ویژگی یک سایت عالی

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. ویژگی یک سایت عالی

جستجو

آیا میدانید؟

اخرین مطالب

خدمات ما

لینک های اجتماعی

Instagram
WhatsApp
Telegram
مهمترین ویژگی یک سایت حرفه ای: امروز، میخواهیم از ویژگی های مهم یک سایت حرفه ای برایتان بگوییم. وقتی سایت دارای بهترین ها باشد، خیلی در جذب، بیشتر مخاطب تاثیر…

مهمترین ویژگی یک سایت حرفه ای:

امروز، میخواهیم از ویژگی های مهم یک سایت حرفه ای برایتان بگوییم. وقتی سایت دارای بهترین ها باشد، خیلی در جذب، بیشتر مخاطب تاثیر دارد.

حال،این ویژگی ها چیست؟

مرورگره های مهم

1. سازگاری با مرورگر:                        

 

یک از مواردی که حتماً باید تست شود، سازگار ی با مرورگر است. باید بررسی کنید که آیا سایت شما با همه ی مرورگر های مهم کار میکند یا خیر.

2. محتوا :

هرچه مطالب خوب و متنوع در سایت تان بیشتر باشد، بهتر است.به املای کلمات و حق کپی رایت توجه کنید. قبلا راجب محتوا و ویژگی هایش صحبت کردیم. می توانید برای اطلاع بیشتر از محتوا به سایتمان مراجعه کنید.

محتوای درست

3. لینک ها:

وقتی لینکی در سایت تان قرار می دهید، حتماً آن را بررسی کنید که آیا کار می کنند یا خیر. به نحوه عملکرد لینک ها توجه کنید. که آیا فوراً،  مخاطب متوجه لینک می شود؟ آنها باید برجسته تر از سایر مطالب باشند.

4. فونت ها و تصاویر:

فونت و تصویر

 

فرمت فونت ها باید سازگار باشند. ممکن است مشکلی در سایت ایجاد کنند و متن را خنده دار کند. فرمت در زیبا شدن مطالب خیلی موثر است.

یکی دیگر از این مواردی که باید درسایت خود رعایت کنید،سایز تصاویری است که استفاده میکنید. باید به درستی انتخاب شوند و همچنین تصویر را بهینه سازی کنید.

5. صفحه 404:

شاید بگویید که این صفحه چیز مهمی نیست، ولی نکته مهم این صفحه، در این است که باید طوری طراحی شود که مخاطب یا کاربران تان  به راحتی بتوانند به مسیر مناسب برگردند. آنها را به صفحه اصلی هدایت کنید و یا صفحه ای که می خواهند را به آنها پیشنهاد دهید.

صفحه 404

6.داشتن رابط کاربری ساده و جذاب:

یک نقشه بدون علائم اختصاری، بی‌فایده است و یک سایت هم بدون راهبردی واضح، بی‌معنی و بی‌فایده است.
اطمینان حاصل کنید که از اسامی صحیح و منظقی برای صفحات مختلف سایت خود استفاده کرده اید. مثلاً: صفحه تماس با ما یا ارتباط با ما (اطلاعات تماس در آن موجود باشد)، در صفحه درباره ما (اطلاعات مربوط به تاریخچه شرکت شما وجود داشته باشد) و …
 در هنگام توسعه استراتژی راهبردی سایت خود، باید راهی برای برقراری تماس یا ارتباط (call to action)  را در نظر بگیرید. این یعنی چیزی که مردم دوست دارند در سایت شما ببینند، بتوانند در هر صفحه‌ای از سایت که هستند به راحتی به صفحه دلخواه خود راهنمایی شوند، سفارش خود را ثبت کتتد و به سهولت بتوانند با مجموعه شما تماس برقرار کنند. بتوانند در سایت شما عضو شوند، بتوانند به ایمیل‌تان دسترسی پیدا کنند، خدمات شما را ببینند، محصولات‌تان را مشاهده کنند و …

وفتی تمام این مسائل را رعایت کنید، شما یک سایت حرفه ای و عالی دارین.

امیدوارم این مطالب برایتان مفید باشد.

منتظر نظراتتان هستیم. 🙂

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

این مقالات هم مطالعه کنید

سوالی دارید؟ از ما بپرسید.

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید
فهرست