کسب درآمد از یوتیوب چگونه است

چرا یوتیوب؟

یوتیوب یکی از بهترین برنامه ها برای درآمد زایی آنلاین است که شما با چند روش ساده میتوانید از این برنامه کسب درآمد کنید. شما معمولا در این برنامه با گذاشتن اسریتم و آپلود ویدیو میتوانید به درآمد برسید ولی افزایش این درآمد به تلاش و پشت کار شما بستگی دارد. یوتیوب دنیایی پر از خلاقیت و سرگرمی است. روش های بسیار زیادی برای به کسب درآمد رسیدن دارد که شما با تلاش و پشتکار زیادتان می توانید به آن برسید. روش های زیادی برای کسب درآمد از یوتیوب است که ما از ساخت اکانت تا روش کسب درآمد از این برنامه را در لایت کمپانی به شما میگیم و امید واریم نهایت استفاده را ببرید.

شروع یوتیوب

اول از همه شما باید حساب (اکانت) خود را بسازید و آن را به یک کانال تبدیل کنید. شما در این کانال باید به دنبال خواسته های مردم باشید و ویدیو هایی با کیفیت بسیار عالی منتشر کنید که بیننده از ویدیو تمامی استفاده و لذت را ببرد. شما باید موضوعات خاصی را در کانال یوتیوبتان ارائه دهید تا تکراری نباشد و افراد بیشتری شما را دنبال کنند.

درآمد زایی از یوتیوب

برای اول کار حتما باید در باره موضوعی که فعالیت می کنید جستجو و فیلم های دیگران را ببینید.

مثلا اگر موضوع شما درباره بازی است بروید و ویدیو هایی درباره بازی ببینید و یا ولاگ بروید ویدیو هایی از افرادی که بازدید بیشتری دارند را ببینید این کار ها باعث میشود ایده های جالبی به ذهنتان بیاد.

اولین و راحت ترین روش ساخت ویدیو در یوتیوب گرفتن ولاگ می باشد. شما اگر موضوعاتی جالب دارید از آنها فیلم بگیرید و منتشر کنید. این 2 روش جزو پرطرفدار ترین روش ها در یوتیوب می باشند و کسب درآمد رسیدن از این راه بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد.  

موضوع ویدیو

شما قبل از ساخت ویدیو باید ببینید به چه موضوعاتی علاقه دارید؟موسیقی، ولاگ، آشپزی، نقاشی، نقشه‌کشی، طراحی دکوراسیون، مکانیکی، بازی، تدریس، سینما. عکاسی، تدوین، ورزش،غذا خوردن، قصه تعریف کردن و سخنان نغز گفتن. شما میتوانید در این چند مورد فعالیت کنید ولی حتما باید طبق سلیقه شما باشد که تا آخر ادامه دهید و به درآمد زایی خوبی در تیوتیوب برسید.

بهترین یوتیوبر های در جهان

در کل دنیا و حتی در ایران یوتیوبر هایی بسیار زیاد و موفقی وجود دارند. شما میتوانید این یوتیبر ها را الگو خود قرار دهید و از ویدیو های این یتیوبر ها ایده بگیرید و کار خود را شروع کنید. ما چند یوتیوبر موفق از سراسر جهان اماده معرفی کردیم. شما با دیدن ویدیو های این یوتیوبر ها که هر کدام در موضوع مختلفی فعالیت میکنند می توانید آشنا شوید و از آنها ایده بگیرید و استفاده کنید تا به درآمد زایی آنلاین برسید:

  • DanTDM – موضوع: بازی و استیم
  • Mia Plays – موضوع: بازی و ولاگ
  • Shane Dawson – موضوع: نقد و بررسی
  • درآمد زایی از یوتیوبLike Nastya Vlog – موضوع: لایف استایل کودکانه
  • Aria Keoxer – موضوع: بازی و ولاگ
  • Ninja – موضوع: ورزش و استیم
  • Luisito Comunica – موضوع: سفر
  • Yuya – موضوع: آرایش، فشن
  • Smosh – موضوع: کمدی
  • Felipe Neto – موضوع: لایف‌استایل و کمدی

در این دسته شما با بهترین یوتیوبر های ایرانی و خارجی آشنا شدید که خیلی بیشتر از این ها هستند.

سخن پایانی

شما باید وقت و تلاش زیادی برای هر کاری داشته باشید ، برای یوتیوب هم 1 تا 2 سال. درآمد شما از یوتیوب بستگی به پشتکار و موضوع انتخابی شما دارد. شما برای ساخت یک ویدیو نیاز به یک دوربین ، ادیتور و یک موضوع خیلی خوب دارید. حتما نمیخواد که همه امکانات را از اول داشته باشید ، برای شروع موضوع خوب مهم تر از هر چیزی است.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *