افزونه های نال شده

معایب و خطرات استفاده از افزون های نال شده

 جاسوس افزار ها  جاسوس افزار ها  جاسوس افزار ها  جاسوس افزار ها افزون های نال شده افزون های نال شده افزون های نال شده افزون های نال شده افزون های نال شده افزون های نال شده افزون های نال شده جاسوس افزار ها  جاسوس افزار ها  جاسوس افزار ها  جاسوس افزار ها  جاسوس افزار ها  جاسوس افزار ها  جاسوس افزار ها  جاسوس افزار ها  نرم افزار های مخرب نرم افزار های مخرب نرم افزار های مخرب نرم افزار های مخرب نرم افزار های مخرب  تاثیر منفی SEO نرم افزار های مخرب نرم افزار های مخرب نرم افزار های مخرب نرم افزار های مخرب حساس به حملات

همه ما می دانیم وردپرس، نرم افزاری رایگان و عالی برای مبتدیان. وبلاگنویسان سرگرمی و حتی کسب و کار های جدی است. این پلتفرم توسط صدها و هزاران پلاگین، تم ها و برنامه های افزودنی ساخته شده توسط توسعه دهندگان از سراسر جهان تکمیل شده است. هزاران پلاگین و تم های رایگان در وردپرس وجود دارد. که به راحتی می تواند به عنوان جایگزین برای نسخه های گران قیمت مورد استفاده قرار گیرد. این باعث می شود زندگی بسیاری از صاحبان وب سایت آسان شود.

تاثیر منفی SEO تاثیر منفی SEO تاثیر منفی SEO تاثیر منفی SEO تاثیر منفی SEO تاثیر منفی SEO

اما در اینجا چیزی وجود دارد، گاه گاه حتی یک مرد معمولی غیر تکنیکی نیاز. به اجرای پلاگین های حق بیمه برای به دست آوردن. این مزایا و قابلیت های اضافی برای سایت ما دارد. تعداد زیادی از کاربران تصمیم به اجرای این راه حل های حقوقی نال، یعنی نرم افزار رایگان از یک منبع غیر تایید شده  ارائه کرده اند. این، با این حال بسیار دلسرد کننده است. زیرا هزینه سایت شما بسیار بیشتر از آن را به عقب باز میگردد.

انگیزه های ارائه دهندگان نرم افزار نال را در نظر بگیرید

پیش از اینکه ما به پیامدهای کاربران برای استفاده از نسخه های قهر آمیز برسیم، اجازه دهید در نظر بگیریم که میزبان های نال از توزیع پلاگین های پرداخت آزادانه دست برند. افزونه ها و تم های ناخواسته برای اکثریت قریب به اتفاق افرادی هستند که نمی توانند از طریق سایت های ناخواسته شناسایی شوند سایت هایی که به شما اجازه دانلود پلاگین ها و تم های  WordPress Premium را می دهند، برای اکثر موارد غیر حرفه ای یا خراب است. و حتی اگر این یک وبسایت محبوب است، شما نمی توانید افرادی که در حال اجرا هستند، شناسایی کنند. زیرا ارائه دهندگان نادیده گرفته شده. کارهای معمولی مانند کسب و کار های معمولی را انجام نمی دهند.

 افزون های نال شده جاسوس افزار ها

شسیشسیسشی

این ارائه دهندگان ناشناس تمایل دارند کد ها و اسکریپت ها را در نسخه های نال تزریق کنند. هنگامی که شما از این در سایت خود استفاده می کنید، این کدها به صورت مخفیانه آلوده می شوند. این سرویس دهنده ناشناخته است، احتمالا تزریق اسکریپتها و کدها برای اجرای تبلیغات خود در سایت شما نیز انجام داده است. یا آن را با لینک های اسپم، پاپ آپ، آگهی ها پر کنید که این همه می تواند سایت شما را یخ زده یا سقوط کند. همچنین باعث می شود که سایت به شدت مزاحم و آزار دهنده برای بازدیدکنندگان باشد. که ممکن است به زودی بی اختیار و از بین بروند.به این ترتیب میزان گزاف گویی شما افزایش می یابد.

علاوه بر این، این ارائه دهندگان حتی می توانند. اطلاعات شخصی شما مانند نام، شناسه، آدرس ایمیل و اطلاعات پرداخت را سرقت کنند. بنابراین، صندوق پستی ایمیل خود را با ایمیل های اسپم پر می کند. سایت شما را ربوده یا پولتان را سرقت می کنند. با این حال، این افراد دچار مشکل هستند که نام و یا مکان را ردیابی کنند، بنابراین اگر بخواهید آنها را بپردازید یا یک مورد را ثبت کنید، احتمالا غیر ممکن است.

شما مجوز معتبر ندارید

هنگامی که شما پرداخت هزینه برای یک افزونه یا تم حق بیمه شما نمی توانید یک کلید مجاز معتبر و منحصر به فرد. این اساسا باعث می شود که شما یک کاربر غیر اخلاقی. از آن راه باشید، زیرا شما به عنوان یک مشتری تایید شده در ثبت کننده این شرکت ذکر نشده اید. از آنجا که شما آن را از وب سایت معتبر و یا توسعه دهنده افزونه خرید نیست، تماس و جزئیات تماس با این شرکت نیست، کدام یک به این معنی است که شرکت هیچ ثبت نامی از شما ندارد شما یک کاربرد تایید نشده و یک محصول دارای حق نسخه برداری غیر قانونی را تبدیل می کنید.

 افزون های نال شده جاسوس افزار ها

شما به روز رسانی های نرم افزار را دریافت نمی کنید

افزون های نال شده

توسعه دهندگان فعال تم و پلاگین وردپرس به طور مرتب نسخه های به روز رسانی که بهبود عملکرد و بهره برداری از سایت شما. با هر نسخه، پیشرفت های مختلفی می آید: رفع اشکال، ترفند ها، تکه های امنیتی، و ویژگی های جدید.

اما زمانی که یک تم یا افزونه نال شده را در سایت وردپرسی خود نصب کرده اید، این سرویس فوق العاده ضروری را که در اختیار کاربران حقوقی مجاز است را رها کنید. در نتیجه، به عنوان یک مشتری بدون تأیید با پلاگین های منسوخ، شما در نهایت با یک وب سایت ناامن که در هر زمان در خطر است تبدیل میشود.

ثانیا، وردپرس خود نسخه های به روز شده از پلت فرم اصلی خود را منتشر می کند. برای بهترین عملکرد، همیشه باید آخرین نسخه های وردپرس را اجرا کنید. به همان اندازه مهم است اطمینان حاصل شود که افزونه ها، تم ها و برنامه های افزودنی که استفاده می کنید نیز با آخرین نسخه سازگار است.

اگر شما تنها هسته وردپرس خود را به روز کنید، اما استفاده از نسخه های نال را ادامه دهید، اگر پلاگین ها و تم های شما باقی بماند و با هسته وردپرس ناسازگار باشند، هنوز هم نمی توانید کمک کنید. در نتیجه، وب سایت شما ممکن است باعث خرابی یا حتی شکسته شدن شود.

به عنوان مثال، اگر شما یک بازار را اجرا می کنید، به طور کلی ضروری است که فروشگاه WordPress خود را به روز نگه دارید . نگه داشتن وردپرس، پلاگین ها و تم های شما به روز شده تضمین می کند که سایت شما بارگذاری سریع تر، باقی مانده از اشکالات، و امن است.

 افزون های نال شده جاسوس افزار ها

دسترسی به ویژگی های جدید ندارید

افزون های نال شده

هنگامی که از بروزرسانی های خودکار رد میشوید، همچنین دسترسی به همه ویژگیها و توابع جدید از برنامه نویس را نخواهید داشت. ویژگی های جدید می تواند ویژگی های بیشتری را به وب سایت شما اضافه کند، عملکرد شما را افزایش داده و به شما ترافیک و فروش بیشتری می دهد. این ها چیزهایی هستند که حتی نمی دانید آزاد شده اند، مگر اینکه به خبرنامه یا وبلاگ خود مشترک شوید. افزون های نال شده

سایت شما را نا امن و آسیب پذیر می کند

افزون های نال شده

هنگامی که یک وبسایت یا کسب و کار را شروع میکنیم، نگرانی اول ما این است که آن را درست تنظیم کنیم تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی حرکت کنند و به اندازه کافی جذب شوند تا زمان را در سایت صرف کنند. اما چه اتفاقی می افتد اگر کاربران شما قادر به هماهنگی در سایت شما نیستند؟ اگر چند ثانيه سقوط کرد چه؟ و چه اگر کاربر به طور مداوم با مانع ناخواسته، پاپ آپ آزار دهنده بمباران، که مانع از استفاده از سایت او؟

این دقیقا همان چیزی است که وقتی یک سایت وردپرس با پلاگین ها و تم های nulled اجرا می کنید اتفاق می افتد.

چرا این اتفاق می افتد؟ نرمافزار نرمافزاری اغلب همراه با کدهای مخرب و اسکریپتهای تزریق شده به آنها است. که بدون شک عملکرد وبسایت شما را تحت تأثیر قرار میدهد. این کدهای مخرب و اسکریپت ها نیز شناخته شده است که در سراسر سایت از طریق فایل ها در شیوه های پنهان و مرموز گسترش پیدا می کنند. که برای گرفتن، شناسایی و حل کردن برای شخص آماتور بسیار دشوار است. حتی یک متخصص می تواند. مقدار زیادی وقت و پول شما را خراب کند تا فایل های آلوده را پاک کند و این حملات خطرناک را حل کند.

با استفاده از پلاگین های حقوقی و تم ها نیز سایت شما آسیب پذیر به حملات هکرها و بدافزارها می شود. از آنجایی که به روز رسانی های نسخه های جدیدی را دریافت نمی کنید، محصول حیرت انگیز مجبور به تبدیل شدن به حشره دار و قدیمی می شود. این باعث می شود سایت شما نیز حشره ای باشد و حساس به حملات مخرب باشد. افزون های نال شده

پشتیبانی در دسترس نیست

افزون های نال شده

پلاگین های حقوقی اغلب با بسیاری از ویژگی ها و تنظیمات که می تواند برای کاربر معمولی پیکربندی کند، می آید. برای بسیاری. از پلاگین های حرفه ای، اسناد و مدارک فقط برای کاربران مجاز در دسترس هستند. پشتیبانی رایگان ۲۴/۷ از نمایندگان مشتری اختصاص یافته توسط شرکت توسعه دهنده برای کاربران مجاز معتبر در دسترس است. اگرچه کاربران نسخه آزمایشی واجد شرایط دریافت مقدار پشتیبانی از طریق بلیط ها و ایمیل هستند، کاربرانی که از افزونه های نادیده گرفته شده استفاده می کنند، از دریافت کمک ها باقی می مانند زیرا آنها یک مجوز معتبر ندارند که مالکیت پلاگین را اثبات کند.

بنابراین اگر نسخه های null را اجرا می کنید، شما خودتان باقی می ماند. هنگامی که به کمک نیاز دارید، واجد شرایط نیست که به دنبال توسعه دهندگان باشید.

سلام

چه چیزی می تواند بدتر از این باشد؟ و اگر شما در مورد جستجوی کمک از جاهای دیگر فکر می کنید، ممکن است به شما وقت و انرژی. و فراموش نکنید، پول نیز هزینه خواهد شد. اگر بیگانه ای که دنبال می کنید با تم ها و پلاگین های وردپرس نباشید، ممکن است حتی سایت خود را با اصلاحات اشتباه نابود کند، و چیزهای بدتر از شما بهتر شود.

اجازه ندهید این واقعیت را نادیده بگیریم که پلاگین های وردپرس. و توسعه دهندگان تم ها زمان زیادی را برای ایجاد این محصولات. و استخدام مهندسان مشتری که بهترین پشتیبانی ممکن را ارائه می دهند، صرف می کنند تا بتوانید وبسایت خود را بدون هیچ گونه مانعی اجرا کنید. این متخصصان مستندات، آموزش، فیلم ها، وبلاگ ها، تصاویر، پاسخ به درخواست ها، درخواست ها و خواسته های کاربر را ایجاد می کنند. بنابراین هنگامی که از فرایند قانونی برای استفاده از نرم افزار فرار می کنید، شما همچنین. از دریافت این خدمات مکمل و رایگان مانند پشتیبانی حمایت می کنید. افزون های نال شده

حساس به حملات از نرم افزارهای مخرب، جاسوس افزارها و هکرها

افزون های نال شده

از آنجا که شما هیچ به روز رسانی، ویژگی های جدید. حفاظت یا پشتیبانی از توسعه دهنده را دریافت نمی کنید. سایت وردپرس شما در این مرحله بسیار آسیب پذیر می شود تا از ویروس ها. نرم افزارهای مخرب و بدترین حالت هکرها جلوگیری شود. پلاگین ها و تم های نادیده شده اغلب دارای کد مخرب هستند که اطلاعات را سرقت می کنند و هکرها را در دسترس قرار می دهند.

اگر شما یک بازار آنلاین یا وب سایت عضویت دارید، این می تواند کشنده باشد. این کدهای مخرب و اسکریپتها می توانند اطلاعات محرمانه از سایت شما را به سرقت برسانند. مانند نامهای کاربری، رمزهای عبور، آدرسهای ایمیل، شماره کارت اعتباری و اطلاعات پرداخت.

تاثیر منفی SEO حساس به حملات

از دست دادن اطلاعات شخصی و اطلاعات

داشتن اطلاعات مشتری از دست رفته شما یکی از بدترین چیزهایی است که می تواند رخ دهد. این یکپارچگی وب سایت شما را به خطر می اندازد و هزینه های کسب و کار خود را از دست دادن اعتبار آن است. اثرات منفی پلاگین ها و تم های ناخوشایند بسیار سریع و مبهم هستند که در هنگام وقوع آنها دشوار است. و هنگامی که آسیب برطرف شود، همه چیز به حالت عادی تبدیل می شود. اطلاعات شخصی به سرقت رفته است نه فقط برای وب سایت شما، بلکه برای کسب و کار شما. افزون های نال شده

مشتریان شما به راحتی می توانند از ایمان خود بیرون بیایند و به کسب و کار خود اعتماد نکنند. اعتماد مشتری یک عامل تعیین کننده در کسب و کار است. و از دست دادن آن، یک نام تجاری به دلیل قدرت و توانایی رنج می برد. سرقت اطلاعات شخصی شهرت بد را به وجود می آورد و حتی می تواند. از ترافیک و فروش جدید جلوگیری کند. اثرات منفی اجرای پلاگین ها و تم ها بر روی سایت وردپرس شما حتی می تواند مشتریان فعلی شما را از بین ببرد. تاثیر منفی SEO

تاثیر منفی SEO

افزون های نال شده

تم های وردپرس ناز و پلاگین همچنین رتبه بندی SEO شما را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. نسخه های پراکنده دارای کدهای پنهانی هستند که لینکهای اسپم، ویروس ها و ویروس ها را به وب سایت شما اضافه می کنند و کاربران را به سایت های اسپم می اندازند. که اطلاعات آنها را می توان ربوده شده است. حتی ممکن است وبسایت شما چندین بار قطع و سقوط کند در حالی که کاربران مرور می کنند. موتورهای جستجو سریع می توانند این کار را انجام دهند. و می توانند وب سایت خود را با کاهش رتبه بندی جست و جو. یا به طور کامل از سایت خود محروم نمایند.

ساعت ها، تلاش و هوشمندانه بی شماری که برای صرفه جویی در رتبه بندی جستجوی خوب انجام می دهید. توسط این لینک های هرزنامه، پاپ آپ ها و تصادفات ناامید می شود. ممکن است چند ماه طول بکشد تا موقعیت رتبه بندی جستجوی خود را بازیابی کنید. اگر این کار را انجام نمی دهد، ممکن است حتی یک وب سایت جدید ایجاد کنید. افزون های نال شده

سایت اسپم نیز باعث می شود که سایت شما کمتر برای مشتریان قابل اعتماد باشد و تعداد بیشتری. از کاربران را بدون خرید یا اقدام اقدام به ترک سایت نماید.

جرم جنایی

اگر از پلاگین های حق بیمه وردپرس رایگان و موضوعات غیر اخلاقی استفاده می کنید. این به خودی خود یک تخطی است که تحت مدنی و حتی گاهی اوقات قانون. کیفری مجازات می شود، بسته به شدت شرایط. این به ویژه موردی است که توسعهدهنده کدهای محصول خود را کپی کرده است. قانون فدرال اعمال مجازات های جدی علیه افرادی که متهم به دزدی دریایی و نقض حق نسخه برداری هستند، می تواند منجر به دعوی مدنی یا کیفری شود.

تاثیر منفی SEO حساس به حملات

توسعه دهندگان پول را از دست می دهند

افزون های نال شده

پلاگین ها، تم ها، برنامه های افزودنی و خیلی بیشتر، نتیجه مهارت، استعداد، کار سخت و آموزش و توسعه است. هنگامی که از کار کپی رایت خود بی فایده استفاده می کنید، اعتبار خود را از دست می دهید. اما چیزی بیش از یک نرم افزار نازل وجود دارد. افزون های نال شده

حساس به حملات حساس به حملات حساس به حملات حساس به حملات حساس به حملات حساس به حملات حساس به حملات حساس به حملات حساس به حملات

توسعه دهندگان وقت و پول زیادی برای ایجاد این راه حل ها برای نفع کاربران صرف می کنند. آنها وب سایت ها را ایجاد می کنند، کارشناسان پشتیبانی را استخدام می کنند. فضای اجاره ای را برای اجرای این شرکت، پست های رسانه های اجتماعی. تبلیغات و خیلی بیشتر به منظور فروش محصولات خود. خرید می کنند. با استفاده از نرم افزار nulled به کسب و کار خود آسیب می رساند و به کسانی که کار کپی رایت خود را به صورت رایگان در اختیار دارند، از دست می دهند.

پایان دادن به افکار

افزون های نال شده

تم ها و پلاگین های نال برای کسب و کارهای توسعه دهندگان و کاربران فاجعه آور است. این هزینه وب سایت شما را بسیار بیشتر از هر گونه منافع آن را به ارمغان می آورد. پلاگین ها و تم های حقوقی رایگان وردپرس رایگان و تم ها سایت شما را خراب می کنند. ویروس ها را وارد می کنند، کدها و اسکریپت های مخرب را وارد می کنند. سایت را آهسته و آسیب پذیر به هکرها و نرم افزارهای مخرب می کند، موقعیت SEO شما را آسیب می زند. و باعث می شود که اطلاعات را از دست بدهید. حتی توسعه دهندگان از دست دادن کسب و کار، پول و شور و شوق برای ادامه تولید محصولات نوآورانه. افزون های نال شده

به عنوان یک کاربر نامعتبر بدون کلید مجوز، شما نمی توانید برای دریافت پشتیبانی و نسخه های به روز شده. بنابراین شما با یک سایت حشره دار و اسپم مواجه هستید. که در نهایت اعتبار شما را در چشم مشتریان پایین می آورد. از دست دادن اعتماد در کسب و کار اثرات منفی طولانی مدت است که گاهی اوقات غیر قابل برگشت است. افزون های نال شده


برای خواندن مقالات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

مارا در اینستاگرام دنبال کنید.

 

بیشتر بدانید:

آموزش تم گوگل کروم

مرورگر Opera GX 

11 ترفند بسیار کاربردی افزایش فروش اینترنتی 

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *