساری

چرا به طراحی سایت کاریابی در ساری نیاز داریم؟

در چند سال اخیر بیشتر کارجو ها برای پیدا کردن کار به دفتر های کاریابی مراجعه می کردند. اما با پیشرفت اینترنت اکثر افراد می توانند با چند کلیک در سایت ها استخدام شوند و تعداد این سایت های استخدمی روز به روز افزایش پیدا می کند. سایت هایی مثل جابینجا یکی از سایت های استخدامی موفق است که فضایی برای کارفرمایان و کارجویان فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی به هدف خود برسند.

سایت کاریابی به این شکل است که شغل ها را در دسته بندی های مختلفی به مخاطب و کارجو نشان می دهند و کارجویان با کمی جستوجو می توانند شغل مورد نظر خودشان را پیدا کنند. همچنین سایت های کاریابی این امکان را به کارجو می دهند که بتوانند رزومه های  خود را برای کارفرما ارسال کند تا کارفرما بتواند به راحتی فرد مورد نظر خودش را استخدام کند. به این نکته توجه کنید که کارفرما می تواند با پرداخت مبلغی آگهی استخدامی خود را بر روی سایت قرار دهد.

قیمت طراحی سایت کاریابی در ساری

قیمت طراحی سایت کاریابی به عوامل زیادی بستگی دارد و به این نکته توجه کنید که هرچقدر امکانات سایت بیشتر باشد طبیعتاً قیمت آن هم افزایش پیدا می کند. برای مثال اگر شما یک سایت کدنویسی می خواهید قیمت آن چند برابر سایت بدون کدنویسی است. یا برای مثال اگر یک سایت دو زبانه می خواهید که هم فارسی و هم انگلیسی باشد طبعتاً باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنید. در ادامه برخی از امکاناتی که باعث افزایش هزینه می شود را نام می بریم.

شرکت طراحی سایت کاریابی در ساری

امکانات طراحی سایت کاریابی در ساری

طراحی سایت برنامه نویسی 

همانطور که گفیتم طراحی سایت برنامه نویسی نسبت به سایت های وردپرسی بالاتر است. سایت هایی که با کدنویسی ساخته می شوند زمان بیشتری از برنامه نویس می گیرد و دردسر بیشتری دارد و به همین دلیل قیمت آن هم بیشتر می شود. اما یکی از مزایای مهم سایت های کدنویسی این است که می توانید به هر شکل که دوست دارید سایت خود را شخصی سازی کنید.

سیستم مدیریت محتوا

طراحی سایت با استفاده از CMS ها نسبت به کدنویسی قیمت کمتری دارد. یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین سیستم های مدیریت محتوا وردپرس است. قیمت سایت هایی که با وردپرس ساخته می شوند نسبت به سایت های کدنویسی کمتر است و زمان کمتری برای طراحی سایت می خواهد.

گرافیک سایت

گرافیک یکی از مهم ترین بخش هایی است که باعث افزایش قیمت در سایت می شود. هرچقدر گرافیک سایت پیچیده تر باشد یعنی گرافیست زمان بیشتری برای طراحی آن صرف کرده است و همین باعث افزایش قیمت می شود.

اینها فقط برخی از امکاناتی است که باعث افزایش قیمت سایت می شود. اگر قصد دارید قیمت دقیق سایت را بدانید می توانید از صفحه ی قیمت طراحی سایت دیدن کنید.

مزایای طراحی سایت کاریابی در ساری

سایت کاریابی مزایای زیادی دارد که ما قصد داریم در این بخش برخی از مزایای آن را نام ببریم.

جلوگیری از هدر رفتن زمان

همانطور که گفته بودیم در سال های گذشته افراد برای پیدا کردن کار باید به دفتر های کاریابی مراجعه می کردند و این کار باعث هدر رفتن زمان میشد. اما امروزه با مراجعه به سایت های کارآموزی می توانند استخدام شوند.

حذف بسیار از هزینه های اضافی

یکی دیگر از مزایای سایت کاریابی حذف هزینه های اضافی مانند هزینه تلفن حمل و نقل و هزینه های دیگر است.

عدم محدودیت به زمان و مکان

عدم محدودیت به زمان و مکان یکی دیگر از مزایای سایت کاریابی است. کارجو در این سایت ها می تواند در هر ساعت از شبانه روز که دوست دارد و در هر مکانی آگهی های استخدامی را مشاهده کند.

اطلاع رسانی های مشاغل و استخدام

کارفرما ها می توانند با هزینه ی بسیار کمی آگهی های استخدامی خود را در این سایت ها قرار دهند تا کارجو مورد نظر خود را پیدا کنند.

امکان ارسال رزومه به صورت انلاین

می توان گفت یکی از مزایای مهم سایت کاریابی ارسال رزومه به صورت آنلاین است. یعنی کارجو می تواند رزومه های خود را بصورت آنلاین برای کارفرما ارسال کند و کارفرما می تواند آن را به صورت آنلاین مشاهده کند.

سئو در طراحی سایت کاریابی

احتمالاً اگر به فکر طراحی سایت هستید حتما کلمه ی سئو به گوشتان خورده است. در این بخش ما قصد داریم سئو را به شما توضیح دهیم و از مزایا و امکانات آن بگوییم. در واقع میتوان اینطور گفت که اگر سایتی سئو نداشته باشد در واقع یعنی هیچ درآمدی ندارد. سئو به سایت شما کمک میکند که سایت شما رتبه ی بالاتری دریافت کند. برای مثال فرض کنید شما یک سایت کاریابی در مازندران دارید و زمانی که یک کارجو وارد گوگل می شود و سرچ می کند کاریابی در مازندران اگر سایت شما بین چند سایت اول باشد می تواند درآمد شما را چند برابر کند.

پشتیبانی طراحی سایت 

قطعاً بعد از طراحی سایت و اتمام کار سایت شما نیاز به پشتیبانی دارد تا زمانی که سایت شما به مشکلی برخورد سریعاً پشتیبان مشکل را برطرف کند. پشتیبان خوب به شما کمک میکند که شما تمام تمرکز خود را بر روی پیشرفت کسب و کار بگذارید و دیگر نگران سایت نباشید.

طراحی سایت کاریابی در ساری با لایت کمپانی

از شما ممنونیم که تا اینجا همراه ما بودید و امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. برای طراحی سایت کاریابی در ساری نیاز دارید که این کار را به یک شرکت مطمئن و با تجربه بسپارید. شرکت طراحی سایت و سئوی لایت کمپانی  شرکت طراحی سایت در مازندران به شما کمک می کند که کسب و کار خود را ارتقا دهید و به شما یک سال پشتیبانی رایگان هم هدیه می دهد تا خیالتان راحت باشد. تیم لایت کمپانی همواره در تلاش ارائه خدمات با بهترین شکل به هم وطنان عزیز است.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *