Android_apps-hero-Gooshiplazamag-scaled

معرفی کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید

 

سیستم عامل اندروید پیشرفت چشمگیری داشته  و اپلیکیشن‌هایی که برای آن توسعه داده می‌شوند به مراتب زیاد هستند. هم اکنون اگر سری به گوگل پلی استور یا بازار بزنید، متوجه کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید می‌شوید. اما در بین تمام برنامه های اندرویدی موجود یک دسته از این برنامه‌ها نسبت به سایر دسته بندی‌ها محبوبیت بیشتری دارند. این دسته مربوط به برنامه‌هایی می‌شود که عملکردی کاربردی دارند و اصطلاحا به آن‌ها Utility Apps گفته می‌شود.

اگردنبال دانلود و نصب کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید درتمام زمینه‌های کاربردی، ازعکاسی و بهره‌ وری گرفته تا کسب‌ وکار و سبک زندگی هستید، این مقاله برای شما تهیه شده است. هم اکنون اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌های اندرویدی متعددی در گوگل پلی استور (Google Play Store) وجود دارند که قادر به دانلود و نصب آن‌ها هستید. در مقاله‌ ای که پیش روی شما عزیزان قرار گرفته است، می‌خواهیم جذاب‌ ترین و بهترین اپلیکیشن های اندروید را معرفی کرده و کمی در مورد کارایی آن‌ها توضیح دهیم.

1- بهترین اپلیکیشن ساخت پادکست Anchor

َکاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید

اگربه ساخت پادکست علاقه دارید، Anchor  یکی از بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن‌های اندروید و آسان‌ترین روش‌ها برای این منظور است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید صدای خود را به همراه چهار نفر از دوستان‌ در هر کجای دنیا، ضبط کنید و کل مراحل ساخت اپیزودهای پادکست را به‌طور کامل و رایگان با گوشی موبایل یا تبلت انجام بدهید.

Anchor  شامل ابزارهای ویرایش صدا، موسیقی پس‌زمینه، ترنزیشن و افکت‌های صوتی است. پس از ساخت اپیزودها می‌توانید آن‌ها را در محبوب‌ترین پلتفرم‌های مخصوص این کار، مانند اسپاتیفای، اپل پادکست یا گوگل پادکست منتشر کنید.

Download

2- بهترین اپلیکیشن ویرایش عکس و ویدئو PicsArt

PicsArt یکی از کاربردی ترین  ویرایشگرهای عکس و ویدئو در موبایل است. این اپلیکیشن تا به امروز بیش از یک میلیارد دانلود داشته است و درکنار کاربردی و سرگرم‌ کننده بودن، به تقویت خلاقیت کمک زیادی می‌کند. با استفاده از پیکس آرت می‌توانید عکس و ویدئو ویرایش کنید، کلاژ و استیکر بسازید و از ابزار نقاشی آن لذت ببرید. برنامه PicsArt برای افراد علاقه‌ مند به ویرایش تصویر یک اپلیکیشن کاربردی به شمار می‌ رود، چرا که تمام ابزارهای ویرایشی مورد نیاز را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از قابلیت های این برنامه مربوط به ساخت عکس کلاژ می‌شود. بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی توسط این برنامه، تصاویر دلخواه خود در کنار یکدیگر قرار دهد.

Download

3- بهترین اپلیکیشن مترجم و ترجمه صوتی iTranslate

 برنامه iTranslate

بسیاری از اپلیکیشن‌های ترجمه و مترجمی، تنها قابلیت ترجمه متن‌ها را دارند. این برنامه یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید می‌تواند متن و همچنین ترجمه صوتی زنده را به بیش از ۱۰۰ زبان ارائه کند. این برنامه مزیت‌های زیادی دارد که با دیگر برنامه‌های این حیطه، اصلا قابل مقایسه نیست و آن را به یک برنامه خاص و پرطرفدار تبدیل کرده‌است. استفاده از این برنامه، برای افرادی که زیاد سفر می‌کنند، کاملا ضروری است. با این برنامه شما به فردی تبدیل می‌شوید که به ۱۰۰ زبان زنده در دنیا، می‌تواند ارتباط برقرار کند.

iTranslate همچنین برای یادگیری یک زبان جدید، عالی است؛ زیرا با استفاده از آن، می‌توانید از یک جسم عکس بگیرید و ویژگی هوش‌ مصنوعی اپلیکیشن، آن جسم را تشخیص می‌دهد و به زبان دیگری (زبان دلخواه) برای شما ترجمه می‌کند.

Download

4- کاربردی ترین اپلیکیشن اسکن CamScanner

کاربردی ترین برنامه اسکن

میخواهیم یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید را به شما معرفی کنیم. بسیاری از افراد برای اسکن پاسخنامه‌ی امتحانات و برخی دیگر برای اسکن و ارسال اسناد اداری به سراغ این برنامه آمدند. اگر زمانی نیاز به ارسال اسناد و اسکن کاغذ‌ها داشتید، فقط این برنامه را دانلود کنید و به‌راحتی و به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

CamScanner به جای عکس از روی یک ورق کاغذ (که ممکن است حرفه‌ای به نظر نرسد)، آن را برای شما اسکن می‌کند. سپس پس‌زمینه را حذف و آن را به صورتی پردازش می‌کند که شبیه به یک کپی اسکن شده به نظر برسد. این بدان معنی است که روشنایی تصویر را افزایش می‌دهد و تمام سایه‌ها و علائم (چین و چروک) را نیز از بین می‌برد.

همچنین این برنامه اسناد را به PDF هم تبدیل می‌ کند تا بتوانید راحت‌ تر آن را به اشتراک بگذارید و یا از آن استفاده کنید. این برنامه قادر است که یک کار اسکن ۳۰ دقیقه‌ای را در کمتر از سه دقیقه برای کاربران انجام دهد.

Download
جمع بندی:
تعداد اپلیکیشن‌هایی که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم، هر روز افزایش می‌یابد. هر یک از آن‌ها را در موضوعات و حیطه‌های مختلف نیاز داریم. برای مثال از اپلیکیشن گام‌ شمار، برای شمردن قدم‌ های خود استفاده می‌ کنیم، تا زندگی سالم‌ تری داشته‌ باشیم. همچنین ما از اپلیکشن‌های بانکی در طی روز استفاده می‌ کنیم تا در وقت خود صرفه‌ جویی کنیم و برای کارهای ساده، نیاز به مراجعه به بانک نداشته‌ باشیم. اکثر این اپلیکشن‌ ها به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارند. پس از دانلود این برنامه‌ ها، غافل نشوید.
شما کدام یک از اپلیکیشن های بالا را می شناسید؟ آیا میخواهید اپلیکیشن مخصوص به خودتان را داشته باشید؟
شرکت لایت کمپانی می تواند در کوتاه ترین زمان بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهد.
 

سفارش وب اپلیکیشن

کافی است با ما تماس بگیرید و کارشناسان ما با مشاوره رایگان در مسیر ساخت اپلیکیشن در کنار شما خواهند بود و بهترین ها را با توجه به بودجه شما پیشنهاد می دهند.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *