طراحی سایت در ساری

قیمت طراحی سایت در ساری

طراحی سایت در مازندران یکی از بهترین روش های جذب مشتری و بازاریابی گسترده است.  ساری مرکز استان مازندران است و فرصت های شغلی بسیار زیادی دارد. طراحی سایت مطمئن ترین روش برای پیشرفت کسب و کار شما است. فروش اینترنتی بخش بزرگی از سهم بازار این روزها را به خود اختصاص داده است. در ادامه با شرکت طراحی سایت و سئو لایت کمپانی همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد قیمت طراحی سایت در ساری بدست آوردید.

شرکت طراحی سایت در مازندران

هزینه طراحی سایت در ساری

هزینه ی طراحی سایت در ساری به عوامل بسیاری بستگی دارد از جمله :

قیمت طراحی سایت برنامه نویسی در ساری

سایت های برنامه نویسی به تخصص و زمان بیشتری احتیاج دارند. زبان های برنامه نویسی تحت وب مثل asp.net ،php ،python  زبان های پرکاربرد هستند و بسیاری از برنامه نویسان برای طراحی سایت های برنامه نویسی ازین زبان ها استفاده می کنند. سایت برنامه نویسی کاملا شخصی سازی شده هستند و امکانات بیشتری نسبت به سایت های که با cms  طراحی شده اند دارد. به همین دلیل قیمت طراحی سایت در ساری با برنامه نویسی  بیشتر است.

قیمت طراحی سایت وردپرسی در ساری

طراحی سایت وردپرسی در ساری

در حال حاضر 60 درصداز سایت های موجود دراینترنت وردپرسی هستند. یکی از معروف ترین سایت های وردپرسی سایت دانشگاه هارورارد است. در سراسر دنیا ازین قالب برای طراحی سایت استفاده می شود. وردپرس یک cms است که امکانات زیادی برای کاربران فراهم می کند. امکانات  طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، آموزشی و شخصی بسیار زیادی با وردپرس وجود دارد. این cms  بسیار بروز است و توسعه دهندگان آن همواره در حال بروزرسانی هستند. اما اگر فردی اطلاعات خوبی از کدنویسی داشته باشد می تواند سایت های وردپرسی را شخصی سازی کند. قیمت طراحی سایت در ساری با  وردپرس نسبت به برنامه نویسی کمتر است.

قیمت طراحی سایت در ساری بر اساس نوع پروژه 

نوع پروژه تاثیر بسزایی در قیمت طراحی سایت در ساری دارد. برای مثال طراحی سایت فروشگاهی هزینه و زمان بیشتری طلب می کند. افزونه های گوناگونی بر روی آن نصب شده و درگاه پرداخت متصل می شود. به همین دلایل قیمت طراحی سایت فروشگاهی نسبت به سایت های شخصی بیشتر است.

وسعت پروژه

وسعت پروژه، تعداد صفحات آن، بخش های مختلف و تعداد بنرهای پروژه و طراحی بخش های مختلف، زمان بیشتری احتیاج دارد. حجم پروژه و امکانات بیشتر سایت قیمت سایت را نیز افزایش می دهد.

چند زبانه بودن سایت

بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند سایت دوزبانه یا چند زبانه باشد. طراحی سایت چند زبانه قیمت بالاتری نسبت به سایت های تک زبانه دارند.

طراحی سایت استاتیک یا داینامیک

تمام سایت ها به دو دسته استاتیک و داینامیک تقسیم می شوند سایت های داینامیک امکانات بیشتری دارند و رایج تر هستند. از طرفی سایت های استاتیک قیمت پایین تری دارند و طرفداران محدودتری نیز دارند.از جمله عوامل دیگز تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت در ساری استاتیک و یا داینامیک بودن سایت است.

سایت های استاتیک:

 این سایت ها معمولا بسیار ساده بوده و اطلاعات اصلی صاحب سایت بدون توضیحات و مطالب اضافه در آن درج شده است. آپدیت و ویرایش کردن مطالب سایت های استاتیک فقط توسط فردی که آشنا به برنامه نویسی یا طراحی سایت است صورت می‌گیرد.زمان کم و هزینه ی پایین مزیت این نوع سایت است.معایب بزرگ این نوع سایت ها عدم پیشرفت در موتورهای جست و جو می باشد.

سایت های داینامیک:

این سایت ها ویژگی های مثبت زیادی دارند که یکی از مهم ترین آن ها این است که صاحب سایت می‌تواند محتوای سایت خود را تغییر داده و بروز رسانی کند. سایت های داینامیک پویا و قابل گسترش بوده و امکان بروز رسانی و اضافه کردن ویژگی های جدید را دارند. محتوای جدید سایت باعث ایجاد تجربه بهتر در بازدید کنندگان و افزایش بازدید سایت می‎شود که این امر موجب افزایش رتبه سایت در گوگل می‌شود.قیمت طراحی سایت در ساری به صورت داینامیک گران تر سایت های استاتیک است.

مزایای طراحی سایت در ساری

داشتن سایت در فضایی که امروزه اکثر افراد برای خرید و جست و جوی اهداف خود به آن رجوع می کنند یکی از بهترین روش های جذب مشتری و برندینگ است. داشتن سایت نقش برجسته ای در برندینگ شما دارد. در ادامه مزایای طراحی سایت در ساری را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد:

کاهش هزینه ی تبلیغات

با طراحی سایت یکبار برای همیشه در فضای تبلیغاتی گسترده اینترنت ماندگار خواهید شد. هزینه ی تبلیغات بسیار بالاست با داشتن یک سایت هزینه های تبلیغات شما بسیار کاهش خواهد یافت.

 بازاریابی گسترده‌تر 

با داشتن سایت می توانید در وسعت بسیار زیاد بازاریابی کنید. اگر صاحب کسب و کار سنتی در ساری هستید می توانید با سفارش طراحی سایت نه تنها در شهر ساری بلکه در سراسر ایران شناخته شده و محصولات و یا خدمات خود را به فروش برسانید.

افزایش اعتبار 

داشتن یک سایت اعتبار بسیار زیادی به کسب و کار شما می دهد. با بالاتر رفتن اعتبار، اعتماد مردم نیز بیشتر شده و این موضوع باعث پیشرفت کسب و کار شما، بیشتر شناخته شدن، برندینگ و در نهایت افزایش درامد شما خواهد شد.

 بروز بودن اطلاعات 

 با سئو و تولید محتوایی که شرکت های طراحی سایت انجام می دهند محتوای سایت شما همواره بروز می ماند تا مشتریان شما همواره اطلاعات بروزی را از سایت شما دریافت کنند.

مزایای مادام العمر

شرکت های طراحی سایت پشتیبانی سایت شما را بر عهده دارند. برای مثال شرکت لایت کمپانی تا 12 ماه پشتیبانی رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد. هرگونه مشکل در فرایند خرید و یا ارائه خدمات شما به مشتریان را کاملا پوشش می دهند تا بدون دغدغه از مزایای سایت خود بهره ببرید.

اهمیت طراحی سایت در ساری

ساری مرکز استان مازندران است و یکی از بزرگترین شهرهای این استان می باشد. به همین منظور بسیاری از کسب و کارهای تاثیر گذار در اقتصاد استان مازندران در این شهر قرار دارد. طراحی سایت یک روش آسان برای گسترش برند شما در سراسر ایران و در خارج از کشور می باشد. برای مشاغلی که وجود دارند و به صورت سنتی کسب و کار خود را مدیریت می کنند طراحی سایت می تواند گامی بزرگ برای رشد و ترقی کسب و کارشان باشد.

از طرفی بسیاری از فروشگا ههای آنلاین در فضای مجازی وجود دارد که با ریسک ازبین رفتن کسب و کارشان مواجه هستند و با داشتن سایت می توانند محصولات خود را مستقیم بدون دغدغه با داشتن درگاه پرداختی امن به فروش برسانند.

پیدا کردن شرکت طراحی سایت در ساری

شرکت طراحی سایت در ساری

اینستاگرام لایت کمپانی

شرکت های طراحی سایت بسیار زیادی در شهر ساری وجود دارد برای انتخاب شرکت طراحی سایت باید فاکتورهای زیر را بررسی کنید:

تعداد نمونه کارهای قابل قبول

شما باید نمونه کارهای شرکت مورد نظر را بررسی کنید و در هر زمینه ای که قصد سفارش طراحی سایت دارید نمونه کارهای تخصصی آنها را بررسی کنید.

تخصص شرکت طراحی سایت در ساری

شرکت های طراحی سایت باید دارای افراد متخصص سایت های برنامه نویسی، وردپرسی، تیم طراحی، پشتیبانی سایت، تیم تولید محتوا و سئو داشته باشند مسئولیت هر کدام ازین افراد جداست و باید افراد دارای تخصص در زمینه ی کاری خود باشند.

پشتیبانی

شرکت طراحی سایت باید تا چند ماه پشتیبانی سایت شما را به عهده بگیرند تا اگر با هر گونه مشکل فنی در ارتباط با سایت خود مواجه شدید، بتوانید با شرکت تماس بگیرید و در اسرع وقت مشکل خود را برطرف کنید.

متعهد و معتبر بودن

حتما قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت در ساری تحقیقات جامعی انجام دهید تا شرکتی را برگزینید که نسبت به کار خود متعهد باشند.

سئو در ساری

سئو نقش بسیار زیادی در میزان فروش شما و شناخته شدن برند شما دارد. سئو به معنی بهینه سازی سایت شما و نمایش داده شدن آن برای موتورهای جست و جو نظیر گوگل است. شرکت لایت کمپانی با سال ها تجربه در زمینه ی سئو سایت های فروشگاهی شرکتی و آموزشی با به کارگیری متدهای سئو باعث فروش هر چه بیشتر و بهینه سازی سایت مشتریان برای شناخته شدن در موتور جست و جو می شود.

قیمت طراحی سایت در ساری با لایت کمپانی

شرکت لایت کمپانی شرکتی با سال ها تجربه و بهره مندی از تیمی متخصص در امور برنامه نویسی سایت های وردپرسی طراحی و سئو در مازندران یکی از برجسته ترین شرکت ها در استان مازندران است. این شرکت با دارا بودن نمونه کارهای متنوع  در زمینه های گوناگون در مسیر رشد و ترقی کسب و کارتان همراه شماست. قیمت طراحی سایت در ساری  را از بخش خدمات طراحی سایت لایت کمپانی مشاهده کنید.

لایت کمپانی قدم های هوشمند تو

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *