109-1090444_web-design-training-in-erode-web-design-logo

طراحی سایت دو زبانه

 

 


اگر در فکر گسترش کسب و کار خود در بازار های جهانی هستید، از اولین کار هایی که باید در برنامه داشته باشید طراحی یک سایت دو یا چند زبانه می باشد. طراحی سایت چند زبانه در کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند کار شما را گسترش دهد. این نوع طراحی سایت معمولا در طراحی سایت های پزشکی، صنعتی، شرکتی و به خصوص شرکت های بین‌المللی، سایت های گردشگری و خبری کاربرد دارد و با سئوی مناسب باعث معرفی کسب و کار ها در سایر کشور ها و در عرصه ی بین المللی می شود.

طراحی سایت دو زبانه

این که سایت شما به چه زبان هایی باشد بستگی به هدف و نوع بازدید کنندگان شما دارد. اما در بیشتر اوقات سایت های چند زبانه به علت فراگیری و بین‌المللی بودن از انگلیسی به عنوان زبان دوم خود استفاده می کنند. طراحی سایت انگلیسی، طراحی سایت به زبان ترکی، طراحی سایت به زبان عربی، طراحی سایت به زبان فرانسوی، طراحی سایت به زبان اسپانیایی، طراحی سایت چند زبانه گزینه هایی هستند که می توانید در کنار زبان اصلی سایتتان آن ها را نیز داشته باشید. ترجمه ی صفحات نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ترجمه ها باید روان، بدون هیچ گونه اشتباه گرامری و املایی بوده و خواننده را به خود جذب کنند. لایت کمپانی در ترجمه صفحات سایت شما از مترجمان متخصص بهره میگیرد تا از کیفیت نهایی سایت دو زبانه شما اطمینان کامل داشته باشد.

طراحی سایت دو زبانه

مزیت های سایت دو زبانه

گسترش روابط تجاری با دیگر کشورهای دنیا و برقراری ارتباط بهتر با مخاطبین غیرفارسی‌زبان، نیازمند طراحی وب سایت دو زبانه زبانه است. شرکت های تجاری برای ارتباط با برندهای بین المللی که کالای خود را از آنها خریده و وارد می کنند. همچنین معدود شرکت‌های صادرکننده، برای معرفی بهتر محصولات خود در بین مخاطبین خارجی و همینطور، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی، برای ارتباط بهتر با همتایان خارجی خود یا همکاران بین المللی، نیازمند راه‌اندازی سایت چند زبانه هستند.

برای ما همکاری با شما عزیزان افتخار است. برای ما افتخار است که بتوانیم با سرویس دهی مناسب به مشتریان عزیز که با دیگر نقاط دنیا ارتباط دارند با ساخت سایت های دو زبانه زیبا، نقشی اندک در شکل‌گیری تصویری خوب، از ایران و ایرانی داشته باشیم.

چرا دو زبانه بودن؟

همه ما فطرتا تمایل داریم که هر روز بهتر از روز قبل بودن را تجربه کنیم. شما وقتی یک کسب و کار آنلاین را شروع می کنیم ابتدا شاید با یک یا دو مشتری اینترنتی رضایتتان جلب بشود. اما این قطعاً برای هیچ کارفرمایی یک رضایت همیشگی نیست و همه طبیعتاً به فکر ارتقاء شرایط کاری خود هستند. طراحی سایت تک زبانه قدم اول برای ورود به فضای وب داخلی است اما طراحی سایت دو زبانه می تواند اولین گام برای ورود شما به فضای وب در وسعت جهان باشد.سایت دو زبانه

داشتن یک سایت دو زبانه می تواند این فرصت را در اختیار شما قرار دهد تا وارد بازارهای جهانی شده و بی واسطه در سطح بین المللی تبلیغ کنید. گفتنی است که تمام مزیت ها و اتفاق های نام برده زمانی به واقعیت تحقق می یابد که سایت دو یا چند زبانه شما توسط یک شرکت معتبر وکار بلد طراحی شود و از همه نظر ایده آل باشد.

ویژگی هایی که ما در نظر میگیریم

  1.  ایجاد ساختار منظم برای هر زبان
  2. ایجاد منوی انتخاب زبان در دسترس
  3. امکان تولید محتوای اختصاصی برای هر زبان
  4. راست چین و چپ شدن اتوماتیک بر اساس زبان
  5. طراحی منحصر به فرد برای هر زبان به درخواست مشتری
  6. رفع تمامی باگ های متداول و احتمالی در وبسایت های دو زبانه
  7. رعایت سئوی مناسب برای محتوای هر زبان بطور جداگانه
  8. در نظر گیری ساعت و تاریخ رسمی جداگانه در صورت وجود  برای هر زبان

کلام آخر

برای توسعه کسب و کار خود در سطح جهانی، و یا اگر همین حالا هم مشتریانی و یا مخاطبانی خارج از مرز های کشور دارید. شما نیاز به داشتن یک وبسایت دو زبانه دارید. این مهم کمک بسیار زیادی به کسب اعتبار برای برند شما در سطح جهانی میکند. و به خصوص زمانی که سایت شما توسط شرکت ما دو زبانه شود. ما متعهد میشویم که از بهترین شکل ترجمه و طراحی و کدنویسی برای تمام بخش های سایت شما استفاده کنیم. و با کسب رضایت شما بعنوان یک مشتری بر اعتبار خودمان بیافزاییم.


لایت کمپانی در اینستاگرام

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *