طراحی سایت در محمودآباد

طراحی سایت در محمودآباد

آیا می دانید طراحی سایت چیست و از مزایای طراحی سایت در محمودآباد مطلع هستید؟ و با توجه به توریسیتی بودن محمود آباد، طراحی سایت در محمود آباد بسیار مفید، ضروری و کمک کننده است؟

آیا می دانید با توجه به قابلیت انجام تمام مراحل طراحی سایت به صورت غیرحضوری به راحتی می توانید از هر نقطه ایران و مازندران از جمله محمودآباد، آمل، بابل، ساری  طراحی سایت خود را سفارش داده و تمامی مراحل علاوه بر هماهنگی با شما، به تایید شما خواهد رسید.

لایت کمپانی از یک گروه متخصص و خبره تشکیل شده که با نازل ترین قیمت، کارآمدترین طراحی سایت در مازندران و خدمات سئو در مازندران را به شما ارائه می کند.

شرکت طراحی سایت در مازندران

طراحی سایت چیست؟ مزایای طراحی سایت محمودآباد؟

به پروسه لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو طراحی سایت می گویند.

شما در سایتتان می توانید  کسب و کار خود  را معرفی کنید. حال با طراحی سایت جذاب و بهینه سازی قوی، بازدیدکنندگان سایت شما بالا می رود، که در نتیجه همچنین باعث مشتری بیشتر و فروش بالا می شود. شما با اعتماد به گروه لایت کمپانی در زمینه طراحی سایت به این نتیجه دست خواهید یافت.

محمود آباد یکی از شهرای توریست پذیر استان مازندران است و به همین دلیل هتل ها، رستوران ها و مراکز خرید زیادی در آن جا وجود دارد. در نتیجه، در این مرحله برد با کسب و کاریست که در دنیای تکنولوژی چیزی برای ارائه دارد. اینجاست  که مسئله طراحی سایت در محمود آباد و سئو اهمیت پیدا می کند.

از طرفی طراحی و چاپ کاتالوگ و ارسال آن به دست مشتریان، تبلیغات محیطی و تلویزیونی هزینه زیادی را می برد و بعد از هر دوره زمانی، نیاز به تکرار دارد. در حالیکه شما با طراحی سایت با یکبار پرداخت هزینه، به راحتی کالا و خدماتتان را در اختیار کاربران قرار می دهید. اگر طراحی سایتتان را به دست افراد متخصصی بسپارید، با کسب بهترین رتبه را در موتور های جستجوگر اینترنتی در صدر جستجو های کاربران قرار می گیرد.

چرایی طراحی سایت در محمود آباد با لایت کمپانی؟

در این قسمت به مواردی چرا طراحی سایت در محمود آباد را به لایت کمپانی بسپارید:

  • گرافیست، جدا تمام پس زمینه ها و عکس ها را طراحی می کند. این کار برای سئو سایت بسیار مهم است زیرا در سئو کپی بودن عکس ضرر دارد.
  • تمامی مدارک به نام خریدار و پرونده ی خریدار ارسال می گردد.
  • تمامی مراحل قانونی می باشد، برای مثال؛ درگاه پرداخت و اینماد( نماد اعتماد اکترونیک) توسط شرکت لایت کمپانی در محمودآباد انجام می شود.
  •  شرکت لایت کمپانی در محمودآباد برای هر شخص قالب جدا طراحی می کند.
  • پشتیبانی رایگان
  • دارای متخصص فعال در زمینه طراحی و سئو در محمودآباد

 

در ادامه در مورد تاریخچه طراحی سایت و مزایای طراحی سایت به طور کلی، صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

 طراحی سایت واکنش‌گرا در محمودآباد

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا باعث می شود که وب سایت شما در تمامی دستگاه ها به خوبی و بدون بهم ریختگی نمایش داده شود. امروزه اکثر افراد از گوشی و دستگاه های هوشمند دیگر برای جست و جو استفاده میکنند.ب نابراین این نکته بسیار مهم است که طراحی سایت شما طوری باشد، که در تمامی دستگاه های هوشمند درست نشان داده شود. در نتیجه تجربه ی کاربری بهتری ایجاد میشود.

تاریخچه طراحی سایت چیست؟

در سال ۱۹۸۹ شخصی به نام تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) پروپوزالی را ارائه کرد که شکل زندگی و ارتباطات بشر را برای همیشه تغییر داد.

او که با نام TimBL نیز شناخته می‌شود، مخترع World Wide Web یا شبکه جهان‌گستر است. نرم‌افزاری که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از اینترنت هر کجا که باشند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

این پروفسور دانشگاه ام آی تی در سال ۱۹۹۱ اولین سایت تاریخ را در آزمایشگاه‌های بنیاد علمی Cern رونمایی کرد. آدرس این سایت  info.cern.ch بود و اطلاعاتی را در مورد همین پروژه منتشر می‌کرد.

اولین سایت‌ها با کدهای ساده HTML نوشته می‌شدند. صفحات این سایت‌ها شامل سرتیتر و پاراگراف و ابرمتن (Hypertext) بود که روی صفحه نمایش رایانه‌های مختلف به نمایش درمی‌آمد. در ابرمتن‌ها از ابرپیوند (Hyperlink) استفاده می‌شد و از طریق این پیوندها کاربران می‌توانستند به صفحات دیگر مراجعه کنند.

از توضیحات علمی بگذریم. چیزی که لازم است بدانید این است که وب سایت‌ها بستر ارتباطی ساده و انعطاف‌پذیر­ی هستند که یکی از مهمترین دستاوردهای تاریخ بشر به شمار می‌روند و این تازه زمانی است که هنوز موتورهای جست‌وجو وارد بازی نشده‌ بودند! (یک روز خود را بدون گوگل تصور کنید!)

بیشتر بخوانید:شرکت طراحی سایت در مازندران

قیمت طراحی سایت در محمودآباد

اینستاگرام لایت کمپانی

مزایای طراحی سایت در محمودآباد

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که دلیل ضرورت داشتن طراحی سایت چیست؟ و چرا به اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به تنهایی بسنده نمی شود؟

5 مورد از مزایای طراحی سایت محمودآباد:

  1.  فروش 24 ساعته آنلاین: فروش به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته. کاری که هیچ ادمین و کارمندی برای شما نمی کند.
  2. پیشی گرفتن از رقبا در فروش: پیشرفت چشمگیر در فروش با داشتن یک سایت حرفه ای و جذاب. زیرا برای بسیاری از کاربران، سایت اولین مکانی است که با آن رو به رو می شوند.
  3. بزرگتر شدن بازار هدف:جذب مشتری نه تنها در مازندران بلکه  از سرتاسر دنیا. شما با داشتن سایت می توانید صاحب یک فروشگاه بزرگ و زنجیره ای شوید!
  4. نمایش نمونه کار:عمل کردن سایت مانند یک کاتالوگ و عدم نیاز به مراجعه حضوری مشتریان یا پرداخت هزینه به فرد دیگر برای معرفی و دیده شدن کالا و خدماتتان.
  5. کسب در آمد جانبی: با داشتن سایت علاوه بر فروش محصولاتتان، از طریق تبلیغات هم می توانید درآمد کسب کنید.

سایر خدمات لایت کمپانی

لایت کمپانی علاوه بر طراحی سایت در محمود آباد و تمام نقاط ایران، در این موارد نیز آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان است:

  • وب اپلیکیشن
  • نرم افزار تحت ویندوز
  • سئو در مازندران
  • طراحی لوگو
  • تولید محتوا
  • پشتیبانی وبسایت
  • اسمبل کیس

امیدواریم مقاله طراحی سایت در محمود آباد که توسط تیم لایت کمپانی تهیه شده مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد.  خوشحال می شویم سوالات و نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

حتی اگر بودجه کافی برای ساخت سایت ندارید، نگران نباشید. لایت کمپانی با توجه به میزان بودجه شما، برنامه ریزی دقیق برای  طراحی سایت حرفه‌ای را با تضمین بهترین قیمت بازار  یاده سازی و در اختیارتان قرار می‌دهد.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *