سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی در آمل

 

تیم لایت کمپانی در حوزه طراحی سایت آماده خدمت به شما عزیزان همشهری در شهرستان آمل و تمامی هموطنان است. امروز و در این مقاله قصد داریم با معرفی خدمات خودمان مرتبط به طراحی سایت شرکتی در آمل. و بطور کلی به بررسی سایت های شرکتی و مزیت های داشتن آن برای یک شرکت بپردازیم. با ما همراه باشید.

سایت شرکتی

یک سایت شرکتی این امکان را برای شما فراهم می‌نماید که در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امکانات مربوطه در دسترس مشتریان قرار بگیرید. و افزایش اعتبار شرکت و همچنین افزایش اعتماد مشتریان را در پی داشته باشید.

طراحی سایت

هدف ما معمولا از طراحی یک سایت شرکتی معرفی کردن و نمایش بهتر نمونه‌کارها و خدمات یک موسسه یا شرکت می‌باشد. به دلیل فراگیر بودن و گسترش روز به روز اینترنت و استفاده فراوان کاربران از اینترنت، دارا بودن وب سایت اختصاصی برای شرکت ها، از اهمیت بسیاری برخوردار است  و در رقابت نقطه قوتی برای یک شرکت محسوب می شود که سایت با کیفیت و خوبی داشته باشد. همچنین شما برای بین المللی کردن شرکت خود حتما نیاز به یک سایت شرکتی خواهید داشت.
با داشتن یک سایت برای شما قرار دادن محصولات در سایت، امکان دسترسی به عکس، مشخصات و قیمت محصولات آسان‌ شده و این دسترسی برای تعداد افراد زیادی فراهم میشود.

در واقع معرفی محصولات در سایت شرکتی، خود  نوعی بازاریابی اینترنتی است.

امکاناتی که لایت کمپانی برای یک سایت شرکتی در نظر میگیرد

ما برای سایت شما با توجه به نوع و کاربری سایتتان صفحاتی ار بطور پیشفرض طراحی خواهیم کرد. اما شما میتوانید با توجه به سفارش خودتان آنها را از ما بخواهید.

امکانات یک سایت شرکتی بطور کلی:

  • صفحه ” درباره ما ” چکیده و معرفی خلاصه ای از شرکت شما در سایت.
  • ” تماس با ما ”
  • صفحه مربوط به “محصولات شرکت” در صورتی وجود محصولات برای فروش.
  • امکان درج نظرات با تنظیمات دلخواه. برای نمایش یا پنهان کردن در صفحه نوشته ها و محصولات.
  • گالری تصاویر از محصولات و محیط شرکت.
  • امکان سفارش آنلاین محصولات. و ایجاد ارتباط با کارشناسان فروش شرکت شما.
  • استفاده از زبان انگلیسی (در سایتهای دو زبانه) برای سایت، برای ارتباط با سایر کشورها.
  • معرفی دستاوردها و اهداف شرکت جهت معرفی بهتر شرکت.

و بسیاری از موارد دیگر که ما برای طراحی سایت شرکتی حین مذاکره با مشتری به آنها میپردازیم.

خدمات سئوی ما برای سایت شرکتی شما

در صورت نیاز و سفارش شما ما تولید محتوا و کار بر روی سئوی سایت شما را به عهده خواهیم گرفت و پس ازر اتمام طراحی سایت شما بر روی آن کار خواهیم کرد تا در نتایج جستجوی گوگل در گزینه های بالاتر نمایش داده‌شود. بهبود سئوی سایت شما تبلیغ بزرگی برای شرکت شما است و از طریق آن شرکت شما بیش از پیش معرفی شده‌و احتمال فروش محصولاتتان و بازدید سایتتان تا میزان ملموسی افزایش میابد.

طراحی سایت شرکتی در آمل توسط لایت کمپانی

شهرستان آمل از لحاظ موقعیت تجاری و توریستی از موقعیت بسیار خوبی میان شهرستان های استان مازندران برخوردار است و با توجه به این موضوع  رقابت میان شرکت هایی که در این شهرستان هستند بیشتر می شود. داشتن سایت شرکتی قدمی رو به جلو در بازاریابی برای شرکت شما بوده‌است و شما را از رقبایی که سایت ندارند و یا سایتی ابتدایی وغیر حرفه ای و یا با سئوی ضعیف دارند پیش می اندازد. برای اینکه بتوانید به شناخته‌ شدن و بدست آوردن بازار در خارج از مرز های محدوده‌ جغرافیایی خود فکر کنید شما نیاز به داشتن یک سایت حرفه‌ای خواهید داشت و لایت کمپانی این مهم را به نحو احسن برای شما انجام میدهد.

 

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *