قیمت طراحی وب سایت

قیمت طراحی وب سایت

سفارش و پیاده سازی طراحی وب سایت، فرصت های ارزشمندی را برای مشاغل ایجاد می کند. اهمیت آن اغلب دست کم گرفته می شود، اما طراحی خوب می تواند مزایای تجاری قابل توجهی را به همراه داشته باشد. مراحل تحقیق و نمونه اولیه فرآیند طراحی می تواند ایده های جدیدی برای محصول ایجاد کند و به شما امکان می دهد نیازها و ترجیحات مشتریان خود را کشف کنید. تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی درباره یک وب سایت حرفه ای و قیمت طراحی وب سایت به شما ارائه دهیم.

 

طراحی ضعیف وب سایت چه آسیبی به کسب و کار میزند؟ 

در همین ابتدا بهتر است بدانید که طراحی ضعیف وب سایت می تواند چالش های متعددی را برای شما ایجاد کند. این موارد عبارتند از نرخ تبدیل پایین، نرخ تعامل پایین و موارد دیگر. طراحی ضعیف وب همچنین می تواند مانع از توانایی کسب و کار برای دستیابی به مخاطبان یا مشتریان هدف شود. شما ممکن است وب سایت را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نکنید و بنابراین به اندازه ای که می توان در دسترس نخواهید بود.

طراحی ضعیف وب با محدود کردن توانایی آن در رشد هم از نظر اندازه و هم از نظر شهرت، بر موفقیت کلی کسب و کار تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که صاحبان کسب و کارها باید در انتخاب شرکت طراحی سایت و توسعه دقت بیشتری داشته باشند.

 

تاثیر ظاهر بی نقص بر قیمت طراحی سایت

طراحی وب، جنبه بصری یک وب سایت یا اپلیکیشن است. این شامل همه چیز از طرح، رنگ ها، گرافیک ها و تصاویر گرفته تا تایپوگرافی سایت است. توسعه دهندگان وب مسئول طراحی این جنبه ها هستند. یک توسعه‌دهنده وب همچنین نقشه سایت را برای وب‌سایت یا برنامه قبل از انتشار آن ایجاد می‌کند. گروه لایت کمپانی یک راهنمای مفید در مورد چگونگی راه اندازی وب سایت برای کسب و کار شما است.

مطمئنا میزان بودجه شما بر روی امکاناتی که میخواهید برای سایت خود پیاده سازی کنید تاثیر میگذارد. ولی تیم ما این اطمینان را به شما خواهد داد تا با هر میزان بودجه ای که موردنظر شما است، وب سایتی  بینظیر و باب سلیقه تان طراحی میکند.

 

قیمت طراحی وب سایت

8 مزیت طراحی و سفارش طراحی سایت 

اکنون که درباره طراحی وب و توسعه وب برای کسب و کار خود اطلاعات بیشتری دارید، بیایید دقیقاً مزایایی را که کسب و کار شما می تواند از سرمایه گذاری بیشتر در طراحی و توسعه وب بهتر دریافت کند، مورد بحث قرار دهیم.

1. رشد فروش

طراحی وب و توسعه وب کلید اصلی یک وب سایت خوب است. یک وب سایت خوب طراحی شده، رشد فروش را برای کسب و کار شما فراهم می کند و فروش را بهبود می بخشد. چه می خواهید یاد بگیرید چگونه به تنهایی یک وب سایت بسازید یا یک متخصص استخدام کنید، این عامل را در نظر داشته باشید.

2. سئوی رقابتی

اینترنت به بخشی جدایی ناپذیر در زندگی و تجارت ما تبدیل شده است. راه حل یک سئوی رقابتی، وب سایتی است که با تمام آخرین روندها به روز باشد، به راحتی قابل پیمایش باشد و عالی به نظر برسد. اما این به آن راحتی که به نظر می رسد نیست. هنگام طراحی یا توسعه وب‌سایت خود باید موارد زیادی را در نظر بگیرید، مانند سرعت بارگیری آن، میزان استفاده از داده، سازگاری با تلفن همراه یا نه، و اینکه آیا محتوا برای مشتریان شما مرتبط و جذاب است یا خیر. یک تیم سئو متخصص به شما کمک میکند تا سایت محبوب گوگل شوید و رتبه های اول را کسب کنید. این یعنی فروش و ترافیک بیشتر.

3. وب سایت کاربر پسند

وب سایت مهم ترین ابزار بازاریابی برای هر کسب و کاری است که می خواهد در محیط دیجیتال امروزی موفق شود. این اولین چیزی است که مشتریان بالقوه می بینند و تصمیم آنها برای خرید از شما را می گیرد یا می شکند. اگر وب‌سایت کاربرپسندی ندارید، برای مشتریان خود حرکت در سایت شما، یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند و تکمیل خرید دشوار می‌کنید.  یک وب‌سایت کاربرپسند باید ساده، آسان برای پیمایش، زیبایی‌شناختی و تجربه کاربری عالی باشد.

4. سازگاری خوب

طراحی وب و توسعه وب دو زمینه تخصصی متفاوت هستند. یکی در مورد ظاهر وب سایت شما و دیگری در مورد نحوه عملکرد آن است. این دو فیلد به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط هستند زیرا وب سایتی که عملکرد ضعیفی دارد ترافیک زیادی دریافت نخواهد کرد. همچنین، وب‌سایتی که ظاهر بدی دارد، وب‌سایتی نیست که بسیاری از افراد اغلب از آن استفاده کنند. هدف هر دو طراحی وب و توسعه وب این است که اطمینان حاصل شود که کسب و کار شما در تمام پلتفرم ها ثابت می ماند.

5. روابط بلندمدت با مشتری 

طراحی و توسعه وب می تواند به شما در ایجاد روابط بلندمدت با مشتری کمک کند زیرا بستری برای ارتباط با مشتریان شما فراهم می کند. بدون یک وب سایت خوب، نمی توانید روابط بلندمدت مورد نظر خود را با مشتریان خود ایجاد کنید.

طراحی و توسعه وب سایت شما چیزی است که شما را از سایر مشاغل در صنعت خود متمایز می کند. مهم نیست که محصول یا خدمات شما چقدر عالی باشد، اگر مشتریان نتوانند آن را در وب سایت شما پیدا کنند، به مشتریان پولی تبدیل نمی شوند.

6. دسترسی به مخاطبان بزرگتر

وب مکانی است که افراد می توانند در آن اطلاعات پیدا کنند. با طراحی سایت  دسترسی بیشتر وب سایت ها برای کاربران دارای معلولیت مانند نابینایی یا کم بینایی، ناشنوایی یا کم شنوایی، ناتوانی های یادگیری، مشکلات حرکتی یا مهارت محدود (مانند آرتریت)، ناتوانی های گفتاری و ترکیبی از این موارد کمک می کند. این مرحله به این معنی است که راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند به شما در ارتباط با مخاطبان بزرگ‌تر کمک کنند.

 

7. استراتژی های بازاریابی به روز

طراحی و توسعه وب سایت دو رکن اساسی هر استراتژی بازاریابی هستند. طراحی وب هنری است که می تواند بازاریابی شما را ایجاد یا شکست دهد، در حالی که توسعه وب علمی است که می تواند به شما کمک کند تا از آخرین روندهای بازاریابی به روز باشید.

یک وب سایت مانند یک کارت ویزیت است. باید به خوبی طراحی و توسعه داده شود تا مشتریان بالقوه را جذب کند. وب سایت همچنین راهی برای نمایش محصولات و خدمات شما است که به شما در کسب درآمد کمک می کند.

8. اعتبار برند

وب سایت اولین چیزی است که مشتریان بالقوه از کسب و کار شما می بینند. این بازتابی از هویت و حرفه ای بودن شرکت شما است.

 

عوامل موثر بر تعرفه طراحی وب سایت

اگر متقاعد شده‌اید که کسب‌وکارتان به یک وب‌سایت نیاز دارد، احتمالاً می‌خواهید در اسرع وقت شروع به ساخت آن کنید.

قیمت و تعرفه طراحی سایت به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله این موارد می­توان اشاره کرد:

  • نوع CMS
  • کدنویسی سایت
  • امکانات و قابلیت های سایت
  • پشتیبانی
  • گرافیک

تعرفه طراحی سایت

تاثیر پشتیبانی قوی بر قیمت طراحی وب سایت

در عصر اینترنت، یک وب سایت کسب و کار حرفه ای مهمتر از یک دفتر واقعی است. همانطور که استارت آپ ها در سراسر جهان جایگاه خود را به دست می آورند، فضای اداری دیگر دغدغه اصلی یک تجارت نیست. محل کار واقعی اکثر شرکت ها اکنون وب سایت آنها است. وب سایت های تجاری از بسیاری جهات با وب سایت های شخصی متفاوت هستند.

همانطور که از نام این عبارت مشخص است می توان آن را به عنوان یک نیروی حمایتی برای یک وب سایت عنوان کرد. اگر این پشتیبانی قطع شود بدون شک با یک سقوط آنی مواجه خواهید شد. با انتخاب یک شرکت توسعه دهنده سایت و کسب و کارتان را از سقوط نجات دهید.

همین حالا برای مشاوره رایگان با گروه پشتیبانی لایت کمپانی در تماس باشید.

 

محاسبه قیمت طراحی سایت

هزینه طراحی سایت اختصاصی کدنویسی بیشتر از سایت­ های وردپرس است. سایت­ های وردپرسی جزئیات زیادی ندارند. اما در سایت های کدنویسی از پایه تمامی طراحی ها و امکانات کدنویسی می شوند.  سایت فروشگاه اینترنتی می­تواند دارای امکاناتی مانند معرفی محصول، سبد خرید، پنل کاربری، درگاه بانکی و سامانه ثبت نام باشد، که بر روی قیمت طراحی سایت تاثیر میگذارد.

برای اطلاع از قیمت طراحی سایت فروشگاهی، اختصاصی، شرکتی و ….با شماره مستقیم 01144156021 در تماس باشید. و در کمترین زمان ممکن وب سایت موردنظرتان را بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

برای آشنایی با جدیدترین متدهای طراحی سایت ما را در اینستاگرام همراهی کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *