مراحل انجام سئو/ کلمات کلیدی/تولید محتوا/تایتل

مراحل انجام سئو چیست؟

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است  که به طور خلاصه آن را SEO می نویسند و معادل دیگر آن بهینه سازی موتور جستجو است. SEO شامل یکسری فعالیت هاییست که در طراحی سایت، تولید محتوا و تعیین استرتژی محتوایی انجام می شود تا سایت شما در رتبه بندی بالاتری، بین سایت های دیگر قرار گیرد و جزء اولین نتایج جستجوی طبیعی در گوگل باشد. در مراحل انجام سئو باید یکسری نکات مانند کلمات کلیدی، تولید محتوا ارزشمند، بهینه سازی تگ عنوان و…رعایت شود، که در این مقاله به این موارد میپردازیم. اگر سئوی شما به درستی انجام نشود تمام زحمات شما از بین می رود زیرا حتی اگر محتوای قوی داشته باشید از دید کاربران پنهان می مانید. رقبای شما ممکن است محتوای ضعیفتر از شما داشته باشند اما به دلیل سئوی قوی محبوب تر شوند.

مراحل انجام سئو

تحقیق در رابطه با کلمه ی کلیدی

در این مرحله مرتبط ترین کلمات کلیدی را پیدا می کنید و برای اینکار با یک کلمه ی کلیدی اصلی یا کلمه کلیدی مرتبط شروع کنید. توجه کنید که این مرحله جزء مهمترین بخش از مراحل انجام سئو است. می توانید از ابزار های کمکی گوگل که شامل ادامه ی متنی است که می خواهید تایپ کنید، کمک بگیرید.

تولید محتوای ارزشمند

یکی از مراحل انجام سئو تولید محتوای اصولی است که علاوه بر برنامه ریزی برای تولید و انتشار، به بروز رسانی مداوم نیاز دارد. یک محتوای ارزشمند ، به زبان ساده نوشته شده است و با جملات و پاراگراف های کوتاه، به سوالات مخاطبین جواب می دهد. امروزه کاربران بسیار هوشمند شده اند و می خواهند در کمترین زمان بهترین جواب را بگیرند، در نتیجه از زیاده گویی پرهیز کنید. مهم ترین نکته در این قسمت رعایت کردن نکات سئو یعنی همان کلید واژه اصلی  و مرتبط ، عنوان و…است.

بهینه سازی تگ عنوان در مراحل انجام سئو

تگ عنوان سومین قسمت از مراحل انجام سئو است و اولین قسمت از سایت شماست که مخاطبین می توانند آن را ببینند. اگر کلمات کلیدی خوبی برای عنوان انتخاب کنید باعث می شود سئو بهتر و درنتیجه رتبه بندی بهتری داشته باشید. در صورتیکه تگ عنوان طولانی باشد کلمه ی انتهایی از گوگل حذف می شود به همین دلیل سعی کنید تعداد کارکتر های تایتل زیر60 باشد. از آنجا که تگ عنوان بسیار مهم است سعی کنید عنوان جذابی انتخاب کنید.

مراحل انجام سئو/کلمات کلیدی/متا/تولید محتوا ارزشمند/بهینه سازی تگ عنوانمتای مناسب از مراحل انجام سئو

در مراحل انجام سئو، متا بخش مهمی است زیرا تنها توضیحی از سایت شماست که کاربران می توانند در نتیجه ی جستجو ببیند. آن ها بر اساس عنوان و متا  تصمیم میگیرند که سایت شما را باز کنند یا سراغ سایت دیگری بروند. سعی کنید متن شما از 150 تا 170 کاراکتر بیشتر نشود و کلمات کلیدی را در همان ابتدا بیاورید تا متن شما به صورت کامل نشان داده شود.

مراحل انجام سئو/کلمات کلیدی/متا/تولید محتوا ارزشمند/بهینه سازی تگ عنوان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *