وب اپلیکیشن ارزان

وب اپلیکیشن ارزان

وب اپلیکیشن، برنامه ای است که توسط مرورگر و تحت وب انجام اجرا میشود. وب اپلیکیشن یک برنامه است که در سرور راه دوری ذخیره می شود و در بستر اینترنت به کمک مرورگرها قابلیت اجرا و ارائه خدمات به استفاده کنندگان را دارد. در ادامه بیشتر به وب اپ ها و تفاوت آن با اپ میپردازیم.

یک وب اپلیکیشن چگونه کار میکند؟

وب اپ ها نیازی به دانلود و نصب ندارند. و برای اجرا فضایی از سیستم شما اشغال نمیکنند. کاربر میتواند بوسیله مرورگرهایی چون گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس، اپرا، سافاری، اینترنت اکسپلورر و… وارد یک وب اپ شده و آن را اجرا کند. این از مزیت های اصلی وب اپ ها است که کاربر میتواند بدون زمان گذاشتن برای نصب آنها آن را اجرا کند. و اگر امروزه کسی وب اپ ها را ترجیح بدهد دلیل اصلی آن سهولت شروع به استفاده آنها نسبت به اپ ها میباشد.

و البته امروزه بسیاری از اپ های پر استفاده همچون گوگل مپ، اینستاگرام، گوگل پلی و… نیز به همراه اپ دارای Web application نیز هستند و تحت وب هم اجرا میشوند.

گوگل مپگوگل مپ، نمونه ای از یک وب اپلیکیشن

مزایای نرم افزار تحت وب

وب اپ ها استفاده های بسیار و مختلفی دارند. و با این کارایی ها مزایا بسیاری را نیز به همراه دارند. تعدادی از این مزایا در نمونه های زیرآمده:

  • وب اپلیکین ها میتوانند از سئو کمک بگیرند و در جستجوی های گوگل دیده شوند. آنها ازین طریق قابل کشف تر میشوند و میتوانند برای افرادی که آن را نمیشناسند شانخته شوند.
  • آنها نیازی به دانلود و نصب ندارند. و سهولت استفاده از آنها بیشتر است.
  • وب اپلیکیشن ها میتوانند در بسیاری از پلتفرم ها از جمله دسکتاپ، لپ تاپ و موبایل اجرا و استفاده شوند.
  • بوسیله  مرورگرهای وب متعددی اجرا میشوند.

تفاوت های وب اپلیکیشن با اپلیکیشن

بطور کلی این پرسش پاسخ کوتاهی دارد. اپلیکیشن ها بر پلتفورم شما نصب میشوند و بصورت آفلاین اجرا و کاربری میشوند. اما وب اپ ها تحت وب و بوسیله یک مرورگر اجرا و کاربری میشوند و برای دسترسی و اجرا نیاز به اینترنت دارند.

سرعت اجرای یک وب اپلیکیشن بستگی به سرعت اینترنت شما دارد اما اپلیکیشن اینطور نیست. و نکته دیگر این است که شما هر از چند گاهی نیاز به بروزرسانی یک اپلیکیشن دارید. اما وب اپ ها همیشه بروز میشوند و نیاز به آپدیت دستی توسط کاربر ندارند.

سفارش و طراحی وب اپلیکیشن ارزان

اگر شما نیاز به یک وب اپلیکیشن ارزان کاربردی و بروز با طراحی خوب و حرفه ای دارید تیم لایت کالج سفارشات شما را قبول میکند و در کم ترین زمان ممکن به تکمیل آن میپردازد. وب اپ ها گزینه خوبی برای ارائه خدمات هستند و برای بسیاری از کسب کارها میتوانند کاربردی و دارای مزیت باشند.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *