اپلیکیشن

سفارش اپلیکیشن

 

آمار و ارقام ثابت می‌کنند که استفاده از گوشی موبایل روز به روز در حال افزایش است. مسلما در چنین دنیایی،سفارش اپلیکیشن لازمه بقای بسیاری از کسب و کار ها است. نقش اپلیکیشن موبایل در کسب درآمد آنی، ارتباط مستمر با مشتری و گسترده‌تر کردن افق های کسب و کار، زمینه ساز جا افتادن نیاز اپ ساز ها در جامعه فناوری بوده است.

اپلیکیشن چیست؟

موبایل ها و تبلت ها هم مثل کامپیوترها، نرم افزارهایی دارند که به آن‌ها اپلیکیشن (Application) یا به اختصار اَپ (App) می‌گویند. حتما تا بحال در گوشی هوشمند خود و با استفاده از اپلیکیشن مخصوصی که در گوشی است، اقدام به پخش موسیقی کرده‌اید. یا همچنین برای نصب انواع اپلیکیشن جدید وارد برنامه play store یا اپلیکیشن ایرانی کافه بازار شده‌اید. همه این برنامه‌ها، اپلیکیشن‌هایی هستند که در گوشی همراه نصب  و نیازهای شما را ساده‌تر رفع می‌کنند.

تفاوت اپلیکیشن با وب سایت در چیست؟

اصلی‌ترین تفاوت اپلیکیشن با وب سایت در آزادی عملی است، که به کاربر می‌دهد. یک اپلیکیشن قابلیت این را دارد که کاربر بدون انلاین بودن هم (یعنی به صورت آفلاین) از آن استفاده کند. همچنین گوشی موبایل خیلی بیشتر از لپ تاپ و… در دسترس کاربر است. پس او بدون نیاز به روشن کردن لپ تاپ و سرچ در اینترنت، به راحتی با گوشی خود می‌تواند با اپلیکیشنِ کسب و کار مورد نظرش، ارتباط برقرار کند.

آیا سفارش  اپلیکیشن برای هر کسب و کاری مناسب است؟

مزایای داشتن اپلیکیشن زیاد است چون اپلیکیشن نوعی کانال ارتباطی با مخاطب محسوب می‌شود. اما باید کسب و کار و مخاطب خود را بررسی کنید تا بدانید آیا این کانال ارتباطی برای او مناسب است یا نه؟ برای این منظور می‌توانید رفتار مشتری را بررسی کنید تا بدانید نحوه حضور او در اینترنت به چه شکل است و بیشتر با کدام کانال‌های ارتباطی راحت‌تر است.

  • سبقت از رقبا:

شما با آسان کردن دسترسی مشتریان با خودتان می توانید یک هیچ از رقباتون جلوتر باشید.

  • کاهش هزینه تبلیغات وب سایت و کسب و کارتان:

با طراحی اپلیکیشن تمام هزینه های چاپی شما مانند کاتالوگ، کارت ویزیت و … شما حذف شده چون کاتالوگ دیجیتال شما بر روی صفحات اپلیکیشن قرار میگیرد.

  • نمایش تمامی محصولات و خدماتتان:

شما با اینکار به جای استفاده از بروشور محصولات و پرداخت هزینه های گزاف با استفاده از اپلیکیشن خود تمامی محصولات و خدماتتان را برای مشتریان خود به نمایش میگذارید.

سفارش اپلیکیشن

ضرورت استفاده از اپلیکیشن تا همیشه جلوی چشم مشتریان خود باشید

آمار نشان می‌دهد که هر ایرانی به صورت میانگین، دو ساعت از زمان خود را صرف کار با گوشی تلفن همراهش می‌کند. البته در نگاهی واقع بینانه اغلب کاربران در این مدت، از تعدادی اپلیکیشن محدود که عمدتا شبکه های اجتماعی و پیام رسان هستند استفاده می‌کنند. اما بطور کلی کاربران در طول روز ده‌ها بار قفل گوشی خود را می‌گشایند و صفحه اول حاوی اپلیکیشن‌های متعدد گوشی خود را بالا و پایین می‌کنند.

بنابراین حتی اگر اپ شما، اپلیکیشن مورد نیاز روزمره کاربران نباشید. اما شانس دیده شدن مداوم توسط کاربران را از دست نداده‌اید. روزانه چندین بار دیده شدن توسط کاربرانِ هدف، موقعیتی خاص و منحصر به فرد است که کمتر روش تبلیغاتی‌ای می‌تواند آن را فراهم سازد. حتی اگر اپلیکیشن شما در همان لحظه مورد استفاده کاربر قرار نگیرد یا حتی کاربر فراموش کرده باشد که چرا اپلیکیشن را نصب کرده، مشاهده متعدد آیکون برند شما یک تصویر ذهنی از شما در ذهن او ایجاد می‌کند. در نتیجه هرگاه نیاز به خدماتی مشابه کسب وکار شما داشته باشد، قطعا  اولین انتخاب او شما هستید.

پیشنهاد لایت کمپانی برای سفارش اپلیکیشن

اکنون که با مزایا و اهمیت استفاده از اپلیکیشن در دنیای کسب و کار و دیجیتال مارکیتنگ آشنا شدید، حتما رفتار مشتری خود را از نظر بگذرانید تا تصمیم درستی در مورد داشتن اپلیکیشن بگیرید.

البته به این مورد هم توجه کنید که رفته رفته تمام کسب و کارها وارد دنیای اینترنت شده. و می‌خواهند جا پای خود را محکم کنند پس اقدام هوشمندانه‌ای است که پیش از رقبا دست به کار شوید و جایگاهتان در بازار تثبیت شود.

همین حالا اپلیکیشن حرفه و اختصاصی خود را سفارش دهید.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *