download

مرورگر Opera Gx

Opera GX 

Opera GX  یا مرورگر گیمینگ چیست؟ گفتن مرورگر گیمنگ شاید عجیب باشد و کسی انتظار داشتن یک مرورگر گیمینگ را نداشته باشد. و مشخص نیست چه چیزی باعث شده این مرورگر را گیمینگ بنامند. ایا این مرورگر جز برای جستجوی صفحات وب،کاربرد دیگری هم دارم یا خیر؟ باید بگییم بله opera GX  یک مروگر گیمینگ است که در رویداد e3 در سال 2019  با هدف گیمینگ و ویژگی های جذاب دیگر معرفی شد.یا اینکه این مرورگر یا هدف گیمینگ طراحی شده نمیشه از ان انتظار داشت در هنگام بازی های ویدیویی عملکرد سیستم شما را بهبود ببخشد.این مرورگر از نظر کاربرد به دیگر مرورگر ها شبیه است. اما چیزی که این مرور گر را خاص و زیبا میکند تم ان است.

تم زیبا و منحصر به فرد Opera GX 

 تم Opera GX 
تم Opera GX

با مراجعه به قسمت Easy setup که در بالا سمت راست مرورگر شما موجود است می توانید تم مخصوص به خود را انتخاب کنید،علاوه بر این شما می توانید در بخش تنظیمات جلوه های صوتی و انیمیشنی مرورگر را فعال کنید. در این صورت وقتی مرورگر را باز میکنید علامت ان همراه با موسیقی پخش شده. و مرورگر شروع به کار میکند.

GX  control

چیزی که این مرورگر را از بقیه مرورگرها خاص میکند. این است که به شما اجازه تنظیم و یا محدود کردن رم یا سی پی یو سیستم را میدهد. برای مثال اگه شما 8 گیگ رم در اختیار داشته باشید میتوانید فقط از 2 گیگ ان استفاده کنید. اینکه محدود کردن رم و سی پی یو هنگام بازی تاثیری خواهد داشت مشخص نیست.

نمایی از Gx control

اما آقای ماسیج کوسمبا،مدیر Opera GX  ، ادعا کرد با کمک این ویژگی میتوان عملکرد بهتری حین انجام بازی داشت، اما قطعا این مرورگر نمی تواند کمک زیادی به شما کند. و همه چیز بسته به قدرت سیستم عامل خودتان ربط دارد.

 

 

 

 

 

ویژگی های دیگر مرورگر Opera GX 

لایت کمپانی
لایت کمپانی

این مرورگر با داشتن قابلیت های اضافی اما جذاب شما را مجذوب خود میکند از قبیل این قابلیت ها میتوان به داشتم برنامه واتساپ اشاره کرد و همچنین این مرورگر دارای برنامه های پخش موسیقی بسیار جذابی است که در هنگام کار با ان میتوانید از ان استفاده کنید و لذت ببرید، همچنین این مرورگر مجهز به صفحه ای به نام GX CORNER است که در ان میتوانید از موقع انتشار بازی ها و لینک خرید انها خبر دار شوید.

 

کلام اخر ایا باید از Opera GX استفاده کرد؟ 

باید بگویم اینکه از چه مرورگری استفاده میکنید به سلیقه شما ربط دارد اما این مرورگر با داشتن قابلیت های جذاب و کاربردی میتواند به شما کمک کند. و با داشتن ظاهری زیبا دل شمارو ببرد.همچنین با دسترسی به شبکه های اجتماعی از قبیل واتساپ و توییچ میتواند کار شمارو راحت تر کند.

همچنین میتوان Opera GX  را گزینه خوبی برای جایگزینی با مرورگر های فعلی خودتان بدانید.

امیدوارم این مطالب برایتان مفید واقع شود.

در اینستاگرام منتظرتان هستیم.

 

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *