طراحی سایت در آمل

ویژگی یک سایت عالی

مهمترین ویژگی یک سایت حرفه ای:

امروز، میخواهیم از ویژگی های مهم یک سایت حرفه ای برایتان بگوییم. وقتی وبسایت شما دارای بهترین ویژگی ها باشد، بسیار زیاد در جذب بیشتر مخاطب تاثیر دارد. طراحی وبسایت در دنیای دیجیتال امروزی شاید بیشتر یک نیاز باشد تا یک هدف. با طراحی سایت در آمل دارای هر کسب و کاری باشید می توانید وبسایت داشته باشید.انواع طراحی سایت در آمل مثل؛مشاور املاک، فروشگاه لباس، لوازم تحریر، لوازم ماشین و …

با طراحی سایت در آمل شما می توانید با هزینه کم و کیفیت بالا کسب و کار خود را گسترش دهید، نه تنها در سطح کشور حتی می توانید کسب و کار خود را جهانی کنید.

ویژگی های مهم برای داشتن یک سایت حرفه ای:

1. سازگاری با مرورگر:

سایت حرفه ای

یک از مواردی که حتماً باید تست شود، سازگار ی با مرورگر است. باید بررسی کنید که آیا سایت شما با همه ی مرورگر های مهم کار میکند یا خیر.

2. محتوا :

سایت حرفه ای

هرچه مطالب خوب و متنوع در سایت تان بیشتر باشد، بهتر است.به املای کلمات و حق کپی رایت توجه کنید. قبلا راجب محتوا و ویژگی هایش صحبت کردیم. می توانید برای اطلاع بیشتر از محتوا به سایتمان مراجعه کنید.

3. لینک ها:

سایت حرفه ای

وقتی لینکی در سایت تان قرار می دهید، حتماً آن را بررسی کنید که آیا کار می کنند یا خیر. به نحوه عملکرد لینک ها توجه کنید. که آیا فوراً،  مخاطب متوجه لینک می شود؟ آنها باید برجسته تر از سایر مطالب باشند.

4. فونت ها و تصاویر:

طراحی سایت در آمل

فرمت فونت ها باید سازگار باشند. ممکن است مشکلی در سایت ایجاد کنند و متن را خنده دار کند. فرمت در زیبا شدن مطالب خیلی موثر است.

یکی دیگر از این مواردی که باید درسایت خود رعایت کنید،سایز تصاویری است که استفاده میکنید. باید به درستی انتخاب شوند و همچنین تصویر را بهینه سازی کنید.

5. صفحه 404:

شاید بگویید که این صفحه چیز مهمی نیست، ولی نکته مهم این صفحه، در این است که باید طوری طراحی شود که مخاطب یا کاربران تان  به راحتی بتوانند به مسیر مناسب برگردند. آنها را به صفحه اصلی هدایت کنید و یا صفحه ای که می خواهند را به آنها پیشنهاد دهید.

سایت

6.داشتن رابط کاربری ساده و جذاب:
یک نقشه بدون علائم اختصاری، بی‌فایده است و یک وبسایت هم بدون راهبردی واضح، بی‌معنی و بی‌فایده است.
اطمینان حاصل کنید که از اسامی صحیح و منظقی برای صفحات مختلف وبسایت خود استفاده کرده اید. مثلاً: صفحه تماس با ما یا ارتباط با ما (اطلاعات تماس در آن موجود باشد)، در صفحه درباره ما (اطلاعات مربوط به تاریخچه شرکت شما وجود داشته باشد) و …
در هنگام توسعه استراتژی راهبردی سایت خود، باید راهی برای برقراری تماس یا ارتباط (call to action)  را در نظر بگیرید. این یعنی چیزی که مردم دوست دارند در سایت شما ببینند، بتوانند در هر صفحه‌ای از سایت که هستند به راحتی به صفحه دلخواه خود راهنمایی شوند، سفارش خود را ثبت کتتد و به سهولت بتوانند با مجموعه شما تماس برقرار کنند. بتوانند در سایت شما عضو شوند، بتوانند به ایمیل‌تان دسترسی پیدا کنند، خدمات شما را ببینند، محصولات‌تان را مشاهده کنند و …
7. قابل دسترس از طریق موبایل
گوشی‌های تلفن همراه دیجیتالی و تبلت، میزان ترافیک سایت را افزایش می‌دهند. زمانی که یک سایت قابلیت دسترسی با موبایل را داشته باشد، تعداد مراجعین به  آن سایت افزایش می‌یابد. 
اندی چو مدیر بخش توسعه موبایل بینگ می‌گوید، 70 درصد فرایندهای تکمیلی در سایت‌ها به صورت روزانه توسط موبایل ها انجام می‌شوند. این به این معنا است که افراد غالباً از طریق موبایل‌های خود، کارهای اینترنتی را انجام می‌دهند. اگر بخواهند خریدی انجام دهند، جایی بروند و … اکثراً با موبایل خود این کار را انجام می‌دهند. چو می‌گوید: اگر کسی در گوشی هوشمند خود یک رستوران را جستجو کند به احتمال قوی یک ساعت بعد غذای خود را در آن رستوران میل کرده است. بنابراین سایت شما باید در دستگاه‌های موبایل هوشمند، قابل دسترسی باشد. 

با رعایت همه این نکات به شکل دقیق شما میتوانید قدمی بزرگ برای داشتن یک سایت حرفه ای بردارید. از شما برای همراهی ما در این مقاله بسیار ممنونیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه خدمات ما بروید و همچنین میتوانید مارا در اینستاگرام دنبال کنید.

طراحی سایت در آمل

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *