طراحی سایت در نور

طراحی سایت در نور

طراحی سایت چیست؟

آیا می دانستید برای هر کسب و کار و هر محصول و خدماتی که داشته باشد. می توانید با طراحی سایت در نور، سایت طراحی کنید؟

"<yoastmark

آیا می دانستید در هر نقطه  از استان مازندران باشید، گروه لایت کمپانی می تواند برایتان در نور سایت طراحی کنند؟

آیا می دانستید با طراحی سایت در نور می توانید درآمد و جذب مشتری خود را بالا ببرید؟

طراحی سایت در نور با متخصصین لایت کمپانی با بهترین کیفیت ارائه می شود.

گروه لایت کمپانی با نازل ترین قیمت، مناسب ترین و کارآمد ترین سایت را برای شما در نور طراحی خواهد کرد.

برای اینکه طراحی سایت آمل در مازندران به خصوص در نور رتبه یک باشد با شرکت لایت کمپانی همراه باشید.

تاریخچه سایت چیست؟

طراحی سایت چیست؟

در سال ۱۹۸۹ شخصی به نام تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) پروپوزالی را ارائه کرد که شکل زندگی و ارتباطات بشر را برای همیشه تغییر داد.

او که با نام TimBL نیز شناخته می‌شود، مخترع World Wide Web یا شبکه جهان‌گستر است. نرم‌افزاری که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از اینترنت هر کجا که باشند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

این پروفسور دانشگاه ام آی تی در سال ۱۹۹۱ اولین سایت تاریخ را در آزمایشگاه‌های بنیاد علمی Cern رونمایی کرد. آدرس این سایت  info.cern.ch بود و اطلاعاتی را در مورد همین پروژه منتشر می‌کرد.

اولین سایت‌ها با کدهای ساده HTML نوشته می‌شدند. صفحات این سایت‌ها شامل سرتیتر و پاراگراف و ابرمتن (Hypertext) بود که روی صفحه نمایش رایانه‌های مختلف به نمایش درمی‌آمد. در ابرمتن‌ها از ابرپیوند (Hyperlink) استفاده می‌شد و از طریق این پیوندها کاربران می‌توانستند به صفحات دیگر مراجعه کنند.

از توضیحات علمی بگذریم. چیزی که لازم است بدانید این است که وب سایت‌ها بستر ارتباطی ساده و انعطاف‌پذیر­ی هستند که یکی از مهمترین دستاوردهای تاریخ بشر به شمار می‌روند و این تازه زمانی است که هنوز موتورهای جست‌وجو وارد بازی نشده‌ بودند! (یک روز خود را بدون گوگل تصور کنید!)

سایت چیست؟

یک وب سایت مجموعهای از صفحات به هم پیوسته است که از طریق یک آدرس قابل دسترسی می باشند؛ صفحاتی که شامل متن، تصویر، قالبهای مختلف و … میشوند.

شما در سایتتان می توانید از کسب و کار خود،محصول خود، خدمان خود و… معرفی کنید. حال وقتی طراحی سایتتان بسیار گیرا و جذاب باشد و از یک سئو استاندارد بر خوردار باشد، می تواند در صفحات اول موتور جست و جوها قرار بگیرد، این امر باعث می شود بازدیدکنندگان صفحه شما بالا برود، که در نتیجه همچنین باعث مشتری بیشتر و فروش بالا می شود. در نهایت شما به نتیجه مطلوب خود دست پیدا خواهید کرد. طراحی سایت در نور شما را به این واقعیت نزدیک تر خواهد کرد.

 داشتن یک سایت الزامی است ؟

داشتن یکسایت الزامی است ؟

همه ما در عصر ارتباطات زندگی میکنیم. همچنین از سرعت پیشرفت تکنولوژی خبر داریم.در این عصر چیزی که بسیار قابل توجه می باشد گردش اطلاعات می باشد.

پس هر فردی باید همگام با آنها پیش رود و تغییر و تحولی را تجربه نماید و بروز باشد.

یک هزینه کم برای طراحی سایت میتواند قابل چشم پوشی باشد.

شما با هزینه کم برای طراحی سایت در نور بیشترین بازخورد را برای خود فراهم نمایید.

"<yoastmark

چه  بسا که شما برای تبلیغ بیلبوردی ، کارت ویزیت و … خیلی هزینه کرده اید، و در بسیاری از موارد بازخورد کمی داشته . ولی در دنیای پیشرفته امروز که همه چی به سمت اینترنت رفته،شما با فروشگاه آنلاین و طراحی سایت در مازندران و طراحی سایت در نور اولین باشید. و از بازخورد بالا و جذب بالای مشتری مطمئن باشید.

ما با حداقل هزینه تمام نیاز های شما برای معرفی شرکت یا کسب و کار ویا طراحی یک فروشگاه زیبا با طراحی سایت در نور برطرف میکنیم .

همچنین متخصصین ما در امر تولید محتوا و سئو همیشه سعی دارند بهرین کار را به شما ارائه کنند که  این امر باعث می شود شما به سرعت به یک سایت پربازدید در گوگل تبدیل شوید .

با طراحی سایت شما می توانید با هزینه کم و کیفیت بالا کسب و کار خود را گسترش دهید، نه تنها در سطح کشور  بلکه میتوانید کسب و کار خود را در سطح بین قاره ای معرفی نمایید.

با طراحی سایت در نور دارای هر کسب و کاری باشید می توانید سایت داشته باشید. مثل؛مشاور املاک، فروشگاه لباس، لوازم تحریر، لوازم ماشین و …

مزایای طراحی سایت در نور چیست؟

طراحی سات در نور
طراحی سایت در نور
  1. کاهش هزینه
  2. کاهش زمان کار
  3. پیشرو بودن
  4. برند کردن خودتان
  5. بهترین تبلیغ
  6. کار کردن بدون محدودیت زمانی

شما با طراحی سایت در نور می توانید از تمام این مزایا برخوردار شوید.پس با خیال راحت کار خود را به گروه لایت کمپانی بسپارید.

چرا طراحی سایت در نور با شرکت لایت کمپانی؟

شرکت لایت کمپانی در زمینه طراحی سایت در نور برایتان تمام قواعد  طراحی سایت را مو به مو انجام می دهد. در ذیل این مقاله برایتان از اهمیت آن توضیح خواهیم داد:

  • گرافیست، جدا تمام پس زمینه ها و عکس ها را طراحی می کند. این کار برای سئو سایت بسیار مهم است زیرا در سئو کپی بودن عکس ضرر دارد.
  • تمامی مدارک به نام خریدار و پرونده ی خریدار ارسال می گردد.
  • تمامی مراحل قانونی می باشد، برای مثال؛ درگاه پرداخت و اینماد( نماد اعتماد اکترونیک) توسط شرکت لایت کمپانی در نور انجام می شود.
  • قالب ها نباید  به هیچ وجه از پیش ساخته باشند. شرکت لایت کمپانی در  نور برای هر شخص قالب جدا طراحی می کند.
  • پشتیبانی رایگان

منتظر نظراتتان خواهیم بود. 🙂

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *